Loading...
nl

voorstellen

jannie
jannie mrt 3 '11
Hallo...mijn naam is jannie en ik ben woonachtig in de Betuwe..
Ik ben 52 jaar jong...en al geruime tijd erg op zoek naar inzichten...hulp...begeleiding..info..steun..kracht om mezlf verder te ontwikkelen..ohhhhhh jaaa ik werk als verzorgende bij dementerende ouderen...Sinds vorig jaar een enorme inzinking gehad..ze noemen het een burn-out..Zomaar inesn..was het daar terwijl ik dacht dat klachten te maken hadden met mijn leeftijd...slik slik...
Maar ........ jeetje er gebeurde veel meer met me...ik die altijd al wel geinterreseerd was in het spirituele...kreeg een soort drang over me..een gevoel van..kom meid..nu is de tijd...het mag...JIJ mag...en na verloop van tijd weet ik niet meer van ophouden..Ik voel zo ontzettend veel...de lichamelijke klachten zijn van de BO..zijn zo goed als voorbij..mentaal soms nog wat zwaar..m.n. in mijn hoofd...een soort druk....Ik ben gaan mediteren..en na verloop van tijd voelde ik de chacra's...zo bijzonder..ik voel zoveel liefde in mij...en wil zo dolgraag dit gevoel uit dragen...Ik heb altijd al wel aan mensen kunnen voelen hoe en wat hun stemming is...wat voor persoonlijkheid hij of zij is..maar jeetje wit ik veel...dat was er gewoon..Nu weet ik dat dit niet zomaar gewoon is maar speciaal..en dat is mooi om te ervaren..Ik luister graag naar mensen...wil ze graag helpen...reken met mijn liefde...als begrip..trouw..als steun..kracht...
het is mooi mens te mogen zijn..het is bijzonder als je verder mag gaan...verder dan wij somsmet ons verstand kunnen hendelen...
De intentie...dat gevoel van liefde ..is zo mooi,,,en wil zo graag verder....liefs jannie
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees mrt 3 '11
Welkom!
admin
admin mrt 4 '11
Hoi Jannie,

Dat is een hele weg die jij gegaan bent! Welkom op Merudi!

Groetjes,
Bart
Beschermengel
Beschermengel mrt 6 '11

Welkom Jannie smile
Serenity
Serenity mrt 6 '11
hallo Jannie, welkom op Merudi je zult al snel je plekje hier vinden!
Soenarjo
Soenarjo mrt 6 '11
Hallo Jannie,

Welkom op Merudi.Ik vind het erg bijzonder hoe je jouw proces beschrijft.

Groetjes,

Soenarjo
jannie
jannie mrt 6 '11
Dank je wel....deze web-site is ook zo mooi..!
Sundance
Sundance mrt 7 '11
welkom!
Serenity
Serenity mrt 8 '11
Jannie,ik herken je schrijfstijl.
Waneer je 'juist' schrijft ben je meer bewuster bezig met schrijven en ook jezelf te uiten dus wat je schrijft.
O.a. met hoofdletters en komma's en punten.

Ik spreek uit ervaring namelijk, en nu zie ik dat die stijl niet echt duidelijk overkomt bij mensen.
Of dat het nogal chaotisch overkomt alsof je aan het ratelen bent, hihi grappig!

En ja het kost tijd maar dat geeft dan ook weer 'nadenk' tijd dus niet geheel verspillend.

Misschien is mindfulness/opmerkzaamheid een idee voor jouw, mij heeft het heel erg geholpen.
Mimosa
Mimosa mrt 8 '11
Welkom hier Jannie. Dank je voor het delen van je ervaring. Wat is het toch fantastisch om dit te ervaren.
jannie
jannie mrt 10 '11
Ha...Lily Beau...grappig ik heb een mindfulness training gevolgd..van 8 lessen en een terugkom-avond. Zeer leerzaam..en er zeer veel aan gehad met name het leren dat gedachten..gedachten zijn..niet meer niet minder..en in het hier en nu te blijven..
Ook het mediteren heeft me veel inzicht gegeven..betr. mijn schrijfstijl...och ja...het zei zo..toch ??
Sorry als ik chaotisch overkom....
liefs jannie
Serenity
Serenity mrt 10 '11
hihi veel liefs terug , je lijkt mij een erg lieve leuke meid, chaotisch of niet!! L.O.L.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki