Hoi Zonnetje,
Ik lees niet zo vaak foto's maar wil het wat oefenen
Ik zie een wijdse blik, het is alsof je op een hoog punt staat op dit moment en probeert te overzien wat er is, en waar je naar toe wilt. Dit kan met je werk te maken hebben dat weet ik niet goed uit te vissen, misschien ook wel een moment van beslissen voor jou hoe je nu verder wilt met bepaalde dingen.
Er is ook iets met een vereniging van levens, een samenkomen met mensen of met iemand speciaal.
Ik voel heel sterk mijn keelchakra bij jou, er is iets met spreken, alsof je keel wordt dichtgeknepen. Is er iets wat je niet kunt of wilt zeggen? Heb je moeite om je te uiten in je relaties of in een relatie? Het heeft met je hart en je keel te maken, dus misschien iets wat tussen jou en een geliefde speelt, iets waar je echt niet over kunt of wilt praten. Ik hoor ook dat vergeving hierbij een rol speelt, je zult iemand moeten vergeven wil je weer met die persoon kunnen praten misschien (of andersom kan ook).
Ik hoor ook nog iets van aardse bezigheden, alsof je het fijn vind om in de tuin te rommelen of om te tekenen, gewoon met je handen bezig zijn. Niet in je werk, dat is meer een denken. En daarom in je vrije tijd liever bezig met je handen? Eigenlijk ben je altijd bezig, een bezig bijtje wel.
Integreer liefde en realiteit van het leven in je dagelijkse bestaan. Creeer zo een balans en houdt je daar in je kern. Dat is voor jou nu belangrijk. (Komt van een gids dit :))
Dit was het even van mijn kant. Ik hoop dat je er wat aan hebt.
Liefs Cialara