Loading...
nl

Rare droom

LPChip
LPChip nov 3 '06
Ik had vanacht een hele rare droom. Misschien dat het een rare droom was omdat ik op dit moment griep heb, maar iig, dit zijn stukjes:

Ik liep samen met de vriendin van Nims door een bos. In dat bos was een stellage met trappen die heel hoog gingen waar je op kon lopen. Beneden waren wilde zwijnen. We liepen op die stellage en namen een trap naar beneden om buiten het hekwerk te komen en weer gewoon in het bos te kunnen lopen.

Ineens liep ik samen met een oude vriend die toendertijd vrij brutaal was, en hij ging voor de lol over het hek met prikkeldraad om die zwijnen gek te maken. Ik probeerde hem wel tegen te houden maar wist dat dat toch niet lukte. Hij rende daar en de zwijnen kwamen achter hem aan. Hij vluchtte weg en als een bang paard sprong hij uit alle macht over het prikkeldraad heen waar hij zich flink bezeerde. De zwijnen deden hetzelfde en zo kwamen die vrij.

Ik rende door over een bruggetje en was ineens in een oud vakantie park in lelystad waar ik vroeger kwam. Ik ging het huisje binnen waar mijn ouders en oom en tante lagen te slapen. Ik riep verschrikt dat de zwijnen vrij waren. Mijn oom die eruit zag als de sherrif uit de serie "invasion" rende naar buiten om de zwijnen te vangen. Ik wees snel aan waar ze waren. Hij joeg de zwijnen naar een plek naast het huis, en uit het niets kwam een grote houten deur die hij dicht deed, en het was opgelost. Toen werd ik wakker.
Delen:

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki