Loading...
nl

Vogels

Emuca
Emuca mrt 10 '11
Ik kwam dit net tegen en ik vond het wel zo gaaf!

http://www.zie.nl/video/Natuurwonder-boven-Utrecht/m1gz0fwf7ru0
Delen:
admin
admin mrt 10 '11
Ja, echt machtig om te zien: mooie beelden smile
Mimosa
Mimosa mrt 10 '11
Schitterend ja. Hier zie ik ook van die schitterende zwermen vogels. Niet zo veel als op het filmpje, maar wel heel indrukwekkend. Ik kan me eigenlijk niet herinneren ooit dit op deze manier gezien te hebben. Heel bijzonder. Het lijkt wel of ze ons iets willen zeggen.
Emuca
Emuca mrt 10 '11
Ja dat vond ik nou ook!
Sundance
Sundance mrt 10 '11
ik vindt het zo mooi om te zien welke beeldformaties ze maken. een rog, een walvis, dan weer een kikkervisje een kwalletje enz.
Beschermengel
Beschermengel mrt 10 '11

Wauw wat prachtig om te zien, ik kreeg er kippevel van zoooo mooi! ...er waren veel dolfijnen, vogels en dieren uit de zee in te zien. Erg mooi smilewat is de natuur toch wonderlijk!
Serenity
Serenity mrt 10 '11
God allemachtig wat was dat prachtig, het leek wel iets wat in het water voortbewoog.

En het leek ook wel op cellen die zich samen voegden en zich ging vormen naar iets.

Als dit nou vele zielen waren en dat uhmm 'figuur' is dan de bron van God, althans daar kan het op lijken. ^^

Stel je voor 'de oersoep' en dat dat ging delen en die klontjes samen ging voegen en zich gingen vormen naar hoe het bewoog, wauw zeg misschien beweegt alles op zo'n vloeiende beweging…. bedenk ik me opeens!
Sundance
Sundance mrt 10 '11
het vloeiende 'wij zijn ook 1' beweging laugh
karda
karda mrt 10 '11
Heel indrukwekkend, ik vind het ook lijken of ze ons een boodschap door willen geven.
admin
admin mrt 10 '11
Het geeft een gevoel van blijheid, van gewoon ZIJN, het heeft de magie van kijk ons. Het is er zonder schroom, en wij kijken ernaar met het gevoel dat het leven gewoon mooi en simpel kan zijn, zonder dikdoenerij van "onze" kant. Althans, zo komt het op mij over. Een "dans" van het leven smile
Serenity
Serenity mrt 10 '11
@sundance, precies ja!
@Karda, mooi hé!
@Bart, Amen!
@Witte maan, bedankt voor het delen het was erg erg erg erg erg mooi.
admin
admin mrt 10 '11
Heerlijk he, dat hoogdravend taalgebruik Lily ^^

Naar aanleiding van je terugkoppeling denk ik dat je deze best kan waarderen smile

admin
admin mrt 10 '11
Mooiiiii
jannie
jannie mrt 11 '11
Heel erg mooi schouwspel...de natuur..onze gevleugelde vrienden...prachtig !!!!!!!!!!
Esther
Esther mrt 15 '11
Vogels vind ik prachtig.... maar t gospel filmpje van Bart krijg ik toch ook kippevel van.... lijkt me geweldig een keer in t echt te zien... geloof dat ik helemaal uit mn dak zou gaan!
admin
admin mrt 17 '11
Hahaha lachen Esther smileEr zijn genoeg van deze concerten in de buurt, waarvoor niet een keer een kijkje nemen?!!

Groetjes,
Bart

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki