Loading...
nl

Waskaarten lezen

admin
admin mrt 7 '11
Laat je was kaart hier lezen, zelf plaats ik de eerste, die ik gisteren op een beurs mocht ontvangen via een lezing.

Omdat ik dit erg leuk vind wil ik graag oefenen in waskaarten lezen.
En voor iedereen die dit ook wil oefenen ga vooral je gang dan kunnen we erg leuk samen oefenen...
Wie wil mag met die van mij beginnen...

liefs Ajada




Delen:
karda
karda mrt 7 '11
Lieve Ajada,

Wat ik in deze wastekening zie. het lijken wel traptreden die ik zie, rechts zie ik dolfijnen zelf tot boven aan toe. in het midden ook, lijkt wel op boeken, spirituele boeken, of voor jou de kennis zit in je, of dat je bij de kennis kan van de akasja kronieken, links ng meer dolfijnen maar ook spirituele gedaanten, ze kijken naar het verleden, rechts zie ik ook nog een gezicht onder op de trap een hoofd van een wijze man.

ik vind het een hele mooie spirituele wastekening.

liefs karda
karda
karda mrt 7 '11
Lieve Ajâda,
Ik had al een topic geopend om deze waskaart van mij te laten lezen maar ik plaats hem ook even hier zodat jij hem kan lezen als je wilt.

Alvast bedankt

Liefs karda(heb mijne ook even gescand)
admin
admin mrt 7 '11
Lieve Karda,

Dank je wel voor je mooie uitleg, ik heb af en toe ook het idee dat ik een glimp mag opvangen van de kennis die in de akasha kronieken ligt opgeslagen...dit ook naar aanleiding van een ziele reis.
De dolfijnen en walvissen zijn ook verbonden met deze kennis een gedeelte van de Akasha ligt opgeslagen in deze dieren.

Leuk om te zien dat deze dieren in de waskaart staan het geeft mij een bevestiging met wat ik al dacht...ik weet het nog niet zeker, maar heb de indruk dat ze mij ondersteunen in het readen.

Liefs Ajada
karda
karda mrt 7 '11
Hoi Ajada,

Zou jij ook mijn wastekening willen lezen?

Alvast bedankt.

Liefs Tamara (zit even op het account van m'n moeder)
admin
admin mrt 7 '11
Lieve Tamara, ik kan deze kaarten niet lezen.
Wil je ze onder de scanner leggen dan komen de kleuren beter naar voren.
Dit is belangrijk.

liefs Ajada
karda
karda mrt 7 '11

Hoi Ajada,
ik heb hem gescand.

Liefs tamara
Tinne
Tinne mrt 7 '11
Lieve Ajada,

hier m'n interpretatie van jouw waskaart :
allereerst moest ik even loskomen van het systeem hoe het was gemaakt, ik herkende de wijze van strijkijzer neerzetten in jouw kaart! laugh
zo gezegd, zo gedaan...

Ik zie de lotus onderaan, heel mooi, ze is mooi open. Deze is een vrije bloem....
want doorheen verweven voel ik hoe ketens van jouw afglijden dankzij het openen vna die Lotus!
Die lotus zal ook nooit meer dichtgaan.. ze verwelkt nooit, ze wordt alleen maar mooier en voller!
Ik zie ook helemaal onderaan jou soort yoga oefeningen doen, en je jongleert met een hartje... dat gooi je hoog de lucht in, ook weer een teken van dat je vrij wenst omgaan te vanuit het hart, en dat je hiermee knelpunten loslaat..
Het lichaam mag daarin ook nog meer haar rol gaan spelen, want deze voelt af en toe stroef aan, kan het zijn dat je last hebt van stramheid of gewrichten soms?
In allegeval , mooi kleurkeuze..
Binnenin het mooie purper, in de vorm van een hart weer..een visje knabbelt (of sabbelt ) aan het hart? hihi.. grappig, lijkt wel of je het niet erg vind dat het visje dat doet. Purper staat voor spiritualiteit, maar ook voor diepe healing zodat op aarde het werk kan gedaan worden, waarvoor je bent gekomen. Heel veel visjes zie ik nu.. allemaal staan ze al klaar om door jou gevoed te worden..
De kleur magenta staat voor Liefde vanuit de cosmos, je wordt geleidt en gestuurd, je bent nooit alleen, altijd met een cosmische groep (je weet dat)
Niet te veel twijfelen, en denken dat je iets opnieuw moet doen of moet herhalen.. af is af, is goed..
Ik ervaar heel veel Hemelse energie als ik naar de kaart kijkt, en een ongelooflijke sterkte en kracht!

Liefs
Tinne
admin
admin mrt 7 '11
Dank je wel Tinne,

Het klopt helemaal vooral van die visjes ik moest inenen aan een droom denken die ik al een jaar of dertig geleden had...
Ik droomde dat ik op een akker stond, toen ik naar de grond keek zag ik allemaal vissen liggen, deze vissen waren niet dood maar ook niet levend.
Ze wachten erop om in het water gelegd te worden, dan pas kwam hun energie vrij en konden ze weer zwemmen en ademen.
Toen dacht ik o joh ik moet snel deze vissen in het water leggen anders gaan ze dood.
Ik zag dat de akker vol lag met deze geprepareede vissen en dacht nou als ik opschiet dan ben ik aan het eind van de dag klaar met dit werk.
Dit was niet waar want overal waar ik liep verschenen deze vissen.
Toen hoorde ik een stem die zei tegen mij, dit is voor de rest van je leven je werk.
Dit is je taak en opdracht, om deze vissen terug te brengen in hun element...en zo gezegd zo gedaan in de droom begon ik aan mijn taak en bleef al die vissen in het water leggen...

Deze was tekening heb ik niet zelf gemaakt...het gekke was dat ik hem niet eens mooi vond maar heb hem puur op de energie uitgezocht via mijn linkerhand voelde ik dat het deze was die voor mij bestemd was.

hihi Yoga dat is ff lastig voor mij want mijn spiertjes willen dat niet
Op dit moment zit ik nogal met de hormonen en daardoor heb ik veel spierklachten, ben mezelf al aan het behandelen met reiki, dus komt dit wel weer in orde.
hihi dat van die groep weet ik ook al dertig jaar smile, en dat overdoen is echt iets voor mij merk dat vaker dat ik denk nou voor de zekerheid nog maar een keer...
Op dit moment ben ik met kundalini reiki bezig en ga daarna een ander vorm erbij doen om nog met meer hogere energieeen te kunnen werken.
iedere keer een stapje verder in alles...

Heel erg bedankt voor je mooie reading en je hebt het heel juist aangevoeld en verwoord...

knuffel van mij

Ajada
admin
admin mrt 8 '11
Origineel bericht van: Ajâda
Laat je was kaart hier lezen, zelf plaats ik de eerste, die ik gisteren op een beurs mocht ontvangen via een lezing.

Omdat ik dit erg leuk vind wil ik graag oefenen in waskaarten lezen.
En voor iedereen die dit ook wil oefenen ga vooral je gang dan kunnen we erg leuk samen oefenen...
Wie wil mag met die van mij beginnen...

liefs Ajada




Jee hoe lees je zoeits... ik zie alleen traptreden.. in het midden het universum.. en daar links van een hand die is dichtgevouwen als een vuist, met een koord in handen. Verder nog wat bloembladen, en veel rose natuurlijk :-) Op een van de traptreden ligt iets.. maar wat ?
Tinne
Tinne mrt 8 '11
@ajada :

graag gedaan, hoor!
Tinne
Tinne mrt 8 '11
Origineel bericht van: karda

Hoi Ajada,
ik heb hem gescand.

Liefs tamara


Mag ik ook een poging wagen?

De kaart is druk en eenkleurig, maar zo heb ik ook al kaarten gemaakt, hoor.
Het is een proces waar je in zit, en je gaat daar gewoon ook doorheen. Vandaar dat er veel omgewoeld wordt als een akker. Ik zal eens kijken naar tekens of dieren, of figuren....

Ik zie een reiger met zijn kop de hoogte in kijken,en fier op één poot staan.
Ik zie een vrouw met een tijgerkleding aan, ook in overgave naar boven gericht kijkend.
Rondom haar is er heel fel licht.. dat lichte op de kaart is heel erg mooi, dat komt binnensijpelen, glitterend en schitterend.
M'n oog valt op tekens, een soort rune tekens.. de Isa,de ansuz en de kenaz naast elkaar
google maar even wat ze betekenen.
Ik zie een raketje dat opstijgt, je gaat dus gestadig loskomen van allerlei beslommeringen.
Veel van wat ik zie is lava dat vloeit en ook al gestold is, het is niet rood maar purper/blaupurper.. daarin voel ik het genezende, het healende wat nodig is, de koelheid, verstilling en de verstarring die doorheen geschud wordt,en begint te stromen.. passie en koude lopen doorheen, maw het is hot and cold at the same time! Hoedan ook... die mooie licht-energie die je bijna bovenaan de kaart ziet, daar trekt m'n oog altijd naar, het laat zien dat achter al die illusies een prachtig zuiver en mooi licht is, je bent vol licht!

liefs
Tinne
admin
admin mrt 9 '11
Origineel bericht van: karda
Lieve Ajâda,
Ik had al een topic geopend om deze waskaart van mij te laten lezen maar ik plaats hem ook even hier zodat jij hem kan lezen als je wilt.

Alvast bedankt

Liefs karda(heb mijne ook even gescand)



Ik zie heel veel in deze tekening,

Allereerst je zuiverheid van de kleuren veel wit, dit geeft voor mij aan dat je zelf zuiver bent in je intenties en dit ook wilt zijn .
Je wilt jezelf zuiveren en rein houden van andere energieen.
Deze energieen zijn er wel rondom je en je bent je ervan bewust dat deze wereld niet helemaal jou wereld is...
Ik zie dat je op energetisch niveau een verbinding hebt via het oor.
Via het horen ontvang je boodscappen van deze ziel.
Je hoort en krijgt de energie via het oor binnen daar licht een verbinding
Alles wat je binnenkrijgt is via dat gezamelijke oor...
Er is veel aktiviteit in dat oor.
Maar er kleeft een gevaar aan.
Je kan ook informatie met je andere oor ontvangenen en je dan laten meeslepen door dingen vanuit je omgeving.
Je bent helderhorend
Maar onderscheid goed wat van jou is en wat vanuit de kosmos komt en wat van mensen is hier op aarde.
Je bent geneigd je oren te laten hangen naar wat een ander wil.
Dit komt door je helderhorendheid en gevoeligheid.
Probeer zo zuiver mogelijk te voelen, dus als je je verdrietig of ellendig voelt zoek een manier om daaruit te komen.
Als je eruit bent dan hebben die andere oren geen vat op je.
Je bent zeer sterk verbonden met je tweelingziel jullie zijn 1...
Deze ziel is deel van jou en geeft je de goede boodschappen door.
Je leeft nu in een troebel omgeving die de aarde heet.
Maar je afstemming is van een heel hogere aard.
Ik zie in jou een engelmens in de goede zin van het woord....
Dit weet je zelf ook Karda wie je bent ga het maar eens geloven het word tijd dat je gaat opstaan.
En aan de slag gaat ongeacht de konsekwenties...
sta op en neem je taak op waarvoor je gekomen bent.
Laat alles wat je niet begrijpt los en kijk niet achterom alleen vooruit kijken...
Pak alles positief op want die kracht bezit je, en neem alleen stappen die voor jou bestemd zijn.
Doe geen stappen meer voor iemand anders loop je eigen pad.
De rest volgt je heus wel als jij maar gaat.
blijf vooral in je liefde en zuiverheisd staan.
Dan verdwijnt vanzelf de rommel uit je systeem wat helemaal niet van je is...
Je hebt veel hulp om je heen en in de kaart zitten veel levens verstopt.
Je bent een oude ziel...die uit het licht vandaan komt, geef jezelf een schop en laat je niet weer terug glijden in de donkere delen van de aarde.
Dat ben jij niet herhinner wie je bent, de materialen liggen voor je neus.
Kijk zelf nog eens goed naar deze kaart en voel wat hij je zegt.
Maar vooral hoor wat hij zegt.
Dit is wat ik erin zie


liefs Ajada
karda
karda mrt 10 '11
Liv e Ajada,

Dank je wel voor je mooie lezing.
Ik wist niet dat ik zo sterk verbonden bent met mijn tweelingziel.
Ik ga de kaart nog eens goed invoelen en kijken of ik iets ga voelen wat hij mij te vertellen heeft.

Heel erg bedankt Ajada voor de lezing.

liefs karda
TamaraButterfly
TamaraButterfly mrt 10 '11
Dankjewel Tinne!

Je ziet er mooie dingen in laugh
Ik zelf zie er ook wel een aantal dingen in, ben benieuwd of Ajada misschien dezelfde dingen opmerkt.

Liefs Tamara
admin
admin mrt 10 '11
Lieve Tamara,

Ik wilde jouw kaart lezen maar er komt niks door ik ga het morgen weer proberen.

liefs Ajada
TamaraButterfly
TamaraButterfly mrt 10 '11
Is goed Ajada.

Liefs
TamaraButterfly
TamaraButterfly mrt 12 '11
Is het nog gelukt Ajada?
Als deze moeilijk te lezen is dan kan ik ook wel een nieuwe maken? misschien helpt dat smile

Liefs
admin
admin mrt 13 '11
Origineel bericht van: karda

Hoi Ajada,
ik heb hem gescand.

Liefs tamara


Lieve Tamara,

Ik heb erg lang gewacht...en zie erin dat je aan het rouwen bent ik zie er een verdriet in en het heeft met een kindje te maken.

Ook zie ik dat er al een lichtpuntje is , en dat is dat het kindje in het licht is.

Door dit lichtje sta jij eigenlijk ook in het licht...

Dit is wat ik erin zie, verder zie ik erg veel gevoelens in de waskaart.
Ik denk dat je hem hebt gemaakt vanuit een sterke emotie.

liefs Ajada
admin
admin mrt 14 '11
Lieve Tamara,

Dit is wat er bij me doorkomt...of het je innerlijk kind is of een kindje van jezelf weet ik niet, dit laten ze me niet zien.

Het word vanzelf wel duidelijk.
Ik denk persoonlijk dat het om je innerlijk kind gaat, maar dit zijn mijn gedachten en niet die van iets wat ik doorkrijg.

liefs Ajada
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki