Loading...
nl

Verslagjes van mijn 'Zielenreisjes'.

Sundance
Sundance mrt 10 '11
Een van m,n 'Zielenreizen'. Oktober Jongstleden.
Wilde ik graag met jullie delen. mss herkennen jullie er ook wat in.

Ik ben op een school(die overigens niet als een gebouw te zien is, de plek waar we ons bevinden Is de school), boven op een berg/rots.
Met mij zijn er nog meer vrouwen .
Iedereen is blij, vol verwachting.
We wachten, staan met z,n allen bij zee, op de berg/rots (Hawai).
Iets(kan de persoon/wezen niet zien op dat moment, wel voelen) zegt me dat de energie nu definitief is veranderd. De brug is nu echt geslagen.
Ik zie dat de laatste oude, niet meer bruikbare energieën, worden meegenomen door hoge golven, zeer hoge golven, wordt me ook verteld.
De zon voelt intens en groeit maar door, zowel innerlijk als ook uiterlijk.
Een veelvoud aan lichtbollen vliegen er ook door de lucht.
Het is bijzonder, eerst waren we maar met een paar vrouwen wachtend bij de kust, en ineens zie ik meer en meer vrouwen en ook jongeren bij een komen.
Het is een feest vol liefde, we zijn zo blij.
Het is zo mooi om de nieuwe energie en alles er omheen te mogen aanschouwen.
Achter de aardse blauwe luchtkleuren komen de Nieuwe aardse kleuren langzaam maar zeker te voorschijn, nog mooier dan een regenboog.
Ik zag dit al weleens eerder maar nu was het nog sterker, voller van kleur.
Overal in de lucht zijn lichtbollen aanwezig, ze voelen onaards aan, van elders.
Meer in de zin van; Ze voelen aan alsof ze voor het eerst met de aarde in aanraking komen, deze bollen.
Alsof hun tijd nu rijp is, ze de goedkeuring kregen/krijgen, nu de nieuwe energie zich echt heeft gevestigd hier.
Een lichtbolletje valt zelfs uit de lucht en spat uit elkaar voor m,n voeten en alles wordt ineens heel intens helder en lichtblauw.
Wauw, het geeft een enorme vreugde, hahaha.
De brug is geslagen/vrijgemaakt. Hemel en aarde. Prachtige kleuren, zo wonderschoon. Het hart..
Er speelt op de achtergrond telkens een lied, ik luister er naar. Gevoelsmatig is het een prachtige passende tekst, in ieder geval het deel wat ik hoor. Kom niet meer op deze artieste. Mss schiet het mij nog te binnen.
--Haleakala, een krater op Maui(Hawai), daar ben ik heengereisd met tal van andere zielen, dat krijg ik iets later nog door. (Haleakala wordt ook wel genoemd ‘het huis van de Zon’. Ook zouden hier de Hakuna-priesters eerder bij elkaar zijn gekomen, in de krater, daar zou een spiritueel centrum zijn geweest.)

Dankjewel voor het lezen.
Liefs Sundance
Delen:
admin
admin mrt 11 '11
Heel mooie reis Sundance !
Een nieuwe brug die geslagen is, wauw.

Het huis van de zon.. ook heel mooi.. vandaar ook je naam hier op merudi ?
Sundance
Sundance mrt 11 '11
nou niet naar aanleiding van het bovenstaande, ik vindt deze naam gewoon heel prettig, past. smile
dankjewel voor je reactie, waardeer ik enorm!
Marenubium
Marenubium mrt 12 '11
Doet me denken aan het Huis van Ra; een ster/planeet die ooit eens verwoest is geweest, maar waarop een giga pyramide is gebouwd. Deze pyramide bestaat energetisch nog steeds, en is verbonden met punten op Aarde welke de laatste poorten zullen zijn die geopend worden.
Deze poorten zijn energetisch verbonden met de pyramide van het Huis van Ra, en hebben betrekking op de laatste 'wave' van de Maya pyramide. Derhalve zal het Huis van Ra, waar we nu als Aarde doorheen gaan, weer geactiveerd worden, en daarmee alle oude kennis.

Zo onder, zo boven, en alles staat met elkaar in verbinding wink
Sundance
Sundance mrt 12 '11
ik herinner me nu, door jouw schrijven ineens ook weer dat ik een aantal jaren geleden een gouden schijf zag, een zonneschijf. toen schreef ik nog niets op aan ervaringen. dus telkens als er weer wat verhalen/ervaringen van mezelf of anderen nu opgeschreven worden dan ojah...plop.... haha...
Cialara
Cialara mrt 12 '11
Gaaf, mooie reis Sundance smile
Sundance
Sundance mrt 13 '11
12-01-2011


Waar ik ineens ben, lijkt het precies op onze aarde, toch voelt het anders. Ik ben daar in een stad/plaats waar mensen om me heen lopen die me allemaal uitleg/info geven. In m,n gevoel waren hier de huizen allemaal vervallen, door? Weet niet waardoor. Door oorlogen en (natuur)rampen. Maar alles is hier nu in een opbouwfase. En in een wel zo rap tempo, wat door mensenhanden alleen niet eens zo snel zou kunnen. Wat ik zie is dat de plaats waar ik de info krijg steeds mooier wordt. Het is zo liefdevol ook, zulks mooie energie, de mensen stralen ook. Ik begrijp nu ook ineens de informatie die ze mij zo liefdevol aandringen. Natuurlijk, ik begrijp het en ik ben zo blij en de mensen daar dansen om me heen vol vreugde en klappen en geven me nog meer input. Ze bouwen niet met hun handen, wat in zo,n tempo ook niet eens haalbaar zou zijn (menselijk gezien dan) maar ze bouwen met klanken alles weer op. Ze hebben mij hun verleden laten zien. Toen alles eruit zag zoals we hier nu steeds weer zien, na oorlogen en rampen. Ook zij hadden dit in het verleden veel. Het bestaat daar niet meer, de oorlogen en rampen zijn voorbij daar. Wij mensen kunnen op onze aarde veel, heel veel helen met klanken, klanken zijn opbouwend, helend. Klank geeft kleur. Klank is kleur. Ze laten me een wijk in verval zien(uit hun verleden) ze beginnen te zingen met z,n allen en ik zie hoe alles opnieuw opgetrokken wordt van benedenaf tot naar boven en ik zie ook hoe van benedenaf tot boven kleuren mee omhoog worden getrokken. Kleuren die er zo geweldig mooi uitzien Zo geweldig mooi. Zingen zingen zingen. Ik herken ineens hun liederen, het zijn niet zomaar liederen en ze zingen het gezamenlijk, vooral bij zulks grote projecten. Ik zing ook mee, uit volle borst en voel m,n energie zo hoog worden, zo krachtig. Aan het eind durf ik te vragen waar ik nu eigelijk ben en zie een naambord met daarop ‘Or’ staan. Wat het is of betekend, ik weet het niet, het is een langere naam dan allen deze twee letters. Maar ik kan het nog niet duidelijker zien. Ik bedank ze allemaal en besluit weer naar huis te gaan. En hopelijk, want het was gewoon prachtig, mag ik er nog eens komen.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki