Loading...
nl

wat nu

angel67
angel67 mrt 21 '11
hij gaaat mijn verlaten , omdat hij moet trouwen in marokko
wie kan mijn helpen ,ben echt radeloos
en wat gaat er nog kome voor mijn
kan ik nog gelukkig worden
Delen:
Serenity
Serenity mrt 21 '11
geluk maak je zelf, waneer je je afhankelijk maakt van een ander dus waneer je geluk laat afhangen van een ander zul je nooit gelukkig worden, denk ik.
admin
admin mrt 21 '11
Hmmm, misschien iets te kort door de bocht als je net dit nieuws hebt gehoord?
Serenity
Serenity mrt 21 '11
@ Bart, Nee vorige week schreef Angel er ook over en het lijkt net of ze de situatie niet meer kan overzien, moeilijk en naar voor haar is het wel.

@ Angel, hij kiest op deze manier niet voor jouw, wil jij een vent die niet voor jouw kiest?!
Sorry hoor hij laat jouw gewoon in de steek, wil je dit niet inzien nu?!
Word het te veel, steunt je vriend jouw nu ook?

Geluk maak je zelf en als jij er met de pakken erbij gaat zitten gebeurt er weinig bevorderlijke dingen lieve Angel!
Zoals handelingen van eventuele gesprekken of je zelf toelaten om te rouwen over dit besluit en daarna het los te laten en vervolgens verder te gaan met je eigen leven.

Geluk maak je helemaal zelf lieve Angel!
Groene_heks
Groene_heks mrt 21 '11
Misschien heeft hij geen keuze Lily, ik heb geleerd dat verschillende culturen in een relatie heel lastig kan zijn.
Mijn zoon heeft een Taiwanese vriendin en als ik zie hoe dat verschil is dan zullen die twee nog heel wat voor hun kiezen krijgen.
In principe heeft deze jongen een keuze, maar wat als zijn familie dan zegt hem te laten vallen ofzo?
Eigenlijk had hij nergens aan moeten beginnen zou je dan denken, maar liefde laat zich niet beteugelen.

Geluk maak je zelf, daarin heeft Lily helemaal gelijk en ook voor jou zal dat geluk er weer zijn Angel, heb vertrouwen winken geef het de tijd om te helen.

Sterkte.
angel67
angel67 mrt 22 '11
bedankt voor jullie lieve reactie
Groene_heks
Groene_heks mrt 22 '11
Hier effe een stukje geplakt wat Lily plaatste.
Het is iets wat je nu misschien niet wilt aannemen, maar het is wel waar..

Accepteer dat mensen komen en gaan

Mensen komen in je leven om een bepaalde reden.

Een seizoen of een heel leven.

Als je weet om welke reden het is, weet je wat je voor die persoon kunt doen.

Als iemand in je leven is om een reden, is het gewoonlijk omdat je een behoefte hebt geuit. Ze zijn gekomen om je te helpen door een moeilijkheid heen, je te begeleiden met ondersteuning en je fysiek, emotioneel of spiritueel te helpen.



Dan, zonder dat jij iets verkeerd doet, of op zomaar een moment, zegt of doet deze persoon iets om de relatie te beëindigen.

Soms gaan ze dood, soms lopen ze weg.

Soms keren ze zich tegen jou en dwingen je tot een standpunt.

Wat we ons dan moeten realiseren, is dat aan onze behoefte is voldaan, onze wens is vervuld, hun werk is gedaan. Het is tijd om verder te gaan.



Sommige mensen komen in je leven voor een seizoen, omdat het jouw beurt is om te delen, te groeien of te leren. Zij brengen je een ervaring van vrede of ze brengen je aan het lachen. Ze kunnen je iets leren dat je nog nooit gedaan hebt.

Ze geven je gewoonlijk een ongelooflijke hoeveelheid vreugde.

Geloof het, het is echt, maar slechts voor een seizoen.



Relaties voor de duur van je leven, leren je levenslessen, dingen waar je op kunt bouwen om zo een solide emotionele fundering te hebben.

Het is jouw taak die lessen te accepteren.

Hou van die persoon en stop wat je hebt geleerd in alle relaties en situaties van je leven.

Accepteer dat mensen komen en gaan in je leven.
angel67
angel67 mrt 22 '11
thank you
siskaatje
siskaatje apr 5 '11
groene heks prachtige tekst heb hem net 3x over gelezen .
het is confronterend maar zo waar.
Groene_heks
Groene_heks apr 5 '11
Ja liefde kan hemels zijn maar ook vreselijk pijn doen smile
gast
gast apr 5 '11
Gelukkig en tegelijk helaas wel.....
Serenity
Serenity apr 5 '11
Sorry er staat bij dat stuk geen bron vermelding maar ik kreeg hem via de mail als doorstuur mail maar vond hem prachtig en ja ook hier past het hemels in.
Ik voel met je mee Angel en ik wil je gewoon kracht geven om sterk in je schoenen te staan want alles komt echt wel weer goed!

liefs!
knofje
knofje apr 6 '11
mooie tekst, en angel ik hoop dat je je wat beter voelt nu,

liefs knofje...
PrettyGirl23
PrettyGirl23 sep 22 '11
Ik vind het een hele pijnlijke situatie voor je. Waarschijnlijk heeft de familie dit zo gewild. Voor mij voelt het alsof hij jouw emotioneel gekozen heeft en dat andere meisje in Marokko rationeel. Dus eerlijk gezegd denk ik niet dat hij echt gelukkig met haar zou kunnen zijn. Liefde overkomt je, en zoek je niet uit. Bekijk het positief. Stel dat je met hem getrouwd was geweest, had je hele andere rechten en plichten gehad. Blijkbaar had het zo moeten zijn, en misschien wel beter voor je. Sorry dat ik het zeg, maar welke mensen in deze tijd trouwen nog iemand van land van herkomst? Meestal zijn dat toch de 'ouderwetse mannen'. Ze trouwen omdat ze denken dat die vrouwen gehoorzaam zijn,ontwetend etc. In dit soort landen gebruiken ze vaak magie, om mensen met elkaar te laten trouwen of elkaar te laten scheiden etc. Maar waarschijnlijk heb je daar wel eerder van gehoord. Ik geef je een advies: Kies pas een man uit op het moment dat je tevreden bent met jezelf, je eigen leven op orde hebt. Als je tevreden bent met jezelf, dan trek je tevreden mannen aan. Het is een werkend magneet.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki