LOSATEN kan je dat leren.
Ik heb nu 2 keer een reconective healing gehad en voel dat ik weer net als na de therapieen de blokkades voel in mn borst en buik, weer vasthoud.
Als ik de ervaringen lees van deze healing, lees ik zulke mooie verhalen. 3 keer deze healing is wat het meest voorkomt, ik heb volgende week de 3-de.
Ik begrijp mezelf niet meer soms.
Tijdens de healing voel ik wel iets, mn armen voelden grooter, tintelingen in voeten. De blokkades in mn borst en buik zijn soms even weg en dan weer terug en houden me tegen in mn dagelijkse dingen, minder opgewekt en om naar buiten te gaan, alles kost me meer moeite om te doen te ondernemen, weinig zin in. Waarschijnlijk, althans dat denk ik, is het ook in oude patronen hangen blijven(omdat het nog niet goed gaat, ik het anders ook niet weet en toch mn best doe)
Ik heb het gevoel dat ik moeilijk kan loslaten waardoor de blokkades ook lastig is om los te laten.
Soms voelt het of er achter de borst blokkade een groot verdriet of emotie zit, die ik nog niet durf los te laten, nog niet pfffff ben al zolang aan het sleutelen en verwerken, heb al veel verdriet los gelaten naar mijn gevoel.
Loslaten is een overwinning volgens mij.Die overwinning wil ik zoooo graag! Liefs en fijn weekend allemaal. Amethist