Loading...
nl

negatieve entiteiten

kiki48
kiki48 mrt 11 '11
Wij wonen in oud huis, is al paar gereinigd, helaas komt steeds terug, we horen geluiden, voetstappen,en voel soms de aanwezigheid van iets of iemand, hoe kan ik dit negeren? of wat doe ik eraan, brand al regelmatig wierook enz.heb het gevoel of het ons allemaal beinvloed
groetjes kiki
Delen:
Serenity
Serenity mrt 11 '11
Oh wat vervelend nou heb je ook kinderen over de vloer toevallig?
Dan lijkt het mij dubbel zo naar namelijk, als ik negatieve entiteiten in mijn gedachten gangen had stuurden ik ze boos weg en vervolgens legden ik ze uit dat ze naar het licht moesten gaan om vervolgens verenigt te worden met hun liefdevolle naasten.
En dat ze mijn leven en gedachtes met rust moesten laten vooral dat ik niet gediend was van zulke negatieve energie.

Ook ik branden 'go away evil' wierook en sprak daarbij een tekst zoals:'Negatieve energie ga weg u bent niet welkom hier, positieve energie ik wees welkom hier, negatieve energie ga weg u bent niet welkom hier al het positieve energie ik verwelkom u hier!'

Maar goed ik denk dat je genoeg ervaring hebt en je jezelf helemaal hebt in gelezen en van alles en nog wat hebt uit geprobeerd.

Maar als een entiteit zich even liet zien aan mijn kind zei ik 'hallo, mijn kind is te jong om contact mee te maken laat mijn kind met rust.' en ik zei dit vriendelijk en zei ook gedag terwijl ik met mijn kind wegliep.

Maar goed er zijn vele manieren maar nu juist de goede uit te zoeken lijkt mij een hele klus. (spreek uit ervaring ^^)
Ik hoop dat iemand anders met een nog betere bericht komt.

Succes, oja welkom kiki!
jannie
jannie mrt 11 '11
Hallo....wij hebben jaren geleden ook in een oud huis gewoont..daar kreeg onze zoon heel veel last van entiteiten..
Met name als hij wilde gaan slapen zag hij een oudere man aan zijn bed...Hij was zooooooo bang dat hij onder zijn dekbed wegkroop...ook zag hij mij dan veranderen...wat enorm schokkend was...het hele gezin heeft hier erg veel hinder van gehad.
Mijn zoon is zo wie zo ..erg gevoelig voor e.e.a...
let daarom aub goed op het gedrag van je evt. kinderen...
En bescherm ze...
Sterkte en succes met een warme groet..Jannie
kiki48
kiki48 mrt 11 '11
ja, mijn dochter heeft er ook hele veel last van, ze heeft de hele week al beneden geslapen, en ze krijgt pschysche problemen,
ik hoor nachts de kerkklok luiden, iemand aan het timmeren enz.
maar de grootste zorgen maak ik om mijn dochter,
Groetjes kiki
Serenity
Serenity mrt 11 '11
Ja maar hoe bescherm je je kinderen tegen negatieve entiteiten vraag ik me nu af.
Het is iets wat niet tastbaar is je kan het niet wegslaan of duidelijk mee communiceren hoe moet het dan, ik weet het niet.

Ik krijg een idee maar ik weet niet of jullie dit al hebben uit geprobeerd.
Jullie erkennen de geluiden en gevoelens hardop en net zoals bij een klein kind die medogen en liefde nodig hebt spreekt iedereen die entiteit op een positieve manier aan en keer op keer net zoals bij een klein kind herinner jullie die entiteit eraan dat jullie liever willen dat hij of zij naar et licht moet gaan waar liefdevolle naastten hem of haar zullen opwachten en dat dit niet meer de juiste plek is om te wonen voor haar of hem en dat hij of zij ook jullie kinderen met rust moeten laten want zij is nog veelte jong om contact mee te hebben.
Jullie dochter kan zichzelf naar hem of haar wenden en zelf zeggen ga weg je hoort hier niet en ik wil geen contact met jouw hebben.

Maar goed ik ben onwetend hierin, ik hoop toch echt dat je beter advies krijgt!
Emuca
Emuca mrt 11 '11
Zet jezelf en geliefden in licht. Pak eerst je eigen bescherming aan vervolgens je de boel gaat reinigeren.. Want er kunnen altijd dingen in je eigen aura e.d. blijven hangen die ervoor zorgen dat het net zo hard weer terugkomt.
Serenity
Serenity mrt 11 '11
Oh Emuca fijn zeg, kijk dit zijn van die typische dingen waar jij een mooie kijk op hebt en je verwoord het ook zo prachtig ik hoop dat kiki er baat bij hebt want ik maak me ongerust over haar en haar gezinnetje het lijkt mij zo'n nare situatie namelijk.
Emuca
Emuca mrt 11 '11
Mij lijkt het ook een heel nare situatie. Maar ik denk dat als ze zichzelf en haar gezinnetje in het licht zet en een bescherming geeft, ze met dat licht het hele huis kan vullen!
kiki48
kiki48 mrt 11 '11
ik weet niet hoe ik mezelf beschermen kan, en heb moeite om te visiualiseren? soms probeer ik net te doen of ik omgeven met spiegels,ik ben het onderhand zat, zit zelf ook een diepe depressie, het hele gezin lijkt wel in z'n dal te zitten
groetjes kiki
Emuca
Emuca mrt 11 '11
Als visualiseren je teveel moeite kost hoef je het niet perse zo aan te pakken. Je kan het ook met woorden doen, of simpel met de gedachten dat er een beschermende bel van licht om jou en de kinderen zit. Vraag de kinderen desnoods zichzelf voor te stellen hoe zij in hun meest fijne vorm zitten.
Groene_heks
Groene_heks mrt 12 '11
Kiki, is het mogelijk dat je een gloeilamp om jezelf kunt visualiseren? Gewoon een grote bol met Licht? Zet daar jezelf in.
Probeer jezelf in zo'n lichtbal te zien, doe dit ook bij je kindertjes. Het zal in het begin lastig zijn maar hoe vaker je dit probeert hoe makkelijker het gaat.
Je kunt de kinderen afschermen met labradoriet, al zeg ik er wel bij het is een hulpmiddel, je mag gerust tegen de entiteiten zeggen dat ze weg moeten gaan bij je kids.

Good voorbeeld Em, als de kinderen zich zelf hun fijnste plekje kunnen bedenken dan gaan ze immers (net als met een zielereis) naar die plek waar ze niet worden lastig gevallen.
Ik denk persoonlijk dat kinderen die plekken makkelijker kunnen vinden dan wij dat kunnen (grote mensen).

En tegen de depressie zou ik zeggen, ga naar buiten, lekker zonnetje op je bol, ga dingen met je gezin doen waar je blij van wordt, een simpele picknick buiten bijvoorbeeld.
Serenity
Serenity mrt 12 '11
Jaaaaaaa groene heks je hebt gelijk en met de lente in aankomst is het de perfecte timing voor buiten te wandelen fietsen, speeltuin tocht, boodschappen of iets dergelijks!!
Heerlijk heb ik genoten vandaag even boodschappen gedaan en daarmee omgereden door het park mmmmm heerlijk genoten van de lucht de geuren de geluiden en de zon/het licht! ^^
Lin
Lin mrt 12 '11
Ook kan het helpen om "degenen"aan te spreken en te vertellen in welk jaar we leven en dat het tijd word om het huis en al het aardse daaraan los te laten.
Want je hebt namelijk 2 verschillende entiteiten.
Als het reingen van je huis niet voldoende is helpt wierook namelijk ook niet.

Heb onlangs zo'n zelfde situatie op een ander fora gehad en daar werd een poort geconstateerd die gesloten moet worden.Dat is de voeding van energieen..
als die aansluiting afgekapt word dan kunnen ze ook begeleid worden naar het licht.
Dit afsluiten kan van afstand gedaan worden...
Nazorg is dan ook nodig , juist omdat het zo'n inpact op je heeft .

Heb eventueel een adres voor je, een erkend en gediplomeerd medium/coach die je hierbij kan helpen.

Liefs Lin
kiki48
kiki48 mrt 15 '11
ik ga het in ieder geval proberen, en wat doe ik met labradoiet, aan ketting doen of zo?
Mijn zoon van 18 geloofd niet in deze dingen en al helemaal niet
in entiteiten.Mijn dochter van 15 staat volgens mij heel open.
En ja als het zo werkte lekker te fietsen en te lopen, is niet zo gemakkelijk vor mij heb nl een ziekte die dit niet mogelijk maakt, fietsen al helemaal niet en lopen hooguit 2 a 300 meter, maar dat wisten jullie niet, vandaar dat ik ff vermeld.wel ben ik jullie dankbaar dat jullie meedenken,
lieve groetjes kiki
Serenity
Serenity mrt 15 '11
Oei oei wat naar zeg dat wist ik niet nee, is het een optie om dan wel op de grond te picknicken?
Dat lijkt mij ook vervelend en zeer beperkt worden, goh zeg wat naar voor je.
Damien
Damien mrt 15 '11
Het klinkt als een heel lastig verhaal.. Ik ben hier nog vrij nieuw in maar wat mij in het verleden altijd heeft geholpen is het proberen te begrijpen en te kijken waar je het het meest voelt. Soms ligt het niet aan het hele huis maar meer aan een bepaalde ruimte of een bepaald voorwerp. Ik denk dat je ook vooral je zelf puur moet proberen te houden en je rust moet pakken volgens mij is het best lastig als je snel moe bent en beperkt tot dichtbij het huis blijven. Misschien kan je een keer met de auto naar een park, bos of natuurgebied en daar gewoon heerlijk een boek pakken en even wat tijd voor jezelf nemen gewoon heerlijk even opladen zeg maar en ja de lente komt eraan dus gebruik het en geniet ervan. Denk aan de heerlijke warme dagen die weer komen.
kiki48
kiki48 mrt 16 '11
hallo Lin
je mag mij het mail adres wel geven van die coach/medium, kan ik altijd eens overleggen met haar,
groetjes kiki

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki