Loading...
nl

voorstellen

jannie
jannie mrt 3 '11
Hallo...mijn naam is jannie en ik ben woonachtig in de Betuwe..
Ik ben 52 jaar jong...en al geruime tijd erg op zoek naar inzichten...hulp...begeleiding..info..steun..kracht om mezlf verder te ontwikkelen..ohhhhhh jaaa ik werk als verzorgende bij dementerende ouderen...Sinds vorig jaar een enorme inzinking gehad..ze noemen het een burn-out..Zomaar inesn..was het daar terwijl ik dacht dat klachten te maken hadden met mijn leeftijd...slik slik...
Maar ........ jeetje er gebeurde veel meer met me...ik die altijd al wel geinterreseerd was in het spirituele...kreeg een soort drang over me..een gevoel van..kom meid..nu is de tijd...het mag...JIJ mag...en na verloop van tijd weet ik niet meer van ophouden..Ik voel zo ontzettend veel...de lichamelijke klachten zijn van de BO..zijn zo goed als voorbij..mentaal soms nog wat zwaar..m.n. in mijn hoofd...een soort druk....Ik ben gaan mediteren..en na verloop van tijd voelde ik de chacra's...zo bijzonder..ik voel zoveel liefde in mij...en wil zo dolgraag dit gevoel uit dragen...Ik heb altijd al wel aan mensen kunnen voelen hoe en wat hun stemming is...wat voor persoonlijkheid hij of zij is..maar jeetje wit ik veel...dat was er gewoon..Nu weet ik dat dit niet zomaar gewoon is maar speciaal..en dat is mooi om te ervaren..Ik luister graag naar mensen...wil ze graag helpen...reken met mijn liefde...als begrip..trouw..als steun..kracht...
het is mooi mens te mogen zijn..het is bijzonder als je verder mag gaan...verder dan wij somsmet ons verstand kunnen hendelen...
De intentie...dat gevoel van liefde ..is zo mooi,,,en wil zo graag verder....liefs jannie
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees mrt 3 '11
Welkom!
admin
admin mrt 4 '11
Hoi Jannie,

Dat is een hele weg die jij gegaan bent! Welkom op Merudi!

Groetjes,
Bart
Beschermengel
Beschermengel mrt 6 '11

Welkom Jannie smile
Serenity
Serenity mrt 6 '11
hallo Jannie, welkom op Merudi je zult al snel je plekje hier vinden!
Soenarjo