hoi Jannie !
Ik zal proberen jouw foto te lezen , en ben benieuwd wat er wel of niet klopt.
Ik zie een GASTVROUW op en top ! Je bent echt verzorgend en kunt andere mensen enorm in de watten leggen .
Je doet dit echt vanuit je hart want een groot en mooi hart heb je .
Maar ergens zit er in een hoekje ook een beetje een schuldgevoel , alsof het nooit genoeg is , alsof je nooit genoeg kunt geven en het altijd nog wel meer kan .
Hierin zit ook een soort perfectionisme , en soms wat twijfel aan jezelf (zie veel gedachtes in je hoofd "doe ik het wel goed ?. is het wel genoeg ? ) waardoor je soms de neiging hebt om te gaan piekeren (lig je daar weleens wakker van ? )
Ik zie ook veel energie van andere mensen bij je die je op je nek neemt....en dat hoeft niet.
Maar dat is soms moeilijk , omdat je ook zo perfect aanvoelt wat de ander nodig heeft ! Ik denk dat je gerust wat meer je grenzen mag bewaken hierin .
Je zult hierdoor misschien ook met mensen te maken krijgen die gaan 'zuigen' waardoor je erg moe wordt.
Je houd ervan op en top verzorgd te zijn ...ook in je huis hou je van netjes en opgeruimd. vaak verse bloemen (witte rozen of lelies ? ) Je kan niet tegen troep want daar wordt je chaotisch van in je hoofd .
NOg iets 'typisch' van jou ...weet niet of ik hiermee goed zit hoor , maar soms kun je heel adrem zijn en wat klunzig met sommige dingen waar anderen soms vreselijk om kunnnen lachen . Je zelfspot maakt dat je hier met humor naar kunt kijken !
Je bent een echt 'regelbaasje' in huis
soms ben je weleens wat ongeduldig en als anderen niet snel genoeg zijn , doe jij het wel .
Wordt hier weleens dankbaar een beetje misbruik van gemaakt ?
Je bent een echt familiemens en hecht aan harmonie in het gezin ..
Je bent een open persoon en hebt het hart op je tong ! lekker spontaan ,de anderen weten waar ze aan toe zijn met jou !
Laat sommige dingen maar wat meer op zn beloop, alles komt uiteindelijk wel op zn pootje terecht.
Soms kun je ook een pittige tante zijn die zich niet de kaas van het brood laat eten !...beetje pinnig af en toe ook nog wel maar wel met een knipoog .
Als het een beetje tegenzit zet je al snel weer je schouders eronder want je houd absoluut niet van bij de pakken neerzitten .
Ben je ook spirituele cursussen aan het volgen om anderen daarmee te willen helpen ?
Nou dit was het even ...hoor wel of je jezelf hier een beetje in kunt vinden .
groetjes Nymira.