Loading...
nl

Gelukt haha en wie wil lezen..heel spannend !

jannie
jannie mrt 22 '11
Bart..Dank je wel !!
En ik hoop dat het lukt om me te lezen..ik ben heel erg benieuwd wat jullie evt over mij schrijven..
En..ik hoop t.z.t. ook van jullie te leren..
Alvast ..Dank je wel ..
LIefs Jannie
Delen:
gast
gast mrt 22 '11
Hallo Jannie, leuk je in het echie te zien. Ik lees verder geen foto's maar dat komt wel goed met de anderen.
admin
admin mrt 22 '11
Gelukt Jannie smileGraag gedaan! Ga later je foto lezen, je hoort smile
Gr.,
Bart
Serenity
Serenity mrt 22 '11
Ha lief warm mens!!
Ik ben blij om je te mogen begroeten!
jannie
jannie mrt 22 '11
haha Lily....!!
Mooie lieve woorden..dank je wel !!
Nymira
Nymira mrt 22 '11
hoi Jannie !

Ik zal proberen jouw foto te lezen , en ben benieuwd wat er wel of niet klopt.

Ik zie een GASTVROUW op en top ! Je bent echt verzorgend en kunt andere mensen enorm in de watten leggen .
Je doet dit echt vanuit je hart want een groot en mooi hart heb je .
Maar ergens zit er in een hoekje ook een beetje een schuldgevoel , alsof het nooit genoeg is , alsof je nooit genoeg kunt geven en het altijd nog wel meer kan .
Hierin zit ook een soort perfectionisme , en soms wat twijfel aan jezelf (zie veel gedachtes in je hoofd "doe ik het wel goed ?. is het wel genoeg ? ) waardoor je soms de neiging hebt om te gaan piekeren (lig je daar weleens wakker van ? )
Ik zie ook veel energie van andere mensen bij je die je op je nek neemt....en dat hoeft niet.
Maar dat is soms moeilijk , omdat je ook zo perfect aanvoelt wat de ander nodig heeft ! Ik denk dat je gerust wat meer je grenzen mag bewaken hierin .
Je zult hierdoor misschien ook met mensen te maken krijgen die gaan 'zuigen' waardoor je erg moe wordt.

Je houd ervan op en top verzorgd te zijn ...ook in je huis hou je van netjes en opgeruimd. vaak verse bloemen (witte rozen of lelies ? ) Je kan niet tegen troep want daar wordt je chaotisch van in je hoofd .
NOg iets 'typisch' van jou ...weet niet of ik hiermee goed zit hoor , maar soms kun je heel adrem zijn en wat klunzig met sommige dingen waar anderen soms vreselijk om kunnnen lachen . Je zelfspot maakt dat je hier met humor naar kunt kijken !
Je bent een echt 'regelbaasje' in huis smilesoms ben je weleens wat ongeduldig en als anderen niet snel genoeg zijn , doe jij het wel .
Wordt hier weleens dankbaar een beetje misbruik van gemaakt ? smile
Je bent een echt familiemens en hecht aan harmonie in het gezin ..
Je bent een open persoon en hebt het hart op je tong ! lekker spontaan ,de anderen weten waar ze aan toe zijn met jou !
Laat sommige dingen maar wat meer op zn beloop, alles komt uiteindelijk wel op zn pootje terecht.
Soms kun je ook een pittige tante zijn die zich niet de kaas van het brood laat eten !...beetje pinnig af en toe ook nog wel maar wel met een knipoog .

Als het een beetje tegenzit zet je al snel weer je schouders eronder want je houd absoluut niet van bij de pakken neerzitten .
Ben je ook spirituele cursussen aan het volgen om anderen daarmee te willen helpen ?
Nou dit was het even ...hoor wel of je jezelf hier een beetje in kunt vinden .

groetjes Nymira.
jannie
jannie mrt 23 '11
Ha lieve Nymira...wat een ontzettend mooie naam overigens !
Ik vind het heel bijzonder wat je beschrijft en bewonderenswaardig ...! Wat een mooie gave..
Maar laat ik beginnen..
Gastvrouw ...toen ik nog piep was inderdaad gastvrouw geweest..nu als verzorgende werkzaam en heerlijk mensen in de watten te leggen ! score 1.
Ja ..ik werk vanuit mijn hart..kan ook niet anders hoor...dank je wel voor je onschrijving van mijn hart..score 2.
perfectionisme...piekeren .mijn grote valkuil ! score 3 .en score 4..
Oeps..ik neem inderdaad te veel energie van anderen over..voel dat ook echt zo...score 5
En ..ik wordt er intens moe van...( slik burn-out ) score 6
Hihi..ja ..dat ben ik.op en top...score 7
Ohh klunzig...jaaaaaa ..domme gans...oh wat erg haha..score 8 !
regelbaasje..aard van het beestje..score 9
Familie mens..yes..score 10
Nee ik ga never bij de pakker neerzitten..score 11
En...jaaaaaaaaaaaaa ik wil nog zoveel leren...voel ook dit te moeten gaan doen vanuit het hart..!!
Wauw...score lijst...een 12 !!!!!!!!!!! ( grapje hoor )
Super gedaan en ..dank je wel !!
Liefs jannie
Nymira
Nymira mrt 23 '11
ha Jannie,

bedankt voor je lieve reactie .
enne dat 'domme gans' waren niet mijn woorden he smile

lieve groetjes Nymira.
jannie
jannie mrt 23 '11
hihi..nee van MIJ !!
Moet dan zo om mezelf lachen ...!
Vraagje...hoe spiritueel ben jezelf...??
je hoeft niet te antwoorden als je dit niet wilt hoor..maar vindt het zo bijzonder ...warme groet van mij.
Nymira
Nymira mrt 23 '11
o daar wil ik best op antwoorden hoor, maar wat is 'spiritueel'he ...
Voor mij betekent dit op dit moment .....zoveel mogelijk aanwezig mogen zijn hier in deze realiteit ...en me bewust worden van delen die nog in de schaduw zitten zodat dit getransformeerd kan worden .
Maar ook vooral , dit kunnen neerzetten in deze realtiteit zoals bijv. oa met deze fotoreadingen hihi....
Steeds 'aardser' worden en bijv. genieten van het maken van een vijvertje met vissen erin , en van het maken van een moes en kruidentuintje en lekker in de modder wroeten (is voor mij erg spiritueel ;-)
Die gevoeligheid heb ik altijd al gehad , maar moest leren onderscheiden wat van mij was en wat van de ander ....krijg dus steeds minder last van die 'gevoeligheid'
jannie
jannie mrt 23 '11
Dank je wel...wat me opvalt dat je enorm geaards bent ..in het hier en nu...!
Korte krachtige woordjes maar met enorm veel lading want jeetje dat is vaak zo heel erg moeilijk..!
het transformatieproces ervaar ik als een krachtbron van liefde..maar zeker ook zelfkennis !
wie ben ik nu..en weer zie je het woordje NU...!
Wat is mijn doel hier..weer het woordje HIER..!
Grappig he....
Mooi mens..go on....en succes !!
liefs van mij
Nymira
Nymira mrt 23 '11
Ja, zeker ook zelfkennis ! des te meer kun je processen zien bij de ander ! we moeten de confrontatie met onszelf zeker aangaan ..en zolang we dit met liefde tegemoet kunnen treden zitten we onszelf een stuk minder in de weg .

en dank voor je lieve complimentjes ..wordt er bijna verlegen van .
Weet zeker dat je nog heel veel kan/gaat betekenen voor andere mensen ....dus jij ook, ga zo door ;-)

lieve groetjes Nymira.
jannie
jannie mrt 23 '11
Ik knipoog !!!
admin
admin mrt 24 '11
Hoi Jannie,

Ja, een gezellige vrouw, houdt wel van een babbeltje. Iemand die sociale contacten onderhoudt en zich veelvuldig begeeft onder andere mensen. Daarbij heb je best je hart wel eens op de tong, maar je behoudt zeker je eigen persoon. Een sterke persoonlijkheid. Geen managerstype, maar eerder een iemand die dingen regelt en organiseert op een professionele wijze en graag de zaken onder "controle" houdt.

Let op dat je met goed bedoelde adviezen niet iemand een bepaald gevoel van moeten aanpraat, omdat jij het op een bepaalde manier (wil) zien. Ik denk dat dit betrekking heeft op een relatie met je dochter (s).

Je wil graag goed voor de dag komen, en kan wel eens paraderen, of wil wel eens paraderen als een "Gooise vrouw" met het liefst alles erop en eraan, haha, ik bedoel het op een grappige manier, het is gewoon dat je lekker wil genieten van het leven, met een lekker wijntje erbij heb ik het idee.

Ja, je bent zoekende naar een dieper stuk, omdat je het "andere" eigenlijk wel kent tot op een bepaalde hoogte. Zoekend naar net dat stukje meer wat zich in jou ontwikkelt. Hoewel je het soms nog moeilijk kan vinden om echt jezelf te luisteren, je ontvangt graag een soort van feedback van anderen. Dit is echt niet slecht omdat jij hier wel goed over nadenkt wat je er mee kan.

Ben je iemand die graag alles koppelt aan de ervaringen die je zelf mee maakt en meegemaakt hebt, zodat dit een gevoel van stabiliteit en betrouwbaarheid geeft. Het positieve hierin is dat je je gevoelens verankert en dus dat deze ervaringen die je hebt, en wat je voelt niet vluchtig worden, maar een deel van je eigen ik. Waarschijnlijk is dit het proces waar je nu mee bezig bent.

Open en spontaan, en fladdert graag van het een naar het ander. Houdt van converseren en ervaringen delen, jouw inzichten in kunstige zaken willen profileren !

Tot zover de lezing>

Groetjes,
Bart
jannie
jannie mrt 24 '11
Ha Bart..dank je wel...
Leuk dit alles te lezen..het bovenste gedeelte klopt ...
Haha ik heb 3 jaar een managersfunctie gehad..helaas..was dit te hoog gegrepen..al heb ik daar geen moeite mee hoor..vindt het wel lekker zo..maar blijf wel dingen regelen en organiseren..dus een pluim !
Je tweede stukje over adviesen aan dochter(s) ik heb er inderdaad twee...hihi geen idee..!
Ik ben een leeuw van sterrebeeld dan weet je het wel..maar geen gooise vrouw...wel netjes..maar geen pronk en praal..en wijn..brrrrrrrr..vindt dit wel grappig !!

Ja ..ik ben zoekende..en naar mezelf luisteren..??
Dat vergeet ik nog wel eens..feedback vindt ik super..en klopt daar ga ik over nadenken of ik er wat mee kan..

Ik heb heel veel dingen meegemaakt..de laatse jaren is het wat rustiger...toch is e.e.a. een deel van je leven..
Ik ben open ..spontaan..ervaringen delen..haha..heerlijk...
Al met al complimentos...en mercy !!
Liefs jannie
admin
admin mrt 24 '11
Hoi Jannie,

Dank voor je reactie smileEen wijntje kan ook symbool staan voor gezelligheid in mijn ogen!
Gooise vrouw... misschien wat overdreven, maar in bepaalde kringen jezelf begeven, is niet verkeerd toch?

Thank you and you're welcome smile
Groetjes!
Bart
jannie
jannie mrt 25 '11
Heej Bart....!!
Jazeker..een wijntje kan zeker symbool staan voor gezellligheid.
Nee hoor helemaal niet overdreven betr..gooise vrouw..het is maar hoe je e.e.a. ziet..
Mijn kijk op gooise vrouwen...
Al wil ik hiermee niemand beledigen..door het leven geleerd dat alles betrekkelijk is...een bedelaar..of een miljonair..wij zijn gelijken.!
Geef je hart en zie wat er gebeurd met de bedelaar..een mooi geschenk is die ene glimlach...dat ene gebaar.
Dan de miljonair..met al zijn rijkdom kan ook hij de liefde ervaren..door zijn hart naar een ander uit te dragen..!!
Mooi weekend Bart..mijn opa heette bartje..waa een stille maar bijzondere man..Met zijn hart open naar de wereld..!!
Lieve groet Jannie
admin
admin mrt 26 '11
Hey Jannie smile

Klopt, maakt niet uit welke uiterlijke verschijning hebt, het gaat inderdaad om je innerlijk ! Mooie opa, Bartje smileEveneens fijn weekend !!
Groetjes,
Bart

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki