Loading...
nl

Dromen Vertaler

Richie Richard
Richie Richard mrt 9 '11
Ik heb het tijden niet gedaan, maar het is toch iets wat je moet onderhouden mocht je het blijven willen kunnen. Dus ik meld me hier voor jullie aan, dat jullie mij (natuurlijk gratis) een p.b. berichtje kunnen sturen met jullie droom. Elk detail wat je kan herinneren, is belangrijk.

Waarom via PB?
Dat heeft een simpele reden. Ik wil mijn volledige concentratie richten tot jou, en niet tot de rest van het forum. Daarbij krijg je via een topic beïnvloeding door eerdere reacties.

Hoe ga ik in grote lijnen te werk?
- Ik lees je droom na. Ik haal steek worden uit, zelfs de kleinere. Onder werpen, voor werpen. Ieder beschrijving heeft een betekenis.
- Elke beschrijving zet ik naast elkaar en ik maak er kloppende zinnen van of mogelijkheden.
- Door de manier hoe jij schrijft op dat moment, hoe jij je droom uitlegt, kan geïnterpreteerd worden hoe de droom bedoelt is.
- Vervolgens geef ik jou mijn gedachten over, en eventueel advies wat er misschien bij hoort.
- Jij geeft mij feedback
(- Zo nodig, stuur je er weer 1 :))

Ook mag je ze hier neer zetten, maar mijn reactie is altijd per PB en dan kan ik geen garantie geven of het kloppend is.
Delen:

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki