Deze droom had ik vorige week:
Ik vluchte samen met een vriendin (meisje) naar een huis. de vlucht kwam voort uit het feit dat we een fles moesten beschermen, deze mocht niet in verkeerde handen vallen. Er waren 4 flessen. Onze achtervolger (jongen) had een fles, wij beide ook 1 en er was nog een 4e fles. Onderweg bedacht ik dat we deze beter konden verstoppen en onze achtervolger misleiden met een fles van ons. We verstopte de fles samen met mijn fles onderweg in de struiken, redelijk dicht bij ons vluchtdoel in dezelfde straat.
Ook gooi ik een bos witte bloemen die ik bij me had ergens anders weg in een soort vierkante bak die aan een schutting hangt, waar je ze wel kunt zien. Dus de bloemen waren hoger dan de bak.
Daarna renden we naar het huis en mengde ons in het feest wat daar gaande was. Onze achtervolger vond ons, mengde zich ook in het feest en bij het begroeten van nieuwe gasten merk ik dat ik eerst een doek voor mijn gezicht en daarna alleen nog een doek voor mijn mond hou.
Nadat me verteld is dat ik me niet meer hoef te verstoppen omdat ik toch al gezien was kwamen we elkaar tegen (alle drie) onderaan de trap in de gang. Daar praten we even over waar de te beschermen fles was en ik zeg dat ik dat niet weet.
Ondertussen is de fles van het meisje door een ander gevonden en als drinken uitgeserveerd onder de gasten.
Wij zijn in de keuken en krijgen ook een glaasje. Bij ons allemaal wordt onze tong blauw.
Ik schik hiervan en besluit de vierde fles op een betere plaats te verstoppen. Eerst zeg ik dat ik naar huis ga en ga weg voordat de andere het huis verlaten.
Als ik terugkom op de plek waar ik de flessen samen met het meisje heb verstopt, pak ik ze op en zet ze rechtop in een hoek van een soort carpoort dat los op een terrein staat.
Als ik besef dat ik op een schoolplein sta en de inhoud wellicht voor kinderen gevaarlijk kan zijn, haal ik de flessen weer op en begraaf ze ergens achter een huis in rulle aarde waar niet aan te zien is dat er net in gegraven is.
Als ik klaar ben en wegloop komen de andere feestgangers naar buiten en wordt ik wakker.