Loading...
nl

wie kan deze waskaart lezen (Tinne)

Tinne
Tinne mrt 6 '11
Omdat ik zie dat jullie er zoveel plezier aan beleven, laat ik jullie een waskaart zien die ik voor mezelf heb gemaakt!
Ze zit vol symboliek!
Aan jullie de eer om deze te duiden..
liefs

Tinne
Delen:
Serenity
Serenity mrt 6 '11
wow veel scènes zie ik
Links boven in een klein poppetje die mee kijkt vanachter de rotsen vandaan.
Dat donkere in het midden ziet eruit als een buik met een navel.
Rechts een dansende schone.
Links onderin het opra huis van Sydney .
Paars rechts onderin een rond iets wat op een steentijdperk bijl lijkt maar ook op een ouderwetse platte ufo of een geslepen steen. ^^
Het rode links onderin lijkt op een autostoel vanaf de zijkant.

Behoorlijk tafereel in die grot van jouw Tinne! L.O.L.
Sundance
Sundance mrt 6 '11
m,n eerste ingeving; 'de grot van Plato'.
smile
Tinne
Tinne mrt 6 '11
@LilyBeau : veel te zien ja grin

@Sundance : De grot van Plato, heb ik eens even over gegoogled!

http://www.beleven.org/verhaal/de_grot_van_plato

heb het even vluchtig gelezen, en vind ook dat de symboliek in de kaart wat verweven zit! Het gaat er niet helemaal over, maar er zitten wel verwijzingen naar...
het woord dat bij mij dan onmiddelijk binnenkomt is het prachtige woord " Moksha ".
admin
admin mrt 6 '11
Ik zie heel veel maar heb nu de tijd niet zal hem later uitgebreid intunen...

liefs Ajada
admin
admin mrt 6 '11
Mooie kaart Tinne. In het midden zie ik een blauwe olifant, gedrapeerd tussen doeken. Het lijkt alsof hij ligt, aan het ontwaken is uit zijn slaap. Het is een soort van kristalliseren van een bepaald geloof/wijsheid wat steeds meer stabiliseert en tot leven komt.

(Olifant: In India en China wordt de olifant gezien als geluk symbool. De mensen daar geloven dat het aanraken van de slurf van de olifant geluk brengt bij zaken of op reis).

Er is veel beweging om de olifant heen. Het lijkt alsof bij het rode stukje, links bovenin, een mannetje zit die de olifant aanmaant tot opstaan. Rechts achter het oor van de olifant, zie ik een "handje". Het oude, grijpende en vasthoudende wordt langzaamaan verpletterd onder het gewicht (geloof) van de olifant.

Vooraan lopen aalascholvers (met een wit hesje aan): Aalscholver = groei door introspectie, kennis van de voorouders.

admin
admin mrt 7 '11
De Olifant als symbool
In het algemeen gesproken dient de olifant als symbool voor kracht, trouw, goede herinnering, geduld, verstandigheid en huwelijkstrouw.

Vooral in het hindoeïsme speelt de olifant een vooraansteaande rol: hij is er het symbool van de kracht van deheilige wijsheid, van verstandigheid, van koninklijke waardigheid en onoverwinnelijke macht; daarnaast van lang of eeuwig leven, onsterflijkheid en de overwinning op de dood. Er zijn meerdere goden met olifanten verbonden: Ganesha, de god van de schrijfkunst en de wijsheid, wordt afgebeeld met een olifantenkop; Indra, de behoeder van het oosten, rijdt op een witte olifant, en de hele wereld wordt gedragen door olifanten.

In het Boeddhisme is de olifant heilig, omdat het een witte olifant was die de geboorte van de Boeddha aankondigde. Hij symboliseert ook de onthechting van de boddhisattva (= boeddhistische monnik die de verlichting heeft bereikt). De olifant symboliseert geduld, liefde en goedheid.

Bij de Chinezen staat de olifant voor scherpzinnig verstand, energie en oppermacht.

Bij de Grieken en Romeinen is de olifant een attribuut van de god Mercurius, en verzinnebeeldt intelligentie.

Bij de christenen tenslotte komt hij weinig voor, maar waar dat wel het geval is, ziet men er een beeld van Christus in, die met zijn voeten de vijandige slang van de duivel vertrapt. In middeleeuwse geschriften geldt hij ook als zinnebeeld van de kuisheid, omdat men meende dat hij zich gedurende de twee jaar dat het wijfje een jong in haar schoot draagt, afziet van geslachtsverkeer.

Bron: http://heiligen.net/wb/symboololifant.php
admin
admin mrt 7 '11
Lieve Tinne,

Het eerste wat ik zie is vuurvrouw, ze is je vuur en passie en helpt je met transformeren verwarmen, confronteren, ze is het vuur van je ziel, ze is de gangmaker in het proces voor jezelf maar ook voor anderen.
Heel mooi om te voelen...en geweldige kracht.
Zelf ben je in harmonie met haar en er is een samenwerking tussen jullie beide.
Ze is je kant die dwars door het vuur gaat voor mensen maar ook in de onderste steen zal bovenhalen.
Ze kan niet stoppen want is een onderdeel van jou.
Er zullen mensen bang voor haar zijn, voor de immense kracht die ze in zichzelf heeft een aanwend voor transformatie.
Ze stijgt boven zich zelf uit en laat iedereen die in haar burt komt veranderen.
Wanneer mensen daar nog niet aan toe zijn, zullen ze bang voor haar zijn en weg kruipen, naar de waterkant in zich zelf ze zetten er water tegenover troebel water...
De mensen die er wel aan toe zijn gaan op het vuur in, en voelen de warmte en hitte van het schoonmaak proces in henzelf...ze verzoenen zich met het vuur van henzelf en zo kan de vuurvrouw in hun opstaan.
Uiteindelijk zullen ze ervaren dat vuurvrouw hen verkoeling geeft en dat ze gebruik maakt van koud vuur, het zal hen verkoeling brengen in hun ziel, wanneer de hitte plaatsmaakt voor heeheid en verzoening.
Ze worden zelfbewuste vrouwen en mannen die hun krachten aanwenden voor transformatie wannneer ze vuurvrouw aanvaarden in hun leven.
Ik zie dat kundalini vuur is verbonden met vuurvrouw
Verder zie ik een vrouw die met haar arm naar een opening reikt, daar zie ik het wegbergen van geschriften in...ik zie ook het christus ligt boven in de tekening, en twee stipjes die in het midden van de waskaart op weg zijn naar hun oplossen en overgaan naar een andere dimensie...paars en lila staat voor mij voor het hogere spirituele groeien oranje is creatieviteit en magenta is de liefde op aarde de voorloper van de christus energie, het is een hele mooie kaart.
De kern is de balans waar je je in gaat bevinden het oplossen is het loslaten van waarheden en gedachten ik zie dat het voorhangsel gescheurd is en je bij je schatten kan komen van vorige levens...De sluier is gescheurd en hangt er aan flarden bij, op een enkele plaats hangt hij er nog voor maar het grootste gedeelte is al zichtbaar voor je, maar ook voor anderen je bent wie je bent en mensen mogen alles zien.
Zelfs je schaduwkant verberg je niet meer, eerder verzoen je je met deze kant in jezelf...Wat ook inhoud dat je je verzoend met de schaduwkant van de ander...
De kern van de kaart laat me voelen dat er veel overgave in je aanwezig is...en dat je veel houvast hebt aan je sprirituele aard, je hebt hem gegrondvest op aarde en kan er mee werken, je kan mensen aanzetten tot transformatie en groei...je bent bezig op dit moment met het proces van weglaten...op het juiste moment zaaien en je weer onthouden van informatie, de juiste timing vinden daar ben je mee aan het spelen.
Ik voel dat er veel magie in deze waskaart zit, het is een kracht kaart.
Deze kaart zou ik echt ergens ophangen hij zal je helpen...
Ik zie er ook een symbool in van de Munay Ki de pi stone...
En ik zie de devotie in deze kaart het lichte het naar het licht willen groeien je bent heel open voor aanwijzingen en staat erg open voor de juiste weg en leraar op je pad...het kind in je is vol vuur om nog verder te komen op je reis...maar vergeet niet dat deze leraar alleen maar een vertegenwoordiger is van vuurvrouw...deze vrouw leeft al in je en je bent met haar verbonden.
Hij helpt je om haar weer opnieuw te ontdekken omdat hij haar al heeft ontdekt...in zichzelf.

Dit is voor jou de lezing het stukje van de grot heb ik weg gelaten omdat je dit al weet hoe het zit, en het klopt ook ik voelde het ook.
Alleen was je daar een andere persoonlijkheid dan nu in dat leven was je vuurkant niet vertegenwoordigt...het had conflicten gegeven.
In dit leven mag je je er weer mee verzoenen...
Na nog een keer kijken zie ik er ook een wezen in die niet van de aarde is hij heeft een buitenaards gezicht, ik denk dat hij een gids is van je op dit moment.
En ik zie een leven als een vrouw die zwanger is en een simpel leven leid in klederdracht.
Ik zie in dat leven ook weer de spiritualiteit van het geloof...ik hoor druide maar weet het niet zeker...de Gids zit goed verstopt in de waskaart en is bijna niet zichtbaar...hij heeft een alziend oog er is niets wat hem ontgaat.
Weer even kijken straks zie ik nog wel meer denk ik...
Ik zie nog een vrouw die helemaal in het licht bezig is met haar handen ik zie dat ze iets vasthoud, ze is zo in het licht dat het moeilijk is haar te onderscheiden maar ze is er wel.
Ik zie dat ze met kristallen werkt en dan met name 1 kristal in het bijzonder ze is helemaal gefocust op dat kristal...
Ik zie ook veren lila veren...
mooie energie...
De donkere kant in jouw is omgezet in een heel diepe paars bijna zwart erg mooi dat je dit zo in balans weet te houden...
Nu stop ik als ik nog meer zie dan schrijf ik het er wel bij in de loop van de dag...

liefs Ajada
Tinne
Tinne mrt 7 '11
Dank je wel Bart, voor het duiden van de olifant!
inderdaad een dier dat in India heel erg gewaardeerd wordt. Een olifant is daar een huisdier, zoals een kat en een hond!
Hij komt in verschillende wastekeningen voor, die ik de afgelopen tijd gemaakt heb!
Tinne
Tinne mrt 7 '11
Ajada, dank je wel schat! ik ga je zodadelijk beantwoorden,
weet dat terwijl ik het lees, stukjes die aan me vasthingen,
zich aan het loslaten zijn, vanuit een energie van "ohh.. we horen niet meer bij haar (bij mij)we laten haar".. ik laat dit eerst even gebeuren!
Dus dat zegt al heel veel over je tekst he! *zoen*
Tinne
Tinne mrt 7 '11
Origineel bericht van: Ajâda
Lieve Tinne,

Het eerste wat ik zie is vuurvrouw, ze is je vuur en passie en helpt je met transformeren verwarmen, confronteren, ze is het vuur van je ziel, ze is de gangmaker in het proces voor jezelf maar ook voor anderen.
Heel mooi om te voelen...en geweldige kracht. dank je
Zelf ben je in harmonie met haar en er is een samenwerking tussen jullie beide. ja dat klopt, ik en vuurvrouw zijn een geheel!
Ze is je kant die dwars door het vuur gaat voor mensen maar ook in de onderste steen zal bovenhalen. ja en niet iedereen ziet graag die onderste steen van hun plots naar boven gehaald worden.
Het bijzondere is ook, dat vanuit de sferen regelmatig mensen op m'n pad worden gebracht die enorm open staan voor transformatie. En het is een heel proces.. waarbij soms totale inzet wordt verwacht! Daar zit em ook in " in het potentieel".. in de gedrevenheid, en de openheid!Dan komen enorme mooie healings, stappen, ontmoetingen met hunzelf, contakt die ik dan maak met hen via andere dimensies, lichamelijke genezingen, enz.. enz..we gaan door alles door, rekening houdend met het tempo en het ritme en de inzet.
Vanaf het moment dat in zulks transformatie-mogelijkheden , een " totale weigering" komt van de ander.... stopt de vuurvrouw in mij met haar taak naar de ander, bijna onmiddelijk! Soms laat mij dat onthutst achter, maar ik leer daarmee omgaan..

Ze kan niet stoppen want is een onderdeel van jou. Nee ze stopt niet.. ze kan wel in rust zijn, tot de fase van een nieuwe/andere actie!
Er zullen mensen bang voor haar zijn, voor de immense kracht die ze in zichzelf heeft een aanwend voor transformatie.
Ze stijgt boven zich zelf uit en laat iedereen die in haar burt komt veranderen. Ja dat kan ze,en angst is niet nodig..misschien is het angst voor verandering, de rups die zich niet wil ontpoppen naar vlinder, omwille van het feit dat ze niet weet hoe de vlinder is! Het is een leren houden van het "onbekende"..
Wanneer mensen daar nog niet aan toe zijn, zullen ze bang voor haar zijn en weg kruipen, naar de waterkant in zich zelf ze zetten er water tegenover troebel water... En dan krijgt vuurvrouw het troebel water in haar gezicht (gesmeten) soms! laughgeef niet, vuurvrouw is onvoorwaardelijk!
De mensen die er wel aan toe zijn gaan op het vuur in, en voelen de warmte en hitte van het schoonmaak proces in henzelf...ze verzoenen zich met het vuur van henzelf en zo kan de vuurvrouw in hun opstaan. ja mooi proces is dat, ik wens dat iedereen zich verzoent met de vuurvrouw in hem/haar. het punt is, dat dit ook harmonie brengt onder mensen!
Uiteindelijk zullen ze ervaren dat vuurvrouw hen verkoeling geeft en dat ze gebruik maakt van koud vuur, het zal hen verkoeling brengen in hun ziel, wanneer de hitte plaatsmaakt voor heeheid en verzoening. Heel mooi gezegd Ajada!
Ze worden zelfbewuste vrouwen en mannen die hun krachten aanwenden voor transformatie wannneer ze vuurvrouw aanvaarden in hun leven. Ja, ik heb al meermaals mogen meemaken, hoe sommigen hun vuurvrouw toelieten het werk te doen, dat is zo mooi om zien en mee te beleven.
Ik zie dat kundalini vuur is verbonden met vuurvrouw Ja inderdaad
Verder zie ik een vrouw die met haar arm naar een opening reikt, daar zie ik het wegbergen van geschriften in...ik zie ook het christus ligt boven in de tekening, en twee stipjes die in het midden van de waskaart op weg zijn naar hun oplossen en overgaan naar een andere dimensie...paars en lila staat voor mij voor het hogere spirituele groeien oranje is creatieviteit en magenta is de liefde op aarde de voorloper van de christus energie, het is een hele mooie kaart. Ja ik was bijzonder verast toen ik het resultaat zag, het was een waskaart die ik gemaakt had om aan iemand te laten zien hoe je een waskaart maakt! grindus.. ik was volledig "open".
De kern is de balans waar je je in gaat bevinden het oplossen is het loslaten van waarheden en gedachten ik zie dat het voorhangsel gescheurd is en je bij je schatten kan komen van vorige levens. ja dat klopt, daar kan ik aan. ..De sluier is gescheurd en hangt er aan flarden bij, op een enkele plaats hangt hij er nog voor maar het grootste gedeelte is al zichtbaar voor je, maar ook voor anderen je bent wie je bent en mensen mogen alles zien. Vooral de nadruk op "mogen" alles zien, dat wil niet zeggen dat iedereen dit ZAL zien, maar het MAG.
Zelfs je schaduwkant verberg je niet meer, eerder verzoen je je met deze kant in jezelf...Wat ook inhoud dat je je verzoend met de schaduwkant van de ander... ja
De kern van de kaart laat me voelen dat er veel overgave in je aanwezig is...en dat je veel houvast hebt aan je sprirituele aard, overgave en houvast hebben, geeft me een contradictorisch gevoel! En ik voel dat ik houvast heb, en dat ik dat ooit weer heb los te laten, voor een volgende portie "overgave" omdat dit zo is! je hebt hem gegrondvest op aarde en kan er mee werken, je kan mensen aanzetten tot transformatie en groei ja heel zeker, en het werk dat ik daarin doe, is ook op subtiel niveau en niet altijd te zien met het blote oog! ...je bent bezig op dit moment met het proces van weglaten...op het juiste moment zaaien en je weer onthouden van informatie, de juiste timing vinden daar ben je mee aan het spelen.
Ik voel dat er veel magie in deze waskaart zit, het is een kracht kaart.
Deze kaart zou ik echt ergens ophangen hij zal je helpen... ze hangt hier ook al enkele maanden, het is in deze tijd m'n lievelingskaart.
Ik zie er ook een symbool in van de Munay Ki de pi stone... Mooi
En ik zie de devotie in deze kaart het lichte het naar het licht willen groeien je bent heel open voor aanwijzingen en staat erg open voor de juiste weg en leraar op je pad Ja. Wanneer je een deur dicht doet, gaan er drie ander open. Hier bij mij zijn het geen deuren, maar window's.. ik open vensters in mij, een venster waar ik vroeger vanuit een veiligheid doorheen het glas keek!

...het kind in je is vol vuur om nog verder te komen op je reis...maar vergeet niet dat deze leraar alleen maar een vertegenwoordiger is van vuurvrouw...deze vrouw leeft al in je en je bent met haar verbonden.
Hij helpt je om haar weer opnieuw te ontdekken omdat hij haar al heeft ontdekt...in zichzelf.
ja, ik weet het.. toch is de leraar daar omdat hij geen illusie is!
Dit is voor jou de lezing het stukje van de grot heb ik weg gelaten omdat je dit al weet hoe het zit, en het klopt ook ik voelde het ook.
Alleen was je daar een andere persoonlijkheid dan nu in dat leven was je vuurkant niet vertegenwoordigt...het had conflicten gegeven.
In dit leven mag je je er weer mee verzoenen...
Na nog een keer kijken zie ik er ook een wezen in die niet van de aarde is hij heeft een buitenaards gezicht, ik denk dat hij een gids is van je op dit moment. Ik voel me nauw verbonden met de Hathors!Misschien is hij een van hen.
En ik zie een leven als een vrouw die zwanger is en een simpel leven leid in klederdracht. Bouddhiste
Ik zie in dat leven ook weer de spiritualiteit van het geloof...ik hoor druide maar weet het niet zeker...de Gids zit goed verstopt in de waskaart en is bijna niet zichtbaar...hij heeft een alziend oog er is niets wat hem ontgaat. grin
Weer even kijken straks zie ik nog wel meer denk ik...
Ik zie nog een vrouw die helemaal in het licht bezig is met haar handen ik zie dat ze iets vasthoud, ze is zo in het licht dat het moeilijk is haar te onderscheiden maar ze is er wel. ik zie haar, heeft ze een hele lange staaf of zwaard vast.. het is de kracht om banden te doorbreken vanuit een bepaalde dimensie.
Ik zie dat ze met kristallen werkt en dan met name 1 kristal in het bijzonder ze is helemaal gefocust op dat kristal... aha ja de staaf is van kristal
Ik zie ook veren lila veren...
mooie energie...
De donkere kant in jouw is omgezet in een heel diepe paars bijna zwart erg mooi dat je dit zo in balans weet te houden...
Nu stop ik als ik nog meer zie dan schrijf ik het er wel bij in de loop van de dag...

liefs Ajada


Heel hartelijk dank, Ajada.. het deed me heel veel deugd want het maakt me inzichtelijk!
admin
admin mrt 7 '11
hihi hij klopt aardig *smile*

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki