Loading...
nl

wil er iemand eens kaarten leggen over mij?

MijnNickname__
MijnNickname__ mrt 26 '11
vooral over liefdes leven http://www.facebook.com/album.php?id=563289122&aid=275528
voor foto's moest dit nodig zijn help mij aub
Delen:
L'arbre de vie
L'arbre de vie mrt 26 '11
Je link werkt niet...

Waarom doe je deze dringende oproep? Ik heb het gevoel alsof je diep van binnen weet dat er iets niet goed zit. Wil je hier iets over vertellen?
MijnNickname__
MijnNickname__ mrt 26 '11
euuhm ja , ik ben binjna een jaar samen met mijn vriend en nu is echt vreselijke ruzie ik hoor erg veel verhalen maar weet niet meer wat ik moet denken gistere als ik hem zag had hij nog steeds ons kettinkje aan en keek hij veel naar mij maar dan hoor ik dat hij al met een ander meisje bezig is kga ook met hem opreis en ik moet echt weten wat doen
Emuca
Emuca mrt 26 '11
Wat dacht je van eens rustig met hem praten? smile
L'arbre de vie
L'arbre de vie mrt 26 '11
Ik zou voordat je op reis gaat een gesprek met hem aangaan en zorgen dat je weet waar je aan toe bent;)
heb eerder ook zoiets meegemaakt, mn vriend maakte het uit tijdens de vakantie, toen ik nergens naar toe kon. Dat wil je liever voor zijn;)
Groene_heks
Groene_heks mrt 26 '11
Oei l'arbe, das niet leuk...
Serenity
Serenity mrt 26 '11
Wat een lul was dat dan zeg!
jannie
jannie mrt 26 '11
Ik sluit me aan....ga een gesprek aan..dat is moeilijk vooral als je vol emotie zit !
Ook wil het wel eens makkelijker van te voren een brief te schrjven waarin je jou gevoel beschrijft.. Wat e.e.a. met je doet en hoe jij de toekomst ziet..aansluitend ga je daarna een gesprek aan.
Dit kan een voordeel zijn..gezien je vooral als emoties erg oplopen je vergeet dingen te vertellen welke voor jou belangrijk zijn.
Ik ga ervan uit dat als je voor elkaar bestemd bent het goed komt.
Is dit niet het geval, dan is het waarschijnlijk beter en wordt je voor nog meer verdriet bespaart.
Dat is nu moeilijk te bevatten en klinkt misschien ook erg ouderwets..maar zo denk ik erover.
Later..begrijp je dan misschien waarom je hierdoor heen moest.
Jij bent jij..jij bent uniek vergeet dat niet en de moeite waard.
veel sterkte en moed gewenst...liefs jannie
meis
meis mrt 26 '11
moeilijk voor je, maar ik zou toch luisteren naar je gevoel, volgens mij ga je er al vanuit dat hij inderdaad met andere meiden bezig is, daarom is een gesprek het beste.

Succes

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki