Loading...
nl

Dromendagboek

Acheliah
Acheliah nov 12 '06
Hallo iedereen
Ik had vanochtend een nare droom. Ik droomde dat Naomi weg was hoe en waarom weet ik niet maar ze was weg en onvindbaar volgens mij was ze meegenomen. Ze leek of weggelopen of vermoord ik zocht en bleef zoeken. Ik moest een belasting aangifte doen en kwam op een adres uit waar een vrouw zat ik kreeg het gevoel dat ze iets met de verdwijning te maken had en zei ik ga naar huis maar kom terug. ik wilde terug gaan maar kon het huis niet vinden ik ging op zoek en bleef lopen. Die vrouw bleef ook lopen maar we kwamen elkaar niet tegen. Het leek wel een doolhof die vrouw heb ik niet meer gevonden en mijn dochtertje ook niet want ik werd wakker.

Ik hoop dat de droom niet betekend dat ik mijn dochtertje voorgoed kwijt ben. Want mijn ex chanteerd mij dat ik hem terug moet nemen anders gaat hij allerlei leugens over mij en mijn oudste dochter vertellen tegen de instanties. Ik ben echt bang.

Dien
Delen:
LPChip
LPChip nov 12 '06
Het feit dat je over je dochtertje droomt wil niet zeggen dat er iets met haar gaat gebeuren. Wanneer je lang met bepaalde gedachten rondloopt (twijfels, gevoelens, ed.) dan is het heel normaal dat je daar over droomt. Dit is voor jouw onderbewuste een manier om het geheel een plek te geven zodat de last minder zwaar wordt.

Ik zie dit dan ook niet als een paranormale droom omdat dit iets is wat jou al een heel lange tijd bezig houdt. Je geeft zelf aan dat je ex je chanteert, wat weer gerelateerd is in de angst om haar kwijt te raken, met als gevolg dat je je gaat bedenken wat er dan kan gaan gebeuren. Resultaat: een droomweergave van één van de vele mogelijkheden.

Kortom, wees niet bang, en gebruik je kracht om je op dat te concentreren wat daadwerkelijk nodig is.
Acheliah
Acheliah nov 12 '06
Dank je

Liefs Dieneke
JulienMoorrees
JulienMoorrees nov 15 '06
Wat ik lees uit je droom is dat je wegloopt voor de daadwerkelijke problemen. Je dochter is weg maar je gaat haar niet zoeken maar wordt afgeleidt door een belastingaangifte. Dan kom je iemand tegen die er iets mee te maken heeft, dan pak je het probleem niet aan, maar ga je naar huis en zeg je later terug te komen.

Wat ik uit je droom haal, is dat je misschien wat meer daadkracht nodig hebt, en je moet focussen op de dingen die echt belangrijk voor je zijn. Doe je dat niet, dan verdwaal je hopeloos en wordt je leven een doolhof.
Acheliah
Acheliah nov 15 '06
Zit waarheid in alleen ben ik mijn dochter wel gaan zoeken maar kon haar nergens vinden. Door die belastingpapieren in te vullen viel mijn oog op een naam en kreeg ik het onbehaagelijke gevoel dat zij er wel iets mee te zou hebben. Maar omdat ik naar huis ging en haar niet meer kon vinden bleef ik naar die vrouw zoeken. Normaal stoor ik me niet zo aan dromen maar deze voelde echt en minder prettig.

Liefs Dieneke En Esmée
JulienMoorrees
JulienMoorrees nov 15 '06
Ok, dat haalde ik niet uit je droom. Succes met je verdere zoektocht naar jezelf.
Acheliah
Acheliah nov 15 '06
Geeft niet hahahaha dromen opschrijven zodat een ander je begrijpt is nog best lastig

Dikke kus Dieneke

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki