Loading...
nl

vreemdgaan bah!

bako3
bako3 sep 26 '06
Ik heb sinds twee weken steeds dezelfde droom. Mijn vriend gaat voor mijn ogen vreemd. In het begin werd ik echt huilend wakker maar nu schrik ik alleen nog wakker en slaap dan vrolijk weer verder. Is het zo dat ik dat droom omdat ik er heel bang voor ben? Weet iemand hier iets over?

Greetz Bako
Delen:
CoZ
CoZ sep 26 '06
Dromen kunnen diverse doelen nastreven, maar in jouw geval lijkt het er inderdaad op dat je droom je probeert te confronteren met je angst. Zoals je zal merken probeert je brein je te trainen hiermee om te gaan door je regelmatig dit scenario aan te bieden. Op die manier wordt voorkomen dat mocht zoiets werkelijk gebeuren dat je er aan onder door zou gaan.
jo
jo sep 27 '06
denk je dat hij vreemd gaat? want als je zoiiets denkt kan je er ook over gaan dromen. dat heb ik ook weleens gehad ik stond te kijken en recht voor mijn neus zoende hij met een ander ik was boos en pissig in mijn droom was dat niet zo erg maar ik was nog steeds boos toen ik weer wakker werd!
Gr jo
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 27 '06
Wat ik heb geleerd uit mijn dromenenceclopedy, is dat de meeste dingen in je droom allemaal over jezelf gaan. Dat wil dus zeggen dat jij in feite ook je vriend bent, en dat jij ook degene bent met wie hij eigenlijk vreemd gaat. Hoewel dit natuurlijk een beetje raar klinkt, kan het dus wel betekenen dat de droom niet over je vriend gaat, maar over jezelf. Misschien is dit niet makkelijk, maar om je droom goed te kunnen uitleggen, heb ik zoveel mogelijk details nodig. Dus, waar was het? Met wie ging hij vreemd, kusten ze alleen, of was er meer? Zag hij jou? Zag zij jou? Etc.
bako3
bako3 sep 27 '06
Ik zie de persoon met wie hij zoent soms niet. Soms ook wel maar dan is het een bekende. De plaats is ook altijd verschillend, maar die vervaagt zodra hij vreemd begint te gaan. En ja ze kusten alleen. Maar door zo'n droom ben ik de hele dag van slag. Ik heb wel eens dromen die uit zijn gekomen. Ik denk niet dat hij vreemd gaat. In zijn vorige relatie is hij zelf bedrogen en dat heeft hem heel veel pijn gedaan.

Groetjes Bako
LPChip
LPChip sep 27 '06
Ik zou zeggen, dat jij jezelf soms niet vertrouwd, en dat je bang bent dat je dingen gaat doen die je niet wilt doen. Dat je jezelf bedriegd zeg maar. (onbewust, dat wel)

Ga eens bij jezelf na of er dingen zijn die jij NU anders zou willen zien... Het leven hoort een hoop plezier en liefde te zijn. Als dat voor jou niet zo is, ga dan uitzoeken hoe je dat wel kan krijgen. Grote kans dat de oorzaak van je droom boven water komt.
bako3
bako3 sep 27 '06
dank je. misschien is dat wel zo. zal er over denken.

groetjes bako
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 28 '06
 Quote:
Origineel van bako3:
Ik zie de persoon met wie hij zoent soms niet. Soms ook wel maar dan is het een bekende. De plaats is ook altijd verschillend, maar die vervaagt zodra hij vreemd begint te gaan. En ja ze kusten alleen. Maar door zo'n droom ben ik de hele dag van slag. Ik heb wel eens dromen die uit zijn gekomen. Ik denk niet dat hij vreemd gaat. In zijn vorige relatie is hij zelf bedrogen en dat heeft hem heel veel pijn gedaan.

Groetjes Bako
Er vallen mij wat dingen op. Het vervaagt wanneer hij vreemd gaat, kan een teken zijn dat het niet echt is, maar iets waar je bang voor bent misschien? Hij zoent ook met een bekende, maar het zijn wel steeds anderen, dat lijkt erop dat het niet echt uitmaakt voor een specifiek persoon, maar meer het feit vreemdgaan en kussen. In mijn enclopedie staat dit te lezen over de kus: Een kus symbolyseert het tot leven wekken van de verwaarloosde kant (mannelijk / vrouwelijk) kant van uw persoonlijkheid of tot dusver onbenutte delen van uw psyche.

Wat mij te binnenschiet is, ga eens na, wanneer je deze dromen begon te krijgen. Is er een bepaalde gebeurtenis die je hieraan kan koppelen? Is het misschien je interesse voor het hiernamaals? Je schrijft over 2 weken, dus de vraag is, wat is er 2 weken geleden precies gebeurd?
bako3
bako3 sep 28 '06
Toen is mijn neefje overleden. En nou je het zegt, het gebeurt wel vaker als er iemand overlijd dat ik rare dromen krijg. MIsschien heb je wel gelijk, dat er een verband in zou kunnen zitten

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki