Loading...
nl

kaartje leggen.??

jannie
jannie mrt 13 '11
Lieve mensen...
Kaartje orakel leggen..ik heb al eerder gepost..maar kan soms e.e.a. moeilijk terug vinden..ligt aan mij hoor denk ik haha..
Ik heb ook veel te veel vragen...het zei zo !!
Ik ben zo vrij hier een aantal van deze vragen te stellen..mocht jij mij op een van deze vragen een antwoord kunnen/willen..proberen te geven...dan hoop ik weer een stukje van de puzzel te hebben..!
De puzzel...van mijn leven..mijn ik zijn..mijn weg..mijn toekomst..het plan..de afspraak...mijn jeugd..mijn gids..en jij die ik hier ben tegengekomen..toen ik sruk doende was de puzzelstukjes te zoeken..ergens maar waar..??????????
Mijn vragen:
*Wanneer houdt dat "nare" gevoel ik mijn hoofd op..dat zware..dat ik ben er niet..dat ik wordt er zo moe van..
* Ben ik op de juiste weg........
* Gaat het me lukken er te zijn..voor een ander..als troost .die hand..die ik wil geven..
* Wat gaat er veranderen in mijn leven...

Dank jullie wel..warme groet..liefs jannie
Delen:
karda
karda mrt 13 '11
Lieve jannie,

Over een vraag van je hoeft er geen kaartje getrokken te worden
gaat het me lukker er te zijn voor een anders, als troost de hand die ik wil geven.
Daar ben je al druk doende mee.
je bent een lieverd een fijn mens met het hart op de goede plaats, alleen nog erg onzeker over jezelf, dat hoef je helemaal niet te zijn, je bent heel krachtig.
en dat nare gevoel in je hoofd dat zware, dat je voelt dat je er niet helemaal bent op de aarde, dat kan met deze tijd te maken hebben met de energieeen, ik denk dat je toch regelmatig wat rust moet nemen voor jezelf, of eens lekker naar buiten de natuur in goed aarden.
dit even zonder kaarten.

je bent een prachtmens.

liefs karda
jannie
jannie mrt 13 '11
Dank je wel lieve Karda..wordt er verlegen van..Weet je als ik aan het werk ben..aan het bed of naast de stoel van een bewoner..en ik hou die doorleefde maar warme hand vast..wil ik zoveel...zoveel zeggen .zoveel geven..pijn verlichten..Vaak proberen ze me wat te vertellen..ogen die smeken..vaak kan ik ze niet meer of onduidelijk verstaan..maar tracht ik met kracht door te geven dat het goed is..dat we begrijpen dat dementie zo zwaar is..want wie weet..wie kan voelen begrijpen wat er in dat hoofd nog leeft..speelt en welke gedachten gevoelens er WEL nog zijn..maar niet meer gedeeld kunnen worden..!
DE mens is een wonder..het leven bijzonder..het hart soms vol pijn..dat is waar ik wil zijn...liefs van mij
karda
karda mrt 13 '11
Ik weet zeker dat ze jou liefdevolle gedachten kunnen voelen, en dat waarderen ze zeker.

dat is heel mooi dat je er voor ze bent.

liefs karda

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki