Loading...
nl

fantasie of werkelijkheid

siskaatje
siskaatje mrt 27 '11
hallo lieve mensen,

zeer recent is een dierbare overleden .
lagen op bed mijn man was al in slaap gevallen en ik lag nog een boek te lezen en viel bijna in slaap.
het licht maar uit gedaan ,ogen dicht en gelijk was daar die persoon (sliep echt nog niet!!).
raakt hiervan zo overstuur dat hij zich daarna niet meer heeft laten zien.
is dit verbeelding geweest omdat ik misschien zo met deze persoon bezig ben?

groetjes,siska.
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees mrt 27 '11
Hoi Siska,

Hoe voelde het voor jou aan, dit contact? Waarom was je zo overstuur?
siskaatje
siskaatje mrt 27 '11
wilde het zo graag maar omdat deze persoon zo recent is overleden zit ik nog midden in rouwproces daarom schrok ik denk ik!
we hebben samen nog zoveel te bepraten en heb nog vele vragen ook omdat het overlijden zeer plots was.
jannie
jannie mrt 27 '11
Lieve Siska...natuurlijk ben en mag je geschrokken zijn..
Een dierbaar persoon eenmaal overgegaan is in ons menselijk bestaan "vaak "definitief "..
Natuurlijk..we horen zien en lezen veel over praten met geesten..ik zeg liever mensen die niet meer onder ons zijn..
Maar als je in een rouwproces zit..bezig bent met afscheidnemen..verwacht je niet zo onverwachts deze liefdevolle persoon te zien...Jou geest denkt dan...nee dat kan niet..hij/zij is dood..Maar lieverd...geloof me maar.dat die liefhebbende persoon even bij je was om jou persoonlijk gedag te zeggen...jij bent ook voor hem/haar heel speciaal geweest..
Dat jij overstuur bent mag..laat het er maar zijn..vraag aan jezelf waar ben ik nu overstuur van...Is dat omdat ik een bevestiging heb ...of omdat je zo overstuur bent.
T.z.t krijg je vast weer contact..wacht niet af..geef het een plekje en koester de mooie en liefdevolle momenten ...
Misschien is het snel..misschien ook niet...
Wacht maar het komt goed...liefs jannie
meis
meis mrt 28 '11
Ik wil je alleen even heel veel sterkte wensen
siskaatje
siskaatje mrt 30 '11
dank jullie wel voor de lieve reacties .

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki