Loading...
nl

Wie kan mij helpen? Fotolezen.

zonnetje81
zonnetje81 mrt 25 '11
Wie kan mij helpen? Ik zit met een paar dingen. Is daar iets nuttigs over te zeggen met een fotolezing?

Deze foto is van 2009 dus ik weet niet of dat dat te oud is?

Ik heb nog wel een recente foto maar daar staat iemand anders naast me ik weet niet of dat dat uitmaakt.





Delen:
Marjanne
Marjanne mrt 25 '11
Hoi Zonnetje,
Als je foto van een paar jaar geleden is kan het zijn dat ik "oude energie" van jou oppik; dus dingen die nu misschien niet meer spelen en toen wel.
Bij de 2e foto kunnen energieën van die jongeman en jou doorelkaar lopen. Maar toch wil ik een poging doen omdat ik een aantal keren 'verzekering' hoor. Dat kan letterlijk zijn, dus dat je problemen meer op zakelijk gebied liggen, maar zelfverzekerdheid of onzekerheid kan ook. Als ik jou zo aanvoel heb je wel zelfvertrouwen maar dat kan meer. Of de dingen die nu spelen ondermijnen je zelfvertrouwen; laat jij je redelijk snel beïnvloeden? Een stoplicht staat op rood, je wilt met iets of iemand stoppen maar weet niet hoe?
Ik zie namelijk beelden voorbij flitsen en vaak is het lastig voor me om die goed te beschrijven, maar zie duidelijk een rood/oranje stoplicht. Ze houden hier Boven nogal van symbooltaal smileIemand is voor jouw gevoel te ver gegaan, maar door een bepaalde band vind je het moeilijk om dat aan te geven.
Werk je in de ict branche? Of werk je veel achter een computer? De straling ben jij erg gevoelig voor, sowieso voor elektrische straling; daar kun je doodmoe van worden.
Probeer je meer te uiten, ik voel ook mijn keel dichtknijpen.
Laat die zon weer helemaal toe in je leven smileAlleen jij kunt dat.
Ik hoop dat je wat met deze reading kunt; anders is het wellicht een idee om een recente foto te maken en hier te plaatsen.

Lieve groet,

Marjanne
susie14
susie14 mrt 25 '11
Ik heb beide foto's erbij genomen en ehb de man op de 2e foto even weg proberen te knippen, zoda tik zijn energie niet oppik.
Maar of dat helemaal gelukt is weet ik niet.
Dus e.e.a. kan door elkaar heen gaan lopen.
Allee..we komen er vanzefl wel achter..haha.

Ik krijg het idee dat er bepaalde keuzes voor de deur staan, je zit met een dilemma.
Weet je vaak weten we diep in ons hart wat te doen of wat te beslissen, maar vaak is dit ook de weg met de meeste weerstand en dat maakt het ook zo moeilijk.
Ik denk dat jij ook bang bent voor het onbekende...."doe ik er dan wel goed aan..."
Dit alles speelt zich voor mijn gevoel op liefdesgebied af.

T.o.v. de 1e foto zie ik toch een heel andere vrouw. Wat meer levenervaring opgedaan en dat hoogstwaarschijnlijk niet op de meest leuke manier die je kunt bedenken.
Toch kom t ook daar weer iet spositiefs uit. Alle minder leuke dingen heb zo hun goede kanten...uiteindelijk..

Je moeder....wat is daarmee....leeft zij nog?
Ria...maria? Dat zijn namen die ik hoor.
Eet jij graag Italiaans? en da met name tortelini?? dit klinkt misschien heel raar, maar heb het gevoel dat ik je die vraag meot stellen haha.
Ik zou zeggen dat je heel veel met je koppie bezig bent, laat je gevoel es wat meer spreken..Dan komen we ook weer terug bij je "keuzes".
Doe wat goed voelt voor jou.

Moeheid voel ik en flinke druk op de schouders, hoofdpijn aan de voorkant.
De 1e foto voelt energiek...de 2e stuk minder.
Van nature een lieve vrolijke meid, maar het lijkt alsof iemand misbruik van je heeft gemaakt.
Je nickname past je goed, laat je zon maar stralen...dat doet je goed!

Ik hoop dat je er iets mee kunt zonnetje. Ik hoor het heel graag.

knuff Sieske
L'arbre de vie
L'arbre de vie mrt 26 '11
De foto van jullie beiden werkt inderdaad niet fijn, dan lopen twee energieen door elkaar. Heb je misschien een foto waarop je alleen staat en je pupillen wat duidelijker zichtbaar zijn?
zonnetje81
zonnetje81 mrt 26 '11
Allemaal erg bedankt!

Ik ga jullie morgen nog even een prive bericht sturen! (dit om andere mensen neit te beinvloeden met wat ik schrijf) Alleen moet ik nu weg en ben ik pas vannacht laat thuis.

Ik ga ook proberen om een recentere foto te maken of bij iemand te fixen waar ik alleen op sta!

laugh

Ik kom er nog op terug!
L'arbre de vie
L'arbre de vie mrt 26 '11
Prima;)
zonnetje81
zonnetje81 mrt 26 '11
Mijn vriendin is er later dus even snel foto's gemaakt dan kunnen jullie alvast eens kijken of het helpt smile



zonnetje81
zonnetje81 mrt 26 '11
@Sies:

1. Mijn moeder leeft nog.
2. Mijn moeder heeft Maria in haar rijtje doopnamen zitten.
3. Nee ik eet geen italiaans, daar hou ik helemaal niet van.

Kan je meer over haar vertellen? Of krijg je daar iets over door?

Morgen zal ik op de rest antwoorden smile

Cialara
Cialara mrt 26 '11
Hoi Zonnetje,

Ik lees niet zo vaak foto's maar wil het wat oefenen smile

Ik zie een wijdse blik, het is alsof je op een hoog punt staat op dit moment en probeert te overzien wat er is, en waar je naar toe wilt. Dit kan met je werk te maken hebben dat weet ik niet goed uit te vissen, misschien ook wel een moment van beslissen voor jou hoe je nu verder wilt met bepaalde dingen.

Er is ook iets met een vereniging van levens, een samenkomen met mensen of met iemand speciaal.

Ik voel heel sterk mijn keelchakra bij jou, er is iets met spreken, alsof je keel wordt dichtgeknepen. Is er iets wat je niet kunt of wilt zeggen? Heb je moeite om je te uiten in je relaties of in een relatie? Het heeft met je hart en je keel te maken, dus misschien iets wat tussen jou en een geliefde speelt, iets waar je echt niet over kunt of wilt praten. Ik hoor ook dat vergeving hierbij een rol speelt, je zult iemand moeten vergeven wil je weer met die persoon kunnen praten misschien (of andersom kan ook).

Ik hoor ook nog iets van aardse bezigheden, alsof je het fijn vind om in de tuin te rommelen of om te tekenen, gewoon met je handen bezig zijn. Niet in je werk, dat is meer een denken. En daarom in je vrije tijd liever bezig met je handen? Eigenlijk ben je altijd bezig, een bezig bijtje wel.

Integreer liefde en realiteit van het leven in je dagelijkse bestaan. Creeer zo een balans en houdt je daar in je kern. Dat is voor jou nu belangrijk. (Komt van een gids dit :))

Dit was het even van mijn kant. Ik hoop dat je er wat aan hebt.

Liefs Cialara
Marjanne
Marjanne mrt 26 '11
Even een korte aanvulling: ik blijf wel bij hetgeen ik al heb geschreven, maar ik hoor ook nog sterk iets met verwachtingen. Verwacht je veel van jezelf en als die verwachting niet uit komt, ben je zwaar teleurgesteld in jezelf? Of je verwachting t.o.v. iemand anders is misschien niet reëel.
Als je dit herkent zou ik je willen aanraden om iedere verwachting naar wie of welke situatie dan ook los te laten. Vertrouw op het goede, want waar jij je aandacht op richt krijgt energie dus kracht smile
zonnetje81
zonnetje81 mrt 27 '11
Ik heb jullie allemaal even een PB gestuurd! smile

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki