Tuurlijk, maar die mensen zitten daar niet voor een lezing over communicatie en hoe zij overkomen maar zijn nieuwsgierig hoe hun aura eruitziet en hoe dat terugkomt bij henzelf...
Ja ze zitten daar om geleest te worden en vervolgens inzicht in zichzelf te krijgen.
Gne gne gne precies ja, maarrrrrrrrrr die
communicatie patroon technieken kan je ook voor een heel positief doel gebruiken aangezien sommige mensen niet weten te vertellen hoe ze zich voelen.
Of zichzelf voor de gek houden door niet eerlijk tegen zichzelf te zijn zodat ze niet meer weten wat ze nou daadwerkelijk willen.
Met die technieken kan je aan de gezichtsuitdrukkingen en lichaamstaal zien wat ze daadwerkelijk voelen.
Ook uit de keuze van welke woorden die gebruikt worden kan je erg veel halen en dit alles kan erg positief werken mits JIJ JE HART OP DE JUISTE PLAATS HEBT!!!
Uhmmm volgens mij heb ik dat aardig omschreven hoor maar goed excuus als dat niet zo was.
Mensen lezen is denk ik wel een combinatie van lichaamstaal en je gevoel laten spreken.
Ook een logica van hoe dingen werken in het dagelijks leven kan je inzicht geven van waarom dingen in het leven gebeuren zoals ze gebeuren, dat zijn menselijke patronen namelijk.
Ieder mens heeft de zelfde gevoelens en emoties als een ander alleen uit dat zich anders bij eenieder want iedereen is uniek tot een zekere hoogte.
En ik denk dat de mensen die daar komen diep in zichzelf daar wel bewust van zijn (van de verschillende mogelijkheden van waarheid of geen waarheid.) maar op dat moment gewoon weg een antwoord willen hebben.
En of het waar is of niet dat maakt niet al te veel uit vanwege dat het toch wel een experimenteel iets is van de bezoekers en dat moet gewoon ook leuk zijn lijkt mij.
En mochten de bezoekers zichzelf genaaid voelen dan stonden de bezoekers daar iets te naïef voor in en hebben de bezoekers zelf niet al te bewust nagedacht over de verschillende mogelijkheden, lijkt mij.
En ach dan was het weer een les die de bezoekers moesten leren denk ik . ^^