Loading...
nl

armband

Ariel
Ariel mrt 12 '11
k kreeg in mijn droom een armband van een engel aangereikt.
Helemaal uit 1 stuk gesneden van rozen kwarts en er was ook een paarden hoofd mee uit gesneden die dus met de nek aan de armband vast zat.

Delen:
Beschermengel
Beschermengel mrt 12 '11

Mooi Kalinka...een armband krijgen staat voor geluk en een Engel zien in je droom ...Engelen symboliseren het goede, puurheid, veiligheid, comfort en troost. Let heel goed op de boodschap die de engelen proberen duidelijk te maken. Deze boodschap dient als belangrijke leidraad tot een groter geluk.

Nou duidelijk een geluksdroom smile
Ariel
Ariel mrt 12 '11
Oh wauw dat klinkt heel mooi zeg.
Ik weet nog wel wat de engel zei ,maar dat was iets te persoonlijk dus hou ik voor mezelf. laugh
Beschermengel
Beschermengel mrt 12 '11


Misschien ligt daar je geluk ...in wat ze zei... smile
Ariel
Ariel mrt 12 '11
Als dat zo is is het een hele mooi iets.
p.s het was een hij engel wink(aartsengel Michael)
Beschermengel
Beschermengel mrt 12 '11

Wauw mooi!!

Ik heb ook nog een stukje uitleg over de Rozekwarts:

Rozenkwarts is bij uitstek de steen van het hart en de liefde. De steen werkt sterk in op het hartchakra en opent het hart om liefde te ontvangen en om liefde te geven. De steen trekt harmonieuze liefdes- en vriendschappelijke relaties aan en bevordert ook eigenliefde en zelfacceptatie. Rozenkwarts heeft een milde, zachte werking en werkt kalmerend bij verdriet en trauma’s en bevordert empathie, openheid en behulpzaamheid. De steen maakt ontvankelijkheid voor alle soorten schoonheid en stimuleert creativiteit en fantasie. Fysiek heeft de steen een positieve werking op het hart, de geslachtsorganen, sexuele problemen, de vruchtbaarheid, borst- en longkwalen en voorkomt duizeligheid. Tenslotte helpt het bij ouderdomskwalen zoals de ziekte van Alzheimer en Parkinson.

http://www.edelstenenenmineralen.nl/rozenkwarts.html
Ariel
Ariel mrt 12 '11
laughmooie uitleg inderdaad.
Ik raadpleeg deze site regelmatig moet ik zeggen.
En via de webwinkel waarbij deze gekoppeld is koop ik regelmatig stenen voornamelijk kralen voor sieraden aangezien ik hier in de buurt geen goede winkel kan vinden.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki