Loading...
nl

Misselijkheid en duizeligheid

Emuca
Emuca mrt 26 '11
Hoi iedereen!

De laatste tijd hebben veel mensen uit mijn omgeving en ik veel last van plotselinge opwellingen van misselijkheid en/of duizelingen. Een meneer van het spiricentrum hier in Veenendaal linkt dit aan de aarde die nu zo ontzettend aan het schommelen is... Zou kunnen, ik weet het niet, ik voel het alleen. Iemand die dit ook merkt of er een mooi idee bij heeft?
Delen:
Groene_heks
Groene_heks mrt 26 '11
Ik denk zelf dat het door de verandering in de energie is, sinds de zonnevlammen van de afgelopen weken heb ik hier ook enorm last van.
Soms als ik buiten loop voel ik de verandering echt, gisteravond was het zo erg dat ik bijna van mijn stokje ging toen ik met de hond aan het lopen was.
Ook enorme hoofdpijn aanvallen, dat je haast niet meer kan knipperen, maar die kunnen ook zo weer weg zijn.
Raar..
Maar gisteravond was het erg, ik voelde het razen van binnen en het is net of de duizeligheid komt omdat je lijf en dan vooral je hoofd helemaal van de wap raakt omdat je met die energie mee wil maar het op de een of andere manier nog niet ech tkan bolwerken.
Ik heb echt dagen nodig als er zulke schommelingen zijn, om bij te komen.
Je wordt er vooral ook heel erg moe van smile
Ik heb een pittige week achter de rug, maar voor mijn gevoel staat dat los van de moeheid en hoofdpijntjes en duizelingen die ik nu voel.
Groene_heks
Groene_heks mrt 26 '11
Ben op stap geweest om te kijken wat ik kon ontdekken over de dizzyness.
Ik kreeg het advies om kyaniet te gebruiken, als je deze mooie kristal langs je ruggegraat naar beneden beweegt helpt het de chakra's in balans te krijgen.
De misselijkheid en draaierigheid komt van die onbalans af.
Mensen die erg maangericht zijn zullen nu extra last hebben, mensen die erg zongericht zijn zullen zich nu waarschijnlijk veel beter voelen. Mensen die ertussen hangen, zon en maan dus, zullen ook beduidend minder last hebben van de roerige energieen.

http://www.thecrystalspirit.com/nl/werki...enschappen.html

jannie
jannie mrt 26 '11
Dank je wel groene heks voor deze info...!
Emuca..wat bijzonder dat je met dit topic komt..ik herken de klachten en ook uit de omgeving.
Wat ik ook erg heb en m.n. de laatste dagen is het knipperen ongecontroleerd van mijn linker ooglid...
Waar e.e.a door ontstaat geen idee..heb denk toch het vermoeden dat het bewegen van de aarde daar mee te maken heeft.
Dank je voor het delen...groet Jannie
Groene_heks
Groene_heks mrt 26 '11
Ik heb de Kunziet nu een paar uur bij me en heb nu tweemaal de beweging langs de ruggegraat gedaan.
Mijn hoofd is helderder en de duizeligheid is wel verminderd, ik ben benieuwd of dat zo blijft.
jannie
jannie mrt 26 '11
Dat is fijn te lezen..hoe kwam je zo snel aan de steen..?
Ohhhhhh een echte stad natuurlijk haha..hier kun je deze zaken niet kopen..hihi
Ik ben benieuwd verder............??
Fijne avond..
Emuca
Emuca mrt 26 '11
Vandaag weer last gehad van die duizelingen.. en ook hoofdpijn... Zeer naar allemaal.
Groene_heks
Groene_heks mrt 27 '11
Het is bij mij echt een stuk minder, gistermiddag was het al beter en na een nachtje slapen met de kristal voelt het alsof het praktisch weg is, voel me nog wel wat watterig maar dat hele draaierige is weg.

Ik had de steen hier in 's-hertogenbosch gehaald Jannie.
jannie
jannie mrt 28 '11
Moooi..insprirerend dit te lezen en te overdenken...is de moeite waard...fijn dat je dit wilde delen...!

Tja ..hihi moet ik tcch naar DEn Bosch...!!liefs
admin
admin mrt 31 '11
Ook ik herken het. Ik ben al een tijdje niet meer online geweest en ik dacht laat ik eens kijken of meer mensen er last van hebben. Ik had al rond gegoogeld en weinig te vinden en ik dacht... Zal vast wel mischien mensen zijn op het forum.

Ik heb er ook sinds een paar weekjes last van.. 2 weken á 3 weken geleden ong. begon het. Veel moe begon het mee, dus na werk meteen slapen. Daarna kwam de duizeligheid ook opzetten en evewichtstoornissen kreeg ik last van... hoofpijn, drukkend gevoel.. Laatste week een drukkend gevoel op de keel en erg naar gevoel over me heen. Geen idee of het er mee te maken heeft allemaal maar het voelt soms echt naar allemaal.
Groene_heks
Groene_heks mrt 31 '11
Met mijn kyaniet heb ik er echt minder last van, en jij Emmy, werkt hij bij jou ook?
Emuca
Emuca mrt 31 '11
Ja.. Heb vannacht gigantisch vast geslapen, en ondanks dat mijn hoofd nu denkt van: he, nu al ochtend? Voel ik me nog niet misselijk of draaierig.

Toen ik de kyaniet in de brievenbus kreeg en hem in mijn handen nam had ik meteen een soort 'ik wil je omhelzen' drang. Dat voelde heel fijn.
Steentje zit nu lekker in mijn zak en mag vandaag mee de grote boze wereld in. smile
Groene_heks
Groene_heks mrt 31 '11
Nice smile

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki