Loading...
nl

Janena stelt zich voor

Janena
Janena mrt 27 '11
Ik kijk hier al enige tijd rond en vond het nu wel tijd om me te registreren.

Ik ben hier via google gekomen omdat ik informatie zoek over engelmensen en mezelf spiritueel wil bijspijkeren...

Ik ben jarenlang bevriend geweest met een engelmens, deze heeft mij veel geleerd over de wereld waarin wij leven en wat er moet gebeuren, hiervoor was ik me daar niet echt van bewust.
Deze vriend is niet zo lang geleden overleden, erg pijnlijk vind ik dat...

Sinds die tijd ben ik een beetje zoekende, lees veel over spiritualiteit, 2012 en zo....

Ik hoop hier een beetje mee te kunnen doen, ben niet zo kundig (denk ik) maar heb wel veel interesse...

Ik ben 34 jaar oud en moeder van 3 prachtige jongentjes, ik zoek op dit moment naar een administratieve baan maar werk vanuit huis af en toe wel als vlechtster en dreadzetter en ontmoet op die manier ook veel leuke en boeiende mensen...

Ik hou van science fiction, muziek (Bob Marley, Herman van Veen, Michael Jackson, etc), ben ook graag op mezelf, ik spaar spulletjes uit de jaren 70....

Als jullie meer willen weten hoor ik het wel!

Hier 2 foto's van mezelf, man en kinderen...

Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees mrt 27 '11
Welkom Janena! Gecondoleerd met je verlies. Ik hoop dat je hier kunt vinden wat je zoekt. Stel gerust vragen en je wordt beantwoord smile.
Groene_heks
Groene_heks mrt 27 '11
Hoi Janena smile
Sundance
Sundance mrt 27 '11
Welkom Janena!
jannie
jannie mrt 27 '11
Een warm welkom...hoop dat je vindt wat je zoekt..jou weg..waarin merudi..met bijzondere mensen soms even met je willen en mogen meelopen..!
Ze dragen je..beuren je af en toe op als je struikelt..geven je aanwijzingen..ze lopen naast je..niet voor je uit...!
Heel veel plezier en een fijne reis...Liefs jannie
admin
admin mrt 27 '11
Welkom op Merudi, Janena !
Serenity
Serenity mrt 27 '11
Welkom en vind je weg !
Janena
Janena mrt 30 '11
Bedankt voor het fijne welkom!

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki