Origineel van bako3:
Ik zie de persoon met wie hij zoent soms niet. Soms ook wel maar dan is het een bekende. De plaats is ook altijd verschillend, maar die vervaagt zodra hij vreemd begint te gaan. En ja ze kusten alleen. Maar door zo'n droom ben ik de hele dag van slag. Ik heb wel eens dromen die uit zijn gekomen. Ik denk niet dat hij vreemd gaat. In zijn vorige relatie is hij zelf bedrogen en dat heeft hem heel veel pijn gedaan.
Groetjes Bako
Er vallen mij wat dingen op. Het vervaagt wanneer hij vreemd gaat, kan een teken zijn dat het niet echt is, maar iets waar je bang voor bent misschien? Hij zoent ook met een bekende, maar het zijn wel steeds anderen, dat lijkt erop dat het niet echt uitmaakt voor een specifiek persoon, maar meer het feit vreemdgaan en kussen. In mijn enclopedie staat dit te lezen over de kus: Een kus symbolyseert het tot leven wekken van de verwaarloosde kant (mannelijk / vrouwelijk) kant van uw persoonlijkheid of tot dusver onbenutte delen van uw psyche.
Wat mij te binnenschiet is, ga eens na, wanneer je deze dromen begon te krijgen. Is er een bepaalde gebeurtenis die je hieraan kan koppelen? Is het misschien je interesse voor het hiernamaals? Je schrijft over 2 weken, dus de vraag is, wat is er 2 weken geleden precies gebeurd?