Loading...
nl

De droom die me een "symbolische" boodschap gaf...

MoonFlowertje
MoonFlowertje mrt 2 '11


Het is alweer bijna 1 jaar geleden dat ik droomde dat 1 van mijn 2 katertjes ( Shanky) zijn pootje had gebroken...

nu wist ik wel dat er iets zou kunnen gebeuren...
die avond was ik nog met "Shanky" op het veldje achter mijn huis met de metaaldetector, een beetje aan het zoeken...
Shanky lag bij mijn tas, ...en, ja ik praat altijd met mijn beestjes (hele gesprekken), dus vertelde hem dat ik gedroomt had dat zijn pootje was gebroken!
hij kneep zijn oogjes dicht, alsof hij wou zeggen: tis wel goed...

de volgende dag kwam Shanky niet thuis... ik maakte me al een beetje zorgen! het is niets voor Shanky om niet dichtbij huis te zijn. als ik met de brokken rammel, staat ie als een speer uit een boog naast me!
s'avonds samen met Minky (de andere kater) nog lopen zoeken en roepen. maar geen spoor te bekennen. ik voelde me rot, ook door die droom...
misschien was er iets gebeurd? en is hij bij een dierenarts,of dierenambulance? s'middags, mijn vriend kwam thuis, toen ik hem ongelukkig aankeek en zei dat shanky nog niet thuis was geweest, zei hij: anders moet je ff op internet kijken, misschien dat ze hem naar een asiel gebracht hebben, ofzo?
naja de dierenambulance heeft op hun site een rubriekje : gevonden dieren, ik kijken.... niets
ineens zag ik een rubriekje: overleden dieren.
als in een roes klikte ik het aan, en er werd gewaarschuwd dat de fotos soms schokkend kunnen zijn,... maar ik keek toch!
de eerste foto meteen, daar lag hij, met een tekstje erbij waaraan hij te herkennen is!
zwart, geholpen kater, rood halsbandje, witte laarsjes...
ik moest huilen... en riep gauw mijn vriend terug, minky kwam ook binnen, we hebben met zijn drieen zitten huilen, echt zielig voor minky, hij begreep het, op de een of andere manier!
de volgende dag hebben we hem opgehaald en begraven achter in de tuin!

achteraf was de boodschap heel duidelijk, ineens!
Pootje = contact , of tast
breken= verbreken
het contact met shanky zou breken!

ik denk niet dat ik het had kunnen voorkomen, door beter naar mijn droom te luisteren... ze hebben een luikje en kunnen naar buiten wanneer ze maar willen...
toch zit het me nog steeds niet lekker, waarom droomde ik het 2 dagen ervoor, om vervolgens machteloos te mogen toekijken?

heeft iemand hier ervaring mee?
snapt iemand de boodschap wel?

alvast bedankt ...
groetjes Cindy
Delen:
Tinne
Tinne mrt 2 '11
Wat ik weet is hetvolgende :
Huisdieren zijn dieren die ofwel een persoonlijke ziel hebben, ofwel een groepsziel, dat hangt af van de spirituele ontwikkeling van het dier.
hoedanook er is steeds een Diva ( een soort overkoepelende spiritueel Wezen, bv de Diva van de wolven, van de dolfijnen en dus ook van de katten, honden, enzovoort! ) die verbonden is met de dierengroep.
elk dier heeft de mogelijkheid om te ontwikkelen, en hoe vreemd het ook klinkt,korte levens en op spectaculaire wijze sterven is een onderdeel van die ontwikkeling.
Nooit of nooit sterft een dier zonder haar/zijn Diva die zich liefdevol ontfermt over het gebeuren, ook na het sterfgeval, en ook over de mededieren. Zij is dus altijd op de hoogte en het is meestal in overleg met het dier die om de les vraagt, of karma dat wordt afgelost! Ja ook dieren kunnen karma hebben..
Wat er kan gebeurd zijn, is dat jullie telepatisch met elkaar verbonden waren, en dat je een onbewust contakt hebt met zijn zielegroep en de Diva en dat je via een droom werd voorbereid wat er zou gebeuren.
met welke reden dat het zou kunnen zijn dat je werd voorbereid, dat is iets waar je volgens mij nog te weten kan komen.
Spiritueel gezien, ontwikkelen huisdieren zich enorm snel, en doen heel veel ervaring op. Ze reincarneren dan ook heel rap opnieuw, daar kan soms maar enkele uren, dagen tot weken tussen zitten voor de volgende reincarnatie met weer andere avonturen en situatie's.
Deze info die ik jouw geef is opgebouwd doorheen 15 jaar van vragen stellen, antwoorden krijgen, Mediums hun ervaringen en contakt met de dieren, m'n persoonlijke ontwikkeling en ontmoetingen met Diva's, dieren en lichtwezens!

Ik denk wel dat je er wat mee kunt..
Heel veel sterke in eht verwerken van het verlies van je dierbaar diertje!

Liefs
Tinne
MoonFlowertje
MoonFlowertje mei 9 '11
heel erg bedankt Tinne...
soms is hij hier, Shanky...
vorige keer deed ik de deur van de huiskamer open,... een deur met glas in lood raampjes waarvan 2 ruitjes die naast elkaar zitten eruit zijn, daar spingen mijn katten altijd doorheen als ze erin of eruit willen... er zit een veer op de deur, waardoor de deur weer achter je dicht valt. ik deed de kamerdeur open, want ik pas niet door dat kleine raampje heen natuurlijk, haha en ik zag Shanky op me af komen lopen , langs me op de gang in... mijn vriend keek naar me, en ik bleef ff stil staan, en zei verrast tegen mijn vriend "shanky!!" maar hij had hem niet gezien, toch begin ik dan te twijfelen... misschien zat dit beeld op mijn netvlies, en omdat de kamer donker is, gaan mijn hersenen beelden invullen?
groetjes wink

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki