Loading...
nl

mijn liefdes leven

angel67
angel67 mrt 9 '11
ik wil weten hoe mijn liefdes leven eruit ziet want ik leef nog steeds in angst wie kan mijn helpen
Delen:
karda
karda mrt 9 '11
Kan je wat meer vertellen angel67, misschien kunnen we je helpen met je angst.

lkefs karda
angel67
angel67 mrt 9 '11
bedankt voor je reactie ,ik ben bang om mijn vriend te verliezen die moet trouwen van zijn ouders in marokko pfffffffffffff
Serenity
Serenity mrt 9 '11
Angel67 toevallig 1967?
Dan ben je nu 43 jaar en volwassen genoeg om naar die ouders te gaan om hun te vertellen dat jij van hun zoon houd en hij van jouw, dat een mooie vrouw zoals jouw hun zoon komt opeisen zullen ze eerst aan moeten wennen.
Maar daarna zullen ze vast dit liefdesgebaar waarderen en een goede vrouw in jouw zien!
Nee heb je en ja kan je krijgen!
karda
karda mrt 9 '11
Hoi Angel,

Wist je al voordat je een relatie met je vriend begon, dat hij uitgehuwlijkt zou worden? Het is een hele andere cultuur natuurlijk en niet te vergelijken met hoe wij leven in ons land.
Het ligt er natuurlijk ook aan hoeveel jou vriend van jou houdt en of hij voor jou wilt kiezen, want het zou misschien tot een breuk kunnen leiden met zijn familie.
Als hij echt van jou houdt dan zou het het beste zijn om zijn hart te volgen, want anders wordt hij toch niet gelukkig.
en zou hij het beste open kaart kunnen spelen met zijn ouders.
Het ligt voor een groot gedeelte natuurlijk bij je vriend.

liefs karda
Serenity
Serenity mrt 9 '11
ja helaas maar waar wat Karda hier schrijft, het ligt nu bij je vriend om een knoop door te hakken.
Oef ik krijg nu sterk het idee dat je vaker aan je relatie moest trekken, is dat zo?
Tinne
Tinne mrt 9 '11
als je angst hebt, weet je hoe je liefdesrelatie eruit ziet.. nl angstig.
Als de man waarvan je houdt zich laat doen door de reactie van zijn ouders, en dus zich laat uithuwelijken,
dan verloochend hij , als hij zielsveel van je houdt zichzelf en jou erbij.
Het is aan je vriend, om op tekomen voor zijn liefde voor jou naar zijn ouders toe.
Als hij dat niet doet.. en hij volgt een traditie..tja.. wat kan je doen? Als vrouw kan je moeilijk naar de ouders gaan en zeggen, dat je van hem houdt..
zeker niet wanneer het zulke traditionele ouders zijn, die al een meisje voor hem hebben gevonden, en de deal al eventueel rond is.
Je kan wel ipv angstig zijn.. je sterken in de liefde voor hem, en ipv weg te kwijnen in een hoekje al bibberend, jouw liefde te blijven tonen,
en dan hopen dat die zo enorm sterk is dat hij daar niet aan kan weerstaan!
Tinne
Tinne mrt 9 '11
Origineel bericht van: Lily Beau
ja helaas maar waar wat Karda hier schrijft, het ligt nu bij je vriend om een knoop door te hakken.
Oef ik krijg nu sterk het idee dat je vaker aan je relatie moest trekken, is dat zo?


Er zijn nogal wat relatie's die zodanig ineen zitten, dat de uitkomst altijd de angst markeert die er van tevoren al langer inzat!
angel67
angel67 mrt 10 '11
bedankt voor jullie lieve reactie
Beschermengel
Beschermengel mrt 10 '11


Lieve Angel, je stond bij orakels en kaartleggingen was het de bedoeling dat er een kaart voor je getrokken werd? want dat kan ik niet uitmaken op je vraag, zo ja dan zet ik je weer terug smileen kun je beter vragen wie er een kaart voor je wilt leggen smile

Heb je nu gezet bij mijn verhaal.
Beschermengel
Beschermengel mrt 10 '11

Oh je hebt het al gevraagt bij Graancirkelkaarten van Janosch ...dan laat ik deze hier staan oke smile
angel67
angel67 aug 7 '11
ja dat klopt miri nog steeds
angel67
angel67 aug 7 '11
bedankt voor jou lieve reactie
Serenity
Serenity aug 7 '11
Origineel bericht van: angel67
ja dat klopt miri nog steeds

Oef dat zal niet meevallen dan, maar om heel eerlijk te zijn kon ik niet alle goede kwaliteiten ontwikkelen of tot mezelf toekomen waneer ik zo moest touwtrekken ik werd dan geremd in mijn vertrouwen naar mezelf toe.

Ik ben blij dat ik de tijd heb hervonden om weer tot mezelf te komen en te zien wat mijn 'zijn' nu eigenlijk inhoud, ik heb weer meer vertrouwen in mijn eigen 'kunnen' gekregen, gelukkig maar! ^^

Ik hoop voor je dat langzaam maar zeker inziet dat liefde van twee kanten moet komen zonder touwtrekken, je wilt toch niet aan het lijntje gehouden worden?! ^^

Hoe meer je je eigen leidraad weer oppak hoe meer je weer tot jezelf komt.
angel67
angel67 aug 9 '11
dank je wel miri voor jou lieve reactie

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki