Loading...
nl

contact maken met je gids...

jannie
jannie mrt 23 '11
Wie heeft ervaring met het contact maken met je gids..?
Ik wil zo graag contact maar weet niet goed hoe te beginnen.
Ik heb het middels meditatie al geprobeerd maar twijfel dan zo erg dat mijn gedachten denk ik met me op de loop gaan..
Zijn mijn gedachten nu werkelijkheid of fantasie...
Zo moeilijk...
dank je wel jij..liefs jannie
Delen:
jannie
jannie mrt 25 '11
Heeft no-body tips voor contact legging met zijn of haar gids..??
Persoonlijk vind ik dit zeer de moeite waard...!
Geeft je denk ik toch een verijking...het gevoel van het niet alleen te hoeven doen...
..????????
Liefs van mij..
Serenity
Serenity mrt 25 '11
Ik heb een boekje gelezen….even zoeken….
Gevonden.. 'Hulp uit het universum.' gekocht bij de boeken voordeel winkel.
Geschreven door Jonathan Cainer.
En via dat boekje kreeg ik vertrouw in mijn gids ik denk dat ik dit boekje in 2dagen tijd gretig heb doorgelezen , zo fascinerend vond ik het ook geschreven.
- google.
jannie
jannie mrt 25 '11
super dank je wel Lily Beau...
Ga gelijk effe zoeken...
gretig he..haha...
greetzz
susie14
susie14 mrt 25 '11
Je hebt heel veel contact met je gids Jannie, alleen ben je je daar niet bewust van.
En dat is nu juist hetgeen wat jij graag wilt ervaren ..bewust contact ervaren met je gids....toch?

De makkelijkste manier ( voor mij althans ) is via meditatie.
Heb je zelf in je eentje gemediteerd? Omdat je aangeeft bang te zijn dat je fantasie met je op de loop gaat...
Je zou eens kunnen proberen in groepsverband te mediteren en dan een gidsenmediatie te doen bv. onder begeleiding van iemand.
Dit is heel anders dan als je het alleen doen, omdat je daarna het kunt bespreken en je krijgt meteen feedback en dat is heel prettig.
En de ervaring is zo intens....dat de twijfel zo weg ebt.
Er zij verschillende instanties, workshops of spirituele avonden waar je naartoe kunt gaan om bv. een gidsenmediatie te doen.

succes!
jannie
jannie mrt 25 '11
Hallo Sies...dank je wel...ja ik weet dat er veel contacten zijn met je gids en dat je dit niet bewust bent..je gevoel ..he !
Meditatie is inderdaad heel fijn en ja ik probeer het regelamtig in m'n eentje..!
Ik heb er wel over gelezen..workshops etc.maar deze stpa zetten vind ik zo eng..er op je eentje naar toe gaan..etc.
Misschien herken je het. ook je omgeving reageert hier soms vreemd op. natuurlijk ga je voor jezelf..natuurlijk gaat het over jou ikje..maar toch.
Ga eens kijken/zoeken hier in de buurt..wie weet..
Liefs jannie
Groene_heks
Groene_heks mrt 25 '11
Laat je niet tegenhouden door wat anderen kunnen denken of van je vinden Jannie, ga staan voor jezelf!
Heb je geen vriendin die met je mee wil?

Ik maak contact door gewoon in gedachten te roepen, nou is het voor mij wel mijn tweelingziel en misschien reageert die sneller als een andere gids, maar hij is er altijd.
jannie
jannie mrt 25 '11
Hoi groene heks...ja je heb gelijk..ik weet het !!
Nee vriendinnen zijn hier ( nog ) niet zo mee bezig.
Mijn dochter wel maar is nog aan een studie ( avond naast haar werk )..wil t.z.t. wel met me mee..is ook erg spiritueel.
Mijn andere dochter moet er ook helemaal niets van weten haha leuk is dat he...

Wat mooi wat je schrijft over je tweelingziel..hoe moet ik dat zien..?
En ik weet ook niet of deze eerder reageert...kan me dit wel zo voorstellen..tweelingen zijn zeer verbonden met elkaar.
Weet je wat het is..het is moeilijk te luisteren want je gaat denken...of het nu je gedachten zijn ..of je gids..???
Dat vindt ik erg moeilijk...als ik aan mijn gids denk...kan ik ook heel warm worden van binnen..dan denk ik..jeetje..zie je wel..er is contact..alleen niet zoals ik hoop of wens...
Dat is natuurlijk niet terecht..maar wil zo graag een beeld..een bevestiging..maar misschien vraag ik te veel...
Liefs jannie
Groene_heks
Groene_heks mrt 25 '11
Woon je in de buurt van 's-Hertogenbosch? Ik ga wel met je mee hoor smile

Ja hoe moet je dat zien een tweelingziel...
Ik heb hem altijd om me heen gehad, als ik aan hem denk zie ik hem, helaas kan ik zijn gezicht (nog) niet echt helder krijgen.
Ook met zielereizen zie ik vrij vaag, misschien iets wat nog moet gaan groeien.
Ik *voel* en zie wel energieen, ik kan zien of ze *groots* zijn of dat het *kleinere* zielen zijn. Dan bedoel ik de hoeveelheid energie die ze uitstralen.
Hierboven staat niemand boven een ander, iedereen is gelijk, als een, maar verschil is er wel in energie.
Het denken moet je proberen uit te schakelen, laat je gedachten los, zodra je gaat denken sluit je (naar mijn idee) je contact met jezelf en met boven af een beetje.

Iedereen wil graag bevestiging en vaak krijgen we ze ook, het lastige is om de aanwijzingen op te merken. Je moet leren *zien* en begrijpen. Ik kan je niet vertellen hoe, het werkt bij mij met teksten waar ineens mijn oog op valt, een lied dat je hoort, een aanraking.
Lily zegt altijd, ik zie glitters en ik weet precies wat ze bedoelt, en zo is het ook smile

Heb geduld smile
jannie
jannie mrt 25 '11
Ha ik woon in Tiel !
Lief dat je mee wilt gaan overigens..maar naar Den Bosch met de auto..slik..ben niet zo'n ster !

Dat zielenreizen ohhhhhhh wat ontzettend mooi...en wat ben jij al ver met ontwikkelen/groeien..!
Ik ben pas op weg...voel al jaren e.e.a. maar nooit gekoppeld, heel veel is nu een openbaring.
Dit forum is daarom ook zo bijzonder..je ktijgt en ontvangt zoveel om van te mogen groeien..
Ik begrijp dat je het denken moet uitschakelen..maar dat is moeilijk vindt ik..ik denk dan..oh help haha ik denk weer !
Snap je..
Wat ik begrijp is dat een ieder ook weer anders voelt ..en ja mooi he van Lily..ik zie glitters..
Ik zag deze week naast me ineens iets..maar kan niet beschrijven wat het was..het bewoog en toen het tot me doordrong en ik weer keek..was het weg...dan denk je dus weer...hihi..
Dank je wel weer voor je info..waardeer ik zeer !
Lieve groet Jannie
Emuca
Emuca mrt 25 '11
Met de trein! Van tiel naar geldermalsen en dan nar den bosch! Is totaal een half uurtje.. laugh
jannie
jannie mrt 25 '11
Ja...dat is waar Emuca...!!
Maar de eerste stap he....!!
knuffel jannie
L'arbre de vie
L'arbre de vie mrt 26 '11
Origineel bericht van: jannie
Heeft no-body tips voor contact legging met zijn of haar gids..??
Persoonlijk vind ik dit zeer de moeite waard...!
Geeft je denk ik toch een verijking...het gevoel van het niet alleen te hoeven doen...
..????????
Liefs van mij..


Lieve Jannie,
Ik heb het gevoel dat je op zoek gaat naar je gids, vanuit een gevoel van 'alleen zijn' waar je niet goed mee om kan gaan. Tenminste dit is wat ik opmerk uit je zin 'toch een verrijking...het gevoel van het niet alleen te hoeven doen..' Heb je het gevoel dat je alleen bent?

Liefs!
Groene_heks
Groene_heks mrt 26 '11
Op 3 april is er een paranormaal/spiritueel beurs.
Een hele lieve vriendin van mij(Kitty hekelaar)staat er ook, zij heeft het boek van Kathleen Miller vertaald, die er ook aanwezig zal zijn.

Als je wilt haal ik je van het station en breng je ook weer terug smile
Dat geld voor iedereen hier trouwens, maar dan wel tegelijk aankomen aub...
Misschien wil Emuca ook wel mee wink
Cialara,Emuca, Diana en Carrie kennen mij dus je mag gerust naar mijn cv vragen wink

http://www.hyves.nl/agenda/17449130/Paranormaal_Spiritueel_beurs_Den_Bosch/

http://www.skepsis.nl/reiki.html

Laat maar weten Jannie, als je echt niet durft is dat niet erg hoor, ik heb ook een reisfobie en weet hoe het voelt..
Maar ik heb de pech dat mijn tweeling mij pusht en dus ga ik door de bangheid heen ghi...
Emuca
Emuca mrt 26 '11
Wuuh, jammerrrr ik kan de 3e niet, want dan viert mijn mama haar verjaardag.

Maar Kaatje is heul lief hooorrr! Ik wil je snel weer een knuf komen geven laugh
Groene_heks
Groene_heks mrt 26 '11
Jammerdebammer...

Wij gaan samen vast gauw weer naar Kitty, ze zal het gauw minder druk hebben smile
Emuca
Emuca mrt 26 '11
Jaaa, is tof! Duizend.
Groene_heks
Groene_heks mrt 26 '11
Ziljoen smile
Serenity
Serenity mrt 26 '11
ziljoen schijnt niet te bestaan alleen in Amerika maaruh… triljoen!!

Ja Ja mijn glitters zijn erg mooi ik hou sowieso van glimmende mooie dingen maar ik draag zelf geen bling bling.
Ik oefen wel met de glitters zodat ik genoeg hun heb geobserveerd en eruit kan halen waneer ze iets als positief beschouwen en dat is weer bruikbaar voor mezelf.
Mijn gids laat me nu kleine opdrachtjes doen met hele leuke kleine oefeningetjes , hij suggereer iets en dan besef ik dat en dan heb ik de keus om dat uit te voeren of niet doe ik het niet dan hoor-voel ik ' you're be warn ' je bent gewaarschuwd.
En heb ik het mis dan moet ik echt lachen, jaja ik ben gewaarschuwd, ik weet het!
Nou na een paar keer gekozen te hebben uit vrije wil voor de suggestie of ik het nou snapte of het logica erin zag of niet ik deed het.
En later zag ik in waarom ik iets anders beter kon doen en daarmee gewoon luisteren naar mijn innerlijke stemmetje. hihi
jannie
jannie mrt 26 '11
ha ...L'arbe de vie
Mij alleen voelen..nee niet echt !
Wat ik bedoel met een verrijking...
Als je de weg van spiritueel mag binnen gaan..ontstaat daarbij een gevoel van "samen "mogen zijn..Samen met engelen met je gids...
Samen die weg bewandelen..de weg volgen misschien die allang voor jou was uitgestippelt....
In ons menselijk bestaan..is dit een verijking..leifs jannie
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki