Loading...
nl

wil iemand een kaartlegging doen?

meis
meis mrt 21 '11
Hallo lieve mensen,

Ik ben hier pas komen kijken en ik zie hier heel veel positiviteit en daardoor voel ik me op mijn gemak, vandaar ook de vraag of iemand een kaartlegging voor mij wil doen? Ik voel dat ik wat inzicht nodig heb in een bepaalde situatie en ik weet dat kaartleggen mij hierbij kan helpen, omdat ik dit vaker heb laten doen. Zo krijg ik weer alles op een 'rijtje'

Het specifieke thema over de liefde, hoe het in de nabije toekomst zal gaan met mij en de liefde.

Je zou me er enorm mee helpen, alvast bedankt!
Delen:
meis
meis mrt 22 '11
Ik zie dat dit topic al een paar keer is bekeken, maar niemand reageert of zegt iets, is hier een reden voor?

Liefs
Serenity
Serenity mrt 23 '11
De topic is bekeken omdat mensen graag nieuwe topics willen lezen, even kijken of er wat staat.
De rede dat niemand heeft gereageerd is omdat je kaart leggen niet kan afdwingen je moet daarvoor in de stemming zijn en dingen aanvoelen en dat kost tijde en energie dus vandaar.
En misschien komt het ook omdat je pas 14 berichtjes hebt geplaatst er is in het verleden vaker zo het geval geweest dat mensen alleen maar kwamen voor een legging of lezing en daarna niets meer van zich lieten horen, dus de leggers en lezers volden zichzelf dan een beetje gebruikt daardoor.

Dus alles heeft gewoon zijn tijd nodig!
meis
meis mrt 23 '11
Hoi Lily Beau,

Ja begrijp me niet verkeerd ik wilde het absoluut niet afdwingen hoor, als ik zo ben overgekomen mijn excuses.
Ik snap de reden wel waarom mensen niet reageren, nu jij het heb gezegd, het is niet leuk als je een legging voor mensen doet en je vervolgens niets meer hoort.

Alleen als je een berichtje post en je krijgt geen enkele reactie dan is dat best jammer, vandaar mijn 2de berichtje en ben blij dat je me daar een antwoord op heb gegeven. smile
Serenity
Serenity mrt 23 '11
hihi, ach ja sommige mensen zijn ongeduldig uit onwetendheid en jij wilden het niet afdwingen dat wist ik wel maar ik wist niet of je wel rekening met de omstandigheden die voor een legging zijn had gehouden …. excuus is niet nodig want er zat toch geen kwade bedoelingen achter jouw vraag?!?!?

Jammer als niemand reageert, ja dat is het zeker vind ik soms ook maar ach alles heeft zo zijn rede ik zou zo zeggen lieve Meis ga je zelf lekker inlezen en heb je met bepaalde onderwerpen een klik is het mooi en snap je iets niet dan kan je altijd daar een reatie opgeven en wellicht reageerd iemand erop en leer je ervan.
Uiteindelijk kijk of je de antwoorden niet in jezelf kan vinden door naar jezelf te luisteren?!?!?!?

Bij mij werkt dat goed maar ja ook ik heb zo nu en dan even een bevestiging nodig of iemand die mij beademd hihi we zijn allemaal gewone mensen met onze eigen gevoelens en emoties. ^^
Groene_heks
Groene_heks mrt 23 '11
Beademd? .....LOL....

Je bedoelt waarschijnlijk beaamt, maar het staat er zo leuk smile
Serenity
Serenity mrt 23 '11
Beademd .. nee mijn spelling control zegt dat dat goed is..
Beaamt … deze is ook goed…oh misschien is de eerste wel van EHBO..lachuhhh!!!

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki