Loading...
nl

Soulceress saiz Hi!

Soulceress
Soulceress mrt 13 '11
Hey All!

Mijn naam is Vanessa.

IK BEN... ALL!
Ik beweeg tussen de verschillende levels, trillingen, eh dimensies, eh what ever, woord er aan gegeven word en schommel van links naar rechts, van omhoog naar omlaag. Ja, ik mijn voorkeur...desalniettemin maakt 't uiteindelijk weinig uit waar ik ben. Voor ik leef mijn Zijn. Het is All goed, zolang ik Ben.

Als mens zuig ik, en heb ik het gevoel er weinig van te bakken. Toch heb ik de indruk dat mijn baksels eigenlijk heel lekker zijn. Ondanks dat, is het voor mij, moeilijk om volgens een bepaald maatschappelijk patroon te leven, noem het normen en waarden, en verplichtingen na te leven en dergelijke. Deze druizen in tegen mijn, ik noem ze gemakshalve ook even, normen en waarden, voor ik leef volgens de wetten van het leven. Hiermee bedoel ik het All. Wat betekent voor mij, dat ik ten aller tijde trouw dien te zijn aan mij, en dus het leven, All. In eerlijkheid, oprechtheid, zuiver en puur, jadidadi.... handelend voor en naar het grote Geheel. Dat levert bestwel wat conflict op. En dan laat ik de sociaal maatschappelijke materialistische aardsheden maar even liggen. Hier kan ik weinig mee, en dien dat dus te leren.. Ik ben erg in mijn eentje, kies hier ook voor. Het is meer belastend om met mensen om te gaan die, onbegrip, negatief en lasterend met elkaar omgaan. Soms zijn die energieen zo sterk dat ik er in mee gaan, en mijn Zijn verlies.

Duidelijk is dat Ik hier ben met reden, zoals velen met mij, zowel op aarde als op het forum. Gewoon Zijn, ik Ben. Over het algemeen vind ik het onnodig om te reageren, en vind het mooi om te lezen wat er gebeurd en leeft. Voornamelijk ben lid geworden, voor het moment dat als ik wel behoefte heb om te reageren, om een vuurtje te stoken of gewoon welke dan ook, dat dan ook kan.

Ik Ben Liefde.
Ik Ben Licht.
Verplicht heb ik mij, te handelen ten behoeve voor het Grote Geheel, ALL.
Ongeacht of dat slecht of goed is voor mij.

Hahaha, voor iemand die twijfelde om te vertellen wie ik ben, is het bestwel een relaas geworden.

Ach je,ik had ook kunnen zeggen, Ik ben Vanessa, ben 39 jaar, en doe miep miep na.. Ahhaha, maar goed.

Eh,best koud zo in mijn blote billetjes, en vind dat ik wel even genoeg heb verteld. Op de hyveslink kun je meer vinden over mij.

Graag wil ik nog delen,waar ik naar luister. Muziek is zo wie zo heel essentieel in mijn bestaan. Het maakt mij erg gelukkig, en brengt mij in de juiste trilling, blijf en er mee kan werken, op verschillende manieren. Dansend, zingend met en zonder band, concerten bezoeken.. Goede Fun!

Enjoy!
In Luv 'n Lite,
Vanessa

Delen:
Soenarjo
Soenarjo mrt 14 '11
Hi Vanessa,

Zo hey; wat een vuur in én tussen de regels door. Welkom op Merudi!

Groetjes,

Soenarjo
Sundance
Sundance mrt 14 '11
welkom Vanessa!
Mimosa
Mimosa mrt 14 '11
Hoi Vanessa,
Mooie introductie. Welkom hier.
jannie
jannie mrt 14 '11
Goedemorgen Vanessa...oeps..ja bent all...welkom en maak er een feestje van...liefs jannie
Soulceress
Soulceress mrt 14 '11
Hellow!
Dank voor de vriendelijke verwelkoming.

Ik vond het wel zo beleefd, fatsoenlijk als ook prettig om mij te introduceren. Telkens is het weer leren, en evolueren wie je ,op dit moment, bent en staat in het leven.

Het is, voor mij, altijd even weer stil staan, voor de spiegel staan, en terug te keren naar binnen, om mij te bezinnen en confronteren wie ik ben, waar ik sta, en heen te gaan.

Harde bolster, blanke pit, dat zit wel in mij,ja... Goed vuurtje, de kunst is nu alleen, de pit op de juiste momenten hoger en lager te zetten, om het vuur goed te laten branden. ;-)

Voor nu, is het tijd om wat gas erbij te doen, en te vlammen, om ergens een mooi brandje te maken!

Het Leven is een groot Feest!

Een hele mooie Daaaaaag!
L'n L, xVx
Serenity
Serenity mrt 14 '11
Leuk, enthousiast, positief, vriendelijk en jezelf allemaal mooie eigenschappen voor een Merudi forummer!! ^^
Lin
Lin mrt 14 '11
Welkom Vanessa
Kan je ook woody woodpecker nadoen ? laugh

Liefs Lin
admin
admin mrt 14 '11
Welkom Vanessa smile

Haha Lin tongueVast wel Vanessa wink

Groetjes,
Bart
karda
karda mrt 14 '11
Welkom op het forum Vanessa.

liefs karda

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki