Loading...
nl

droom van yannick

yannick
yannick okt 18 '06
ik had vannacht een rare droom.. sloeg eigenlijk nergens op maar misschien heeft mijn droom een betekenis.

ik kan alleen nog delen herinneren, dus ik zou me best doen om mijn droom te achterhalen.
droomde dat ik naar een bos ging waar ik allemaal honden zag, het waren geen normalen honden maar lichtwezens. ze waren erg blij, en liepen met me mee. onder weg zag ik een vaag lichtwezen, ik had nog nooit zo iets gezien, leek een beetje op een varken, ik had een slecht gevoel over dat ding, omdat het energie opzoog, en ik voelde me erg slecht daar door. gelukkig beschermde die honden me. en verder zag ik allemaal engelen, maar die leken niet zo menselijk, maar meer buitenaards of tja anders. ze leefde in een stuk bos, waren beschermt door een soort van energie bol, niets kon zonder toestemming daar in komen. ze hadden geen huizen maar tenten en ze leefde met alles wat ze konden gebruiken in de natuur. ik voelde me daar erg op me gemak, leek wel dat ik thuis was. soms droom ik dat ik een reis maak door een andere dementie, ik maak contact met mijn ziel, en laat mijn ziel varen naar een poort, meestal staan daar engelen om de poort te beschermen. in de wereld is alles mogelijk. bijvoorbeeld wil je tv kijken dan gebeurd dat zo, maar wat ik wel weet is dat ze niet zo met de tijd mee gaan. en de mensen zijn daar altijd zo blij, en en lijkt wel een perfecte wereld. maarja dat had ik een paar keer gedroomd, en dromen kunnen niet waar zijn denk ik.

groeten yannick
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees okt 19 '06
Uit mijn dromenboek:

Varken: Symbolisch voor driftmatig, lust en hebzucht. Kortom, voel je je de laatste tijd wat meer driftig?

Hond: Kan staan voor je natuurlijke aard, maar vooral dat je niet accepteerd dat je zelf ook een natuurlijke aard hebt. Misschien een rare vraag, maar voel jij je soms niet beter dan andere mensen? Als dat zo is, moet je dan niet inzien, dat jij eigenlijk net zoals iedereen bent?
yannick
yannick okt 20 '06
naja ik kan af en toe driftig reageren ja, maar ik vind mezelf niet driftig. nee dat heb ik niet, iedereen is gelijk. wil af en toe alleen laten weten dat ik besta, en mijn gevoelens uiten. niet zo heel lang geleden droomde ik dat ik in ging breken in een grote villa met een andere jongen samen. toen ik binnen was ging het alarm af, op dat moment lieten ze een paar pitbulls op ons af. we vluchte voor ons leven, en toen ging de wekker :p .. dat was opzich een rare droom omdat ik niet een type ben om te gaan stelen, mischien ben ik ook wel te aardig voor iedereen, heeft mijn droom nog een betekenis?? op het internet heb ik deze site gevonden www.marnegebied.nl/droomsymbolen.htm ik weet alleen niet af het een duidelijke site is
als ik zo vaak over planeten droom is dit het volgende uit gekomen: Planeten Er is misschien een belangrijke verandering op komst Dromen over andere planeten duiden op ontevredenheid met de dagelijkse routine Misschien hebt u het gevoel dat u uw leven radicaal moet omgooien. klikt niet zo best :(, en kan niet zeggen dat het niet zo is. en over achtervolgen zeggen ze: Achtervolgen U werkt hard en verwacht een beloning Achtervolgd worden kan duiden op een gemiste deadline of een dreiging Dromen over achtervolgingen kunnen onzekerheid of onrust weerspiegelen. en dat klopt ook, ik moet hard werken en heb haast geen tijd meer over voor andere dingen. heb daar veel moeite mee omdat ik mijn vrienden in de steek laat. ik zie ze amper. en heb veel onrust, iedereen is wel onzker over zich. ik geloof in dromen, maar snap niet waar ze vandaan komen en hoe dat in zijn werking gaat. ik denk dat een deel van je zelf komt en een deel van engelen bijvoorbeeld.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki