Loading...
nl

wie wil mijn foto lezen

admin
admin mrt 3 '11
al weer een tijdje geleden dat ik een foto heb geplaatst,
wie wil um voor me lezen..

ben ontzettend benieuwd wat er uit gaat komen...

ik heb een linkje geplaatst na een foto op hyves, ik weet nog steeds niet hoe ik een foto er op moet zetten blushhihi



Liefss Dida
Delen:
admin
admin mrt 8 '11
niemand frown

of ben ik gewoon een lastige om te lezen blush
admin
admin mrt 8 '11
Hoi Dida,

Er is niet altijd tijd door/voor iedereen om te reageren, waardoor het wel eens iets langer kan duren.

Is deze foto van jou door een professionelere fotograaf gemaakt? Je wilt jezelf hier graag op een bepaalde manier presenteren, dus je houdt jezelf qua gevoelens tijdens het moment van de foto enigzins in.

Je bent iemand die voldoende aandacht krijgt, en dat weet je, maar je kunt je ondanks dit soms wel eens eenzaam en niet begrepen voelen. Je bent op zoek naar echte warmte en aandacht, een warme schouder om je heen die je begrijpt en koestert op de momenten dat je het nodig hebt.

Kijk, je hebt genoeg te doen, vaak is het gezelligheid, en je doet ook genoeg, maar het is wat vaker vluchtig en tijdelijk. Misschien voelt het alsof het zonder echte inhoud is. Vaak is het gevolg hiervan dat je in jezelf gaat zoeken: wie je bent, wat je wilt, hoe je je leven in wil gaan richten. Soms komen oude zaken omhoog die een plekje moeten krijgen, en waar je soms nog doorheen moet. Dit kan best op zijn tijd moeilijk zijn. Oud zeer doet soms ook nog wel eens zeer.

Je kunt best ambitieus zijn. Je hebt bepaalde zaken in gedachten en je enige doelen gesteld die je graag wil bereiken. Dat is mooi, alleen moet je soms misschien oppassen dat het niet ten koste van jezelf gaat, omdat je niet altijd hierin naar je gevoel kan luisteren. Dan ga je over je eigen grenzen heen, waar je later spijt van kan krijgen. Dan lijkt het ineens niet meer zo leuk als je zelf dacht dat het in eerste instantie zou zijn. Maar het voordeel hiervan is, is dat je nu een richting op aan het denken bent, waar je eerst helemaal niet aan had gedacht, maar wat in je achterhoofd zit dat je dat graag zou gaan willen doen. En ik denk dat dat best een goede keus voor je zou zijn, omdat je hier blij van wordt en ook energie en passie van krijgt. Denk je aan een studie? Ik krijg niet helemaal te pakken wat het precies is. In ieder geval zal je ook werken met mensen om je heen die deze passie ook hebben - waardoor je gestimuleerd blijft. Weet niet of het met uitbeelden/overdragen te maken heeft. Kan media zijn, maar ook eventueel in de meer socialere sector.

Je kunt ook iemand van de emoties zijn, heb je pas of nog niet zo lang geleden iets gehad wat je heeft aangegrepen, wat je echt meer moeite heeft gekost om een plek te geven? Is waarschijnlijk in de rationele sfeer.

Denk aan jezelf en geef niet teveel van jezelf weg, want soms kun je je hierin verliezen als je niet oplet!

Verder ben je oprecht in je gevoel en kunt gekwetst zijn als anderen dit wel met je doen. Maar echt, houd je geloof in de ander en de goedheid in jezelf, want je bent een mooi persoon !!!

Groetjes,
Bart
admin
admin mrt 8 '11
hoi Bart,

ten eerste bedankt dat je me foto hebt geplaats, smile

ja deze foto is met een foto shoot gemaakt, en is ook geen recente foto, toch al weer een 1,5 jaar geleden (denk ik)

ja dat klopt aan aandacht ontbreekt het niet, ik krijg me aandacht overal wel, en kan daar ook wel mee spelen, ik ben me der wel van bewust ja..
ook al vind ik de aandacht niet altijd even leuk, en word ik er soms wat "moe" van..
en idd soms zeker het gevoel dat je er toch alleen voor staat of dat een ander je totaal niet begrijpt.


ik ben ook een druk persoon, het liefst iedere dag weg, hier op bezoek, daar op de koffie, drankje op het terras.. maar vaak zijn contacten ook van korte duur, gaat het tijdje goed, en irriteer ik me aan bepaalde dingen en blijf ik weg..
op zoek na mezelf, ja dat ben ik vaak, ik kan me eigen soms niet volgen in mijn eigen dingen, te druk in me "hoofd"
maar wel op zoek na wie ik ben, wat ik ben,wat ik nu wil en wat niet..

als ik iets in me hoofd heb, ga ik der voor 200% voor, en soms ook wel kosten wat het kost om het te bereiken.. en dan ga je jezelf soms wel voorbij ja..
ik ben nkiet aan een studie aan het denken, daar heb ik op het moment ook geen tijd voor, altijd redelijk druk geweest met me werk..
ik werk idd met mensen,

emoties, ik kan der niet mee over weg, heb er moeite mee, ik laat het niet snel zien, ik lach altijd, en houd mensen ook heel erg op afstand, de wel bekende muur.
der zijn idd wel wat dingen gebeurt het afgelopen jaar, wat ook erg lastig was omdat een plek te geven en waar je steeds weer mee geconfroteerd word op een negatieve manier..

dank je wel blush

gtzz Dida smile
admin
admin mrt 8 '11
Hoi Dida,

Graag gedaan, en dank voor je uitgebreide uitleg ! Op jouw verzoek plaats ik nog een andere foto, voor de andere fotolezers!

Groetjes,
Bart
admin
admin mrt 8 '11
dank je smile
admin
admin mrt 8 '11
YW smile
admin
admin mrt 15 '11
smile
admin
admin apr 5 '11
niemand meer.. frown

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki