Loading...
nl

wie leest mij?

Soenarjo
Soenarjo mrt 4 '11
Volgens mij is hij zo duidelijker.

Groetjes,

Soenarjo
Yggdrasill
Yggdrasill mrt 7 '11
Hallo, mijn naam is John, ik kom uit het noorden des lands, Friesland. Wie kan mij hier vertellen welke richting ik in mijn leven op moet gaan>? Niet dat dat voor mij in het geheel onduidelijk is hoor, maar het is alsof verschillende kanten van mij ook diverse richtingen op willen en mijn energie als het ware versnipperd...
Sundance
Sundance mrt 7 '11
welke kanten zijn voor jou al wel duidelijk dan? wie weet kunnen we hier voor jou wel al wat aanvullend zijn?
Yggdrasill
Yggdrasill mrt 7 '11
Ja, nu wil ik hier uiteraard niet teveel over zeggen wegens mogelijke toekomstige 'lezers'; wat mij duidelijk is, is dat ik anders ben, anders denk dan de meeste anderen. Hmm.. lekker vaag))
karda
karda mrt 7 '11
hoi Yggdrasil

Wat ik bij je voel

Engelmens
Hsp
zorgzaam
veelzijdig
artistiek
dromerig
probeer goed te aarden
volg je hart
natuurmens

ik ben benieuwd of je iets herkend.

liefs karda
Yggdrasill
Yggdrasill mrt 7 '11
Ik ben zo vrij geweest je even een pb te sturen... waarin ik even een en ander toelicht voor je. Bedankt.
admin
admin mrt 8 '11
Ik heb geprobeerd je te lezen, maar kwam er niet echt wijs uit, kreeg allerlei tegengestelde berichten door confused

ik zag wel een blokkade bij je zitten, in de buurt van je rechterzij.
Yggdrasill
Yggdrasill mrt 8 '11
Hallo, in ieder geval bedankt dat je even de moeite hebt genomen; nu ben ik natuurlijk benieuwd naar die tegengestelde berichten....
admin
admin mrt 8 '11
Hoi John,

Anders dan anderen, kan natuurlijk ook zo zijn omdat het je eigen overtuiging is. Je scheidt je daardoor (onbewust) af van anderen. Ik heb het idee dat je teveel open staat (waardoor hoofdpijn ontstaat). Dit omdat je gevoeliger bent dan algemeen gangbaar is, de wereld kan je wel eens te hard overkomen, en je karakter en overtuiging hierin is anders.

Maar soms ga je daar net te ver in door, waardoor je door je gedachten niet volledig in contact bent met je gevoel. Hierdoor kun je te weinig afstand nemen en objectief naar acties/gebeurtenissen kijken, en krijgen je emoties wel eens de overhand.

En ja, je hebt veel meegemaakt, vluchtgedrag, misschien wel drug/drankgebruik, mensen om je heen (met soms een rechtlijnige en misschien negatieve gedachtengang) die jouw gevoel aanspraken over hoe zij over de dingen dachten en het daardoor even boven je hoofd groeide en hier aanspraak op hebt gemaakt. Ik denk dat het voor jou een mooi iets zou zijn om jezelf te gaan "doorvoelen". Dat betekent je echte gevoelens onderzoeken, wat voel ik, wat vindt ik belangrijk? Is het nu echt zo, of zijn het overtuigingen van een tijd wat eigenlijk voorbij is? Misschien is dat wel een proces naar volwassenwording. En ja, pijn voelen zit niet iedereen op te wachten, maar het zuivert je wel enorm, omdat waar je eerst mistig zag, je naderhand wel helder gaat zien, en dat maakt je levenskwaliteit echt zo een stuk groter.

Ik weet niet of je ooit antidepressiva hebt gebruikt, het zijn in ieder geval middelen geweest die deels ervoor zorgden dat de "werkelijkheid" wat meer op een afstand bleef. Vasthouden betekent eigenlijk stilstand, en dat is zo jammer, maar ik heb het idee dat je op een punt bent dat je je hiervan bewust bent geworden.

Ik zie wel enig verdriet in je, door het gevoel niet begrepen te zijn, misschien wat gemiste kansen te hebben gehad, en eenzaam te staan in sommige stukken van je leven.

Wil je een andere wending in het leven nemen? Ben je je ervaringen aan het optellen, en kijken wat je hiermee voor jezelf en een ander kan betekenen? Ga ervoor, want je hebt echt een hoop te vertellen, en ik zie hierin dat je ook goed met andere mensen zou kunnen werken/kwijt kan, misschien wel op het gebied van jongere mensen. Je zou hierin een hoop delen van jezelf kunnen zien, en iemand met jouw woorden/acties en gedachten een andere richting op kunnen sturen wat beter zou zijn voor deze persoon !

Laat je weten wat je van de lezing vind?

Groetjes,
Bart

Yggdrasill
Yggdrasill mrt 8 '11
Hallo Bart, bedankt, kan ik jou hierover een privebericht sturen of gaat het allemaal openbaar?
John
admin
admin mrt 8 '11
Hoi John,

Graag gedaan! Als je liever niet openbaar wilt, mag je gewoon een PB sturen, geen probleem voor mij!

Gr.,
Bart
Yggdrasill
Yggdrasill mrt 8 '11
Ja, dat lijkt me wel iets beter omdat er nogal persoonlijke dingen in staan. Het is ook nogal veel informatie die je me geeft en ik laat het even op me inwerken zodat het wat kan bezinken en wat helderder worden; nogmaals mijn hartelijke dank voor de moeite die je hebt genomen om mijn foto te lezen en ik ga je zeker nog even een berichtje hierover sturen!
Groetjes: John
admin
admin mrt 8 '11
Dank je John, nogmaals graag gedaan, en als je vragen hebt, deze kunnen natuurlijk altijd !!

Groetjes,
Bart
Lin
Lin mrt 8 '11
Ben onder de indruk van je fotoreading Bart,
je hebt het al zo verwoord en kan er volledig in mee gaan
daar schrijf ik dan ook verder niks meer over, maar wat ik heel overheersent bij jou foto voelde John is de hoofdpijn en een stekende pijn in mijn rechterpols.
Ik heb het gevoel dat je ooit eens van een bepaalde hoogte naar beneden bent gevallen en daar enige lichamelijk letsel van hebt over gehouden.

tot zover
Liefs Lin
admin
admin mrt 8 '11
Dank je Lin, ik hoop ook dat John er tot zover iets aan heeft gehad!

Groetjes,
Bart
Yggdrasill
Yggdrasill mrt 9 '11
Hallo Lin, bedankt dat je me even hebt gelezen;ik heb niet erg vaak last van hoofdpijn, vaak als ik een nacht niet zo goed slaap en de nacht daarop wel heel goed heb ik wel eens hoofdpijn. Ook wat betreft de pols kan ik dit niet bevestigen, dat van grote hoogte vallen zal ik eens moeten navragen want ook dit is mij onbekend. In ieder geval dank ik je.
john
admin
admin mrt 10 '11
oja.. ik heb het bestand niet bewaard op mijn pc, dus even terugdenken wat ik doorkreeg..

ik zag eerst een conflict met een andere man, ook iets met een pistool, maar dat kan symbolisch zijn.

verder kreeg ik iets door over weer een andere man, iemand die je bijstaat, grootvader, vader of overgrootvader. kreeg hier niet echt een duidelijk beeld van. Er zou iets zijn met iets wat je niet weet, maar wat je nodig hebt om echt volledig een ommekeer te maken in je leven. alsof je iets gaat oppakken wat die man ook deed (wat je niet weet), maar dan op een andere manier, in een andere vorm.

verder kreeg ik iets door over 2 kinderen.. ik weet niet zeker of deze bij jou zijn of niet. Ik zag ook een tweetal herinneringen, iets met een parasol in een tuin, van toen je kind was. En ook in een huis een serviesgoed met een theepot, deze herinneringen verwijzen denk ik naar je grootouders.

Verder kreeg ik nog iets door over politiek (ben je daar mee bezig?) en werken in de zorg, met gehandicapten, ouderen, verslaafden, of juist kinderen..dat zou goed voor je zijn, als je dat nog niet doet.

met aandacht op je vraag heb ik gevraagd wat voor jou de juiste weg zou zijn, toen kreeg ik door dat je overweegt om tijdelijk naar het Oosten te gaan, waarvoor precies weet ik niet, of zelfontwikkeling of ontwikkelingshulp, wellicht beide. Waarbij ik duidelijk doorkreeg dat dit goed voor je zou zijn. Daarna echter was het alsof iemand anders.. of een ander deel van jezelf zei dat het juist belangrijk zou zijn om hier te blijven in Nederland. Nogal tegenstrijdig dus..

In ieder geval sta je op het punt van een totale ommekeer of doorbraak in je leven zoals ik het kan zien.. en ik hoop dat je die snel kan en zal maken, zodat je je eigen zelf echt kunt laten stralen.

Groetjes Zilveren Spin.
Yggdrasill
Yggdrasill mrt 10 '11
Beste Zilveren Spin, bedankt voor je lezing. Hij komt nogal heftig binnen en ik denk dat ik wederom weer even dit moet laten bezinken. Ik zeg niet dat alles klopt maar aangezien het gevoelens losmaakt kan het best zijn dat er meer van klopt dan dat ik mij nu bewust ben. Een vraagje terug, ik kan geen fotos lezen maar wanneer je nu hem nog een keer zou lezen zou je dan dingen helderder krijgen, ik bedoel wat is hetgeen ik niet weet maar wel noodzakelijk is voor mij om te weten. Zit nu te denken dat het bijv. zo zou kunnen zijn dat mijn vader mijn echte vader niet is, iets in die trant. Nogmaals ik zal er later wat meer op terugkomen.
groetjes: Yggdrasill
admin
admin mrt 11 '11
ik stuur je even pb
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki