Loading...
nl

Hervoorstellen

Richie Richard
Richie Richard mrt 10 '11
Ik ben dus weer terug actief aangezien mijn roeping mij weer riep. Dus ik heb mijn spirituele weer uit de verstofde oude kast gehaald en ik ga weer aan de slag. Dit met name door vele gebeurtenissen rondom mijzelf. Het is over 2 dagen precies 2 jaar geleden dat ik geregistreerd heb, en ik heb er op dit moment 1167 posts op zitten.

Natuurlijk zag je mij nog hier en daar verschijnen in de creatieve uitingen, dat was nog het kleine draadje aan Merudi dat ik op dat moment nog had. Eigenlijk meer een smoes om hier op te kunnen kijken.

Ik stel mijzelf opnieuw voor, voor met name de nieuwere leden die ik nu waarschijnlijk tegen ga komen. En om de oudere leden die er nog zijn, die mij vast nog wel herkennen weer te seinen, dat ik weer vollop aanwezig zal zijn.

Ik ben terug met meer kennis, meer ervaring en meer vragen. Tijd om ze te delen en te stellen!

Ik ben Richie Richard Holzken. Dat is mijn volledige naam dat ik heb gekregen van mijn ouders. Richard is de naam van mijn biologische vader. Deze heb ik gekregen aangezien mijn familie rooms katholiek is aan gelegd. (Ik zelf echter niet, ik noem mijzelf een magier/heks/paganist) Ik ben, zoals jullie weten 2 dagen geleden 18 jaar geworden.
In tegen stelling tot 2 jaar geleden zit ik nu niet meer op een Middelbare school VMBO-TL 4e leerjaar te volgen, maar doe ik nu de opleiding ICT-Beheer MBO4 aan het Da Vinci College te Gorinchem.
Voor deze opleiding heb ik 1 jaar Mediatechnologie MBO4 3 jarige opleiding gedaan aan het Grafische Lyceum Utrecht.

Ik bespeel op dit moment Piano/Keyboard, Elektrisch Gitaar, Elektrisch Bas-Gitaar en ik ben van plan om ook nog te drummen.
Ik schrijf verhalen, songteksten, ik doe reinigingen, soms nog een kleine cursusje hier en daar.

Ik heb een vrij gesloten maar erg close vrienden groep, in tegenstelling tot 2 jaar geleden.

Verder ben ik nu een Pannenkoekenbakker van beroep bij de Pannenkoekenhuis 't Lingebosch te Vuren en ik heb het daar erg naar mijn zin.

Ook ben ik een webdeveloper/programmeur en doe ik hier en daar nog webdesign en applicatie design. Ik schrijf ruim 5 programmeer talen vloeiend.

De talen die ik op dit moment beheers is Nederlands en Engels. Verder begrijp ik Duits, Zweeds en Japans. Mijn Frans is erg afgezwakt in de afgelopen jaren.

Ik vergeet nu vast nog een hoop, dus stel gerust vragen als je deze heb.
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees mrt 10 '11
Welkom terug! smile
Sundance
Sundance mrt 10 '11
Welkom Richie laugh
karda
karda mrt 10 '11
welkom terug!
Richie Richard
Richie Richard mrt 10 '11
Dank je allemaal smileJe gaat mij zeker vaker zien hier!
admin
admin mrt 10 '11
Welkom terug Richie, met een mooie, uitgebreide uitleg over je eigen persoon smile
Richie Richard
Richie Richard mrt 10 '11
Dank je, ik wou het eigenlijk nog uitgebreider doen, maar toen zag ik in dat het niet zo gek veel nut zou hebben tongue
admin
admin mrt 10 '11
Waarom niet dan smile
Emuca
Emuca mrt 11 '11
Vertel wat je te vertellen hebt smile
Beschermengel
Beschermengel mrt 11 '11


Welkom terug Richie smile
Soenarjo
Soenarjo mrt 11 '11
Hoi Richie,

Wat leuk om zo over je te lezen. Mooi dat je weer 'terug' bent.

Groetjes Soenarjo
Richie Richard
Richie Richard mrt 11 '11
Bedankt allemaal,
Ik heb echt veel te vertellen. Maar dat komt met de tijd smile
Emuca
Emuca mrt 11 '11
We hebben de tijd smile
Richie Richard
Richie Richard mrt 12 '11
Of de tijd heeft jou wink
Emuca
Emuca mrt 12 '11
Ach ja, tijd.
jannie
jannie mrt 12 '11
Wow....een druk persoontje...ik heb mezelf sinds kort aangemeld..leuk kennis te maken...!
Hoop veel van je te mogen lezen en leren..warme groet Jannie
Richie Richard
Richie Richard mrt 13 '11
Ik ben geen druk persoontje qua gedrag, al zeg ik het zelf. Maar ik ben altijd wel bezig, en met name meerdere dingen te gelijk.
jannie
jannie mrt 13 '11
Haha..ja dat bedoelde ik..!!
Super hoor..!
Mag dat wel ...!
Veel plezier...hier !!
Richie Richard
Richie Richard mrt 23 '11
Gaat wel lukken denk ik zo smile

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki