Loading...
nl

Even voorstellen...

PrinsesOpDe Erwt
PrinsesOpDe Erwt mrt 17 '11
Hoi,

ik ben PrinsesOpDeErwt. In eerste instantie heb ik me gisteren onder een andere naam op het forum aangemeld (met een verhaal over mijn teckel), maar uit privacy-overwegingen heb ik het even veranderd, aangezien ik die eerste naam op veel andere plaatsen gebruik. Als ik dan hier iets persoonlijks neerzet ben ik bang dat iemand die mij kent en die leest dat er misbruik van maakt.. vandaar dus de naamsverandering.

Maargoed, ik ben dus PrinsesOpDeErwt, ik ben 27 en ben gelukkig getrouwd.

Gedurende mijn hele leven eigenlijk loop heb ik een hoop moeilijkheden gehad, vooral op sociaal gebied. Tot mijn zevende ben ik volgens mij altijd gelukkig geweest, toen verhuisden we naar een andere woonplaats en sindsdien heb ik me nooit meer echt gelukkig gevoeld.

Ik weet ook niet goed wat ik met mijn leven wil en kan en hoe ik mijn talenten kan benutten. Eigenlijk ben ik dus gewoon erg zoekende naar wie ik ben en wat ik wil. Dat is het in het kort...
Delen:
Serenity
Serenity mrt 17 '11
hoi hoi PODE, wat leuk dat je hier toch blijft.
Ja ja privacy is belangrijk en op verschillende forums verschillende namen te gebruiken is best handig!
Want je googled even je forum naam en voilà een hele waslijst met je oude activiteiten komen boven water!

Ik zelf heb ook veel verhuist en vele vervolgonderwijzen gevolgd ^^
Hierdoor had ik niet echt een clubje waarop ik iedere keer terug kon vallen .
Door zo'n clubje word je geaccepteerd om wie je bent en niet wat je doet .
Ook merk ik aan mensen die zo'n vast clubje hebben een houding hebben van 'mij krijg je niet gek, ik zal jouw eens wat vertellen!' komt omdat het lijkt alsof ze niet perse aardig gevonden hoeven te worden want tja ze krijgen al onvoorwaardelijke vriendschappelijke liefde van hun eigen clubje.

Ik vind dat altijd erg leuk om te zien en misschien ook wel omdat ik dat niet had in mijn pubertijd.
Maar 6á7 jaar of misschien al iets langer heb ik nu een clubje om me heen en dat voelt goed.
Ookal zie of spreek je mekaar heel weinig, het is altijd goed!
Zodoende kon ik mezelf meer en beter ontwikkelen omdat deze lieve mensen hun eerlijke mening gaven zonder mij schade aan te doen of te willen aan doen.
Het word mij gegunt…..iets wat een (niet uitgekozen) schoonfamilie wel eens niet doet,helaas.
Ook kan het weleens zo zijn dat familie die dus niet voor je hebben gekozen maar opgeschept met je zitten je links laten liggen met een clubje heb je dat dus niet.
Je zit op de zelfde golflengte qua mening, smaak en interesses.
Wellicht is dit dan ook je zielefamilie , hihi dat lijkt mij een leuk idee!

Oja ik dwaalden even af en typten op wat even in mij opkwam, de rede was namelijk: Dat ik mezelf ook moest vinden en al mijn bevindingen of dingen die ik fascinerend vond heb ik op solaas verzameld en als je zoekende bent is die site erg leuk om te onderzoeken.
Haal eruit wat voor jouw nodig lijkt en de rest laat je op de achtergrond rusten, wellicht heb je het in de nabije toekomst weleens nodig weer! ^^

Welkom PODE ^^
Sundance
Sundance mrt 17 '11
WElkom weer smile!
admin
admin mrt 17 '11
Welkom terug smile
PrinsesOpDe Erwt
PrinsesOpDe Erwt mrt 18 '11
bedankt!
JulienMoorrees
JulienMoorrees mrt 18 '11
Welkom smile!

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki