oke was bang om te veel info te geven, groene heks...sorry!!
de kleine meid is geboren na een zware bevalling (voor haar en mij)
na bijna 42 weken 8pond en 50 cm. Toch ging het snel goed met haar,na een paar dagen bleek voeding een groot probleem te zijn, veel spugen, niet wakker willen worden voor voeding, niet de voeding op maken, geen honger hebben etc. Na 6 weken hield ze onder het voeden op met adem halen, we hebben haar weer aan de gang gekregen, in het zh konden ze oorzaak niet vinden...groeien deed/doet ze ook niets of nauwelijks. Taaislijmzieke was een van de eerste diagnose's die bleek later niet waar, door de onjuiste testen. Uiteindelijk na vele opname's is de diagnose energiestofwisselingsziekte gesteld, of te wel mitochondriele myopatie. Sondevoeding,aangepaste schoentjes, hoogkalorische drinkvoeding,aangepast zit meubilair ed zijn nodig om haar te laten leven/groeien... Ik houd zielsveel van haar, heb alles voor haar over, als het met haar goed gaat gaat het mij ook goed en vice versa...
ik heb geen idee of ik nu de juiste info heb opgeschreven dus als je nog vragen hebt stel ze gerust, wil ook wel een foto plaatsen...maar geen idee of dat handig is..liefs knofje
Geen sorry zeggen Knofje, wat een knurften dat ze eerst de diagnose taaislijmziekte geven...pff..maar gelukkig is het dat niet al is dit ook echt niet niks!
Goeie tip van Karda, ga kijken of er een patientenvereniging is, meestal vind je daar juist de info die je nergens anders vind.
Reiki ook een heel goed plan!
En verder? ja misschien eens second opinion als je de dokter niet vertrouwd (wat ik me heel goed kan voorstellen!)
Ik heb even voor je gegoogled:
http://www.mitoinfo.nl/brochures/48-mito-links-nederlands
En verder kan ik alleen maar zeggen, geef haar alle liefde van de wereld, maar volgens mij doe je dat al