Loading...
nl

Dit ben ik

Damien
Damien mrt 15 '11
Hey iedereen,

Ik zag dat iedereen zich even voorstelde dus ik dacht dat ik dat ook wel even kon doen. Ik ben een jongen van 25 en heb de afgelopen veel gereisd. Tijdens mijn reizen ben ik veel over mezelf te weten gekomen en heb ik gemerkt dat er veel vreemde en aparte dingen om mij heen gebeuren waar ik geen antwoord op heb kunnen vinden. Ik vind het moeilijk om uit te leggen maar tijdens het reizen kwam ik iemand tegen die me op deze site wees. Hier door ben ik even gaan neuzen op de site en vond ik veel dingen die mij antwoorden geven. Ik hoop dan ook nog veel te kunnen ontdekken en veel te kunnen antwoorden voor anderen. Ik ben hier nog wel heel er nieuw in dus ik hoop dat jullie mij soms een fout of domme opmerking kunnen vergeven..

Maar ja dit ben ik en ik hoop dat jullie mij op de site zullen accepteren.

Groetjes!!

Mark
Delen:
Serenity
Serenity mrt 15 '11
hihi tuurlijk je hebt geen redenen gegeven omdat niet te doen dus wees lekker jezelf en wees welkom om deze leuke en zeer zekere fascinerende forum van de Merudi site!
Heb je jezelf lekker ingelezen, mooi ik zou het wel leuk vinden om je response te lezen dus schaam je niet en typen maar!
jannie
jannie mrt 15 '11
Van harte welkom ....reizen is ontdekken..zien en verwonderen..welkom...!!!!!!!
Groet Jannie
JulienMoorrees
JulienMoorrees mrt 15 '11
Van harte welkom Damien. Ik hoop dat je hier een mooie tijd hebt!
admin
admin mrt 16 '11
Een warm welkom toegewenst op Merudi!!

Groetjes,
bart
karda
karda mrt 16 '11
Welkom Damien!

Liefs Karda
Sundance
Sundance mrt 17 '11
Welkom Damien/Mark!

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki