Loading...
nl

Aura foto bij het verlaten van de beurs...

admin
admin mrt 7 '11
Dit is de foto van gisteren bij het verlaten van de beurs...
Delen:
admin
admin mrt 8 '11
Duidelijk verschil met de eerste foto !

Was er een verschil in uitleg, wat hebben ze bij je aangegeven?
Lin
Lin mrt 8 '11
Wow wat mooi verschil zeg ! Ik zie je alleen niet meer hihi
Wat ik mij er bij kan voorstellen is dat je natuurlijk tijdens het lopen door zo'n beurs je ook meer opensteld voor spirituele zaken om ook aante voelen wie je je op je gemak zou voelen en bij wie je niet naar toe loopt. Dus je steld jezelf heel open op.
En dan kan de energie stromen, want zo voelt dat ook als een lavastroom.

Leuk om te zien !

Liefs lin
admin
admin mrt 9 '11
Bij deze foto werd er uitgelegd dat ik me meer gesloten had dit kun je ook zien op de foto ik ben bijna zelf niet meer te zien.

De verandering is gekomen door een trommel sessie waar ik door werd mee gevoerd onwijs indrukwekkend en al mijn chakra,s gingen vibreren op de trommels...ik weet nu wat het is om in trance te gaan via trommels...ik was zo weg het was een heerlijke ervaring.

Dus dat verklaart de verandering in mijn aura, en ik had op deze foto mijn zakken vol edelstenen, met hoge vibratie...dus dat verklaard ook veel denk ik, waarschijnlijk zijn er bij de eerste foto te kort opname tijd geweest omdat er zo weinig kleur in zit.
Normaal zijn de kleuren sterker...dit komt omdat ze te snel de foto heeft genomen...op zich niet erg want de kleuren zijn altijd hetzelfde
Alleen verschillend in opbouw..
zal nog wat foto,s plaatsen dan kan je het verschil zien...

karda
karda mrt 9 '11
Lieve Ajada,

Ik krijg het idee dat je je wat meer hebt afgesloten voor allerlei energieen, ook ter bescherming voor jezelf.
Ik heb dat eigenlijk nooit gedaan, een aura fota laten maken aan het einde van een beurs, lijkt me wel leuk om dat ook eens te laten doen, sommige mensen worden energieloos van een beurs of sommige krijgen er juist meer energie door, hoe is dat bij jou, of voel je je gewoon het zelfde.

liefs karda
Beschermengel
Beschermengel mrt 9 '11


Wat een prachtige kleuren heb je Ajada smile
Lin
Lin mrt 9 '11
Jammer, het voelde toch echt aan dat je meer openstond.
Leermoment voormezelf. Doch prachtige foto's.

Liefs Lin

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki