Loading...
nl

voorstellen

marian hertog
marian hertog mrt 7 '11
Hallo, ik ben marian en via een vriend ben ik op deze site terechtgekomen.

Sinds een aantal jaar heb ik het gevoel iets in mijn handen te hebben, mijn handen tintelen heel vaak en zijn ook erg warm. Als ik iemand aanraak die bijvoorbeeld hoofdpijn heeft, verdwijnt het.

Sinds kort heb ik het gevoel ook boodschappen door te krijgen. Dit gebeurt nu bij een hele goede vriendin.

Ik weet me niet zo goed raad met deze dingen, ook ben ik christen en zeggen christenvrienden dat ik me verre van deze zaken moet houden omdat dit indruist tegen de bijbel.

Graag zou ik wat reacties willen want ik ben hierdoor erg in de war.

Groetjes,

Marian
Delen:
karda
karda mrt 7 '11
Hoi Marian,

Welkom op het forum.
Ik maak ook hetzelfde mee, met mijn familie, ik ben de enigste die anders denkend is en ruimerdenkend en niet de zwart wit gedachte van je gaat of naar de hemel of naar de hel in hun ogen.
Ik denk volg je hart, je eigen intuitie, ik denk zelf mensen geloven in budah, in jehova, in Allah, de bijbel, god, allemaal claimen ze dit is het juiste geloof, ergens staan er in alle godsdiensten teksten die mij aanspreken, wat ik geloof is het geloof in LIEFDE, LIEFDE voor alles en iedereen niemand uitgezonderd, en niet het oordelende van geloof jij niet in onze kerk, de bijbel, dan kom je niet in de hemel.
Ik heb jaren mezelf niet laten zien, hoe ik er over denk, omdat ik het zo rot vond voor mijn moeder, omdat zij er zo van overtuigd was dat ik dan naar de hel zou gaan inhaar ogen. maar sinds, 1,5 jaar geleden heb ik het verteld, hoe ik het zie, ze snapte er niet zo veel van, maar het luchte me heel erg op, om toch eindelijk mij te laten zien hoe ik zelf ben. ze probeert steeds om haar geloof aan mij op te dringen, maar nu doet ze het toch maar niet meer, omdat ze ziet dat ik toch mijn eigen pad bewandel.
Alles is niet goed in hun ogen, Reiki, mandala tekenen, naar de accupuncturist gaan, maar het is hun ding, ik probeer het zoveel mogelijk los te laten, ik dring mijn visie ook niet aan hun op, dus dat hoeven ze bij mij ook niet meer te doen.

ik zou zeggen volg je hart.

lieve groetjes Karda
Beschermengel
Beschermengel mrt 8 '11


Welkom Marian smile
marian hertog
marian hertog mrt 8 '11
Dag Karda,

Bedankt voor je antwoord. Het is allemaal moeilijk en verwarrend maar het beste is toch mijn intuïtie te volgen.

Groetjes,

Marian
admin
admin mrt 8 '11
Welkom Marian,

Ja, verwarrend voor je kan ik me zo indenken. Het kan moeilijk zijn om de beperkende ideeen die je zo geleerd hebt, los te laten.

Het is ieders persoonlijke weg om uit te vinden wat past bij jou, dat kan een ander (op voorhand al) niet voor jou vertellen of eventueel uit een boek voorlezen ! Onderstaande vind ik daarom een erg mooie boodschap.

De bijbel draagt de christenen op om alles te toetsen wat op hun weg komt. Geestelijke boodschappen, wat geleerd wordt, personen en bedieningen, ervaringen en praktijken.
Vari
Vari mrt 9 '11
Hallo welkom smile

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki