Loading...
nl

Mijn moeder is ineens overleden

JulienMoorrees
JulienMoorrees nov 20 '06
Vanochtend had ik een verschrikkelijke droom waarvan ik echt een beetje naar was toen ik wakker werd. Ik droomde dit vanochtend rond 8:15-8:30.

Ik was in mijn vroegere huis in Meppel. Daar is mijn broertje en we staan in de woonkamer. Daar verteld hij dat onze moeder is overleden. Ik begrijp er niets van. Het is met totaal onduidelijk waarom ze is overleden. Mijn vader komt ook thuis. Ik pak hem beet om hem te troosten, maar dat wil hij niet. (Detail: mijn ouders zijn in het echt al meer dan 15 jaar gescheiden). Ik merk dat hij wel verdrietig is, dus ik snap er niets van. Ik vraag me af of mijn moeder misschien is overleden door dat ongezonde die-eten van haar. Dan bedenk ik mij dat ik mijn vriendin moet bellen om haar het "nieuws" te vertellen. Ik ben ineens op mijn oude slaapkamer, en pak mijn mobiel. Ik draai haar nummer, maar hoor een rare taal. Het lijkt wel portugees. Ik probeer haar nog een keer te bellen, maar krijg alleen maar storing. Ik loop maar weer naar beneden, en het huis zit ineens vol met familie van mijn stiefvader. Het zijn echter vrouwen die ik in het dagelijks leven nooit gezien heb. 1-tje heeft er een grote rode bril op met een vierkant montuur:
/_/
/ /
Ik condoleer ze, maar ze zijn meer bezig met zichzelf. Ik vraag wanneer de begrafenis is. Vrijdag of donderdag zegt mijn broertje. Ik zeg dat vrijdag me beter uitkomt omdat ik donderdag cursus heb (die cursus heb ik echt donderdag, maar dit vind ik nu een hele vreemde reactie). Het vreemde is, dat ik wel mijn moeder als geest ook zie rondlopen. Hoewel ik er niet mee praat hangt ze er rond. Ze heeft mijn broertje ook nog gevraagd om haar website aan te passen (die heeft ze helemaal niet). Mijn broertje doet dit ook op de slaapkamer van mijn vader (mijn vader woont nog in dit huis, en deze kamer was de kamer van mijn ouders). Het voelt heel dubbel allemaal en ik barst in huilen uit wanneer ik besef dat mijn moeder er echt niet meer is. Toen werd ik wakker.
Delen:
LPChip
LPChip nov 20 '06
Aparte droom, zeker gezien ik je broertje ben... Weet dan ook niet goed wat ik er verder van kan zeggen...
jo
jo nov 21 '06
en weer is iedereen bezig met zichzelf en word jij soort van genegeert...
JulienMoorrees
JulienMoorrees nov 21 '06
 Quote:
Origineel van jo:
en weer is iedereen bezig met zichzelf en word jij soort van genegeert...
The story of my life ;). Gelukkig is het in het echt niet zo erg. Er zijn veel mensen om mij heen die ook daadwerkelijk geinteresseerd zijn in mij.
jo
jo nov 21 '06
gelukkig maar!!! maar heb jij wel het gevoel dat mensen teveel met zichzelf bezig zijn?
JulienMoorrees
JulienMoorrees nov 22 '06
Dat is niet een gevoel, dat is een vaststaand feit. Helaas.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki