Loading...
nl

Wake up call

admin
admin mrt 25 '11




Puur is het hart dat bemint. Liefde ontfermt zich over alle hindernissen. Als er liefde is, hebben hindernissen voor liefde geen andere keuze dan te verbleken. Liefde wint. Hindernissen niet. Liefde en hindernissen co-existeren niet. Wat een hindernis was is niet langer een hindernis. Hindernissen blijven achter, zelfs al is het maar een ogenblik. Wanneer liefde hindernissen overwint, komen hindernissen door de natuur van liefde neer op hun werkelijke grootte. Hindernissen zijn net als het ego niet zo groot of hoogdravend als ze lijken. Hindernissen zijn net als het ego zwak. Hindernissen voor liefde zijn bewijs van het ego. Jou werd onderwezen en je leerde een standaard die zei: "Natuurlijk, heb je niet hier lief of zoals dat." Hindernissen voor liefde zijn een zaak van trots. In waarheid, is er niemand die niet jouw liefde verdient. Mijn liefde is vol en vermijdt geen hoeken. Als je Mijn liefde moet geven, dan moet je liefhebben zoals ik liefheb. Je geeft liefde als de Mijne. Mijn liefde is onbeperkte liefde, want Mijn liefde in jou komt vanuit het hart, niet de geest. Soms is de geest net te knap om lief te hebben. De geest is slimmer dan goed voor hem is. De geest plant zijn voeten neer en durft niet weg te gaan. Liefde is niet iets dat wordt afgewogen. Dat je iedereen liefhebt betekent niet dat je aan iedereen verplicht bent. Liefde is geen - Ik herhaal - liefde is geen verplichting. Verplichting is geketende liefde. Geketende liefde is geen liefde. Ik bezweer je lief te hebben en allen lief te hebben. Dat je liefhebt en iemand jou liefheeft verplicht jou niet jouw wil te knechten. Je gaat niet met iedereen van wie je houdt trouwen. Liefde betekent je door het hart laten leiden en niet door de geest. Verplichting is van de geest. Als het op liefde aankomt, als het aankomt op de toestand van liefhebben, dan wordt liefde niet geweigerd. Hou van de snoodaard. Hou van hem die veroordeelt. Hou van al degenen die niet van liefde en de draagwijdte van liefde weten. Jij bent aan zet. Je bemint. Je bemint gewoon. De ondeugende jongen is liefde net zo waard als de gehoorzame jongen. De man met een gesloten hart is liefde net zo waard als de man met een open liefhebbend hart. Dit is wat het betekent dat je allen liefhebt. Jouw liefde wordt niet onderscheiden door status, optreden of beoordeling. Als liefde een te groot woord voor je is, kies dan het woord waarderen, of kies het woord zegen. Waardeer en zegen. Er bestaat iemand in de wereld met een gesloten hart. Is hij niet dapper? Zegen hem dan om zijn moed. Misschien was jij ooit dat beperkte hart. En kijk hoe jouw hart is opengegaan. Moet je jou nu zien. Iemand of velen waardeerden en zegenden jou. Ze zagen dat je een blad van Gods boom was. Voor een ogenblik, of voor een dag, of altijd, zagen ze Wiens kind je bent. Ze keken verder dan jouw dagelijkse manifestatie. Ze probeerden niet jou te verbeteren of te veranderen. Ze zagen gewoon wat ik zie. Waartoe Ik in staat ben, ben jij ook toe in staat. De vraag is: Ben je bereid? Ben je bereid jouw eigenzinnige geest te bestrijden en je aan je hart over te geven? Ontken niet langer de rijkdom van jouw hart. Waar je je aan overgeeft is de Waarheid. Wees broeder of zuster voor allen. Zonder jezelf niet langer af. Hou zowel van de verloren schapen als van de gevondene. Heb voor de verandering lief. Heb eerst lief. Heb lief zonder herziening. Heb lief omdat iedereen in de wereld jouw liefde kan gebruiken. Heb lief omdat jij jouw liefde nodig hebt. Heb liefde om geen andere reden dan dat de zon schijnt. Verwijder de begrenzingen van jouw liefde, zodat de zon voor allen schijnt.

Delen:
Mimosa
Mimosa mrt 25 '11
Ik kwam dit gisteren ook tegen en van het begin tot eind bleef ik geboeid luisteren.
Het gaat wel behoorlijk rap, waardoor het soms wat moeilijk te volgen was, maar de boodschap kwam desondanks toch luid en duidelijk binnen.
Leuk dat jij hier nu ook mee komt. smile
jannie
jannie mrt 25 '11
Zo intens..zo warm..en mooi..dat kan enkel liefde zijn.
Zet je hart maar open en laat het stromen..!
Liefde in de breedste zin van het woord, is geven..geven met je ogen..je handen..je complete zijn..is warmte uitdragen de zon te mogen laten schijnen..!
Soms is dat moeilijk ben je het weer even kwijt..dat mag..het mag groeien ..groeien in jou..!
Ik ga ervoor..ga je met me mee...??
liefs en veel liefde gewenst..Jannie

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki