Loading...
nl

hoe kun je contact maken met je beschermengel....?

knofje
knofje feb 26 '11
heb de vraag eigelijk al gestel...hoe kun je contact maken met je beschermengel???

liefs knofje
Delen:
admin
admin feb 27 '11
Lieve Knofje,

Het antwoord hierop heb ik je per persoonlijke bericht gestuurd via deze site kijk boven in de balk met het knipperende rode mailtje en klik daarop dan kom je in je mail box.

liefs Ajada
JulienMoorrees
JulienMoorrees feb 27 '11
Hoi Ajada,

Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd hoe je dit kunt doen. Kun je dit ook hier delen?
admin
admin feb 27 '11
Ik zal aan de desbetreffende personen vragen of ik de link openbaar mag plaatsen hier je hoort nog van mij Ninms.
Serenity
Serenity apr 3 '11
En heb je het al gevraagd?
Ik had veel uit het boekje 'hulp uit het universum

'
Quote:
Auteur: Normyo
Er zijn ondertussen honderden, als het niet duizenden zijn, boeken die gaan over ons spirituele leven. Sommige zijn eenvoudig van opzet en makkelijk te volgen. Andere vertonen een opzet alsof ze bedoeld zijn voor volledig ontwikkelde zielen. Maar is die hulp wel zinvol?

Hulp

Op zich is hulp natuurlijk geen probleem. Zeker als je in het water ligt en niet kunt zwemmen. Dan is het altijd goed als iemand achter je aan springt en je uit het water haalt. Handiger is het natuurlijk als iemand je leert zwemmen, zodat als je in het water valt je jezelf kunt redden. Hulp vooraf zou je het kunnen noemen.

Maar is hulp tijdens het leven wel een goede aanpak? Creëer je daarmee niet het gevaar, dat je een leven gaat leiden dat niet het jouwe is? Sommige mensen zullen daar tegenin brengen dat je nooit anders dan je eigen leven kunt leiden hoeveel hulp je ook krijgt. Daar ben ik het in zekere zin ook wel mee eens. Als ik iemand leer schrijven, dan zal hij nooit mijn manier van schrijven perfect na kunnen doen, want zijn lichaam zit niet op dezelfde manier in elkaar. Maar toch heeft die ander niet zelf leren schrijven. Ik heb de ander de kans ontnomen om zelf te ontdekken wat schrijven is.

Het gaat in zekere zin dus om de soort hulp die je biedt. Biedt je hulp terwijl iemand aan het verdrinken is of leer je iemand zichzelf redden. Volgens mij is dat waar het bij hulp omgaat, zeker als het gaat om leven. Helpen is dus niet slecht als er nood is, maar als je iemand helpt om te leven, dan moet je hem de mogelijkheid bieden om zelf te ontdekken hoe hij zichzelf kan helpen.
Leven

Veel hulp uit het universum lijkt vooral te gaan over iemand redden terwijl hij verdrinkt, maar niet door iemand achterna te duiken. Het is alsof je op de kant tegen iemand die verdrinkt begint te roepen dat hij moet zwemmen, dat dat niet werkt weten we allemaal. Er komen dus allerlei adviezen over hoe iemand moet leven. Of er komen allerlei waarschuwingen over waar de sloten liggen waar je niet in moet vallen, omdat je niet kunt zwemmen.

Maar als het niet mogelijk is om mensen voordat ze geboren worden te leren leven, wat heb je er dan aan om iemand tijdens zijn leven te vertellen hoe hij moet leven? Dat is dus net zoiets als proberen om iemand zwemles te geven terwijl hij aan het verdrinken is.

Veel handiger lijkt het mij toe om mensen te leren wat leven is en welke mogelijkheden ze hebben in hun leven, dan ze te leren hoe ze moeten leven. Het leven heeft namelijk meer mogelijkheden dan we kunnen laten zien als we mensen leren hoe ze moeten leven. Terwijl er eigenlijk niet zoveel mogelijkheden zijn om het leven te leven. Dat kun je alleen al zien aan het feit dat we iedere dag weer naar bed gaan en opstaan en niet tien dagen achter elkaar wakker blijven en dan twintig dagen slapen of andersom. Je kunt het zien aan het feit dat we toch iedere dag contact hebben met anderen, zelfs al is dat soms maar heel minimaal. Blijkbaar leren we in de eerste vier jaar van ons leven meer over hoe we kunnen leven, dan in de jaren daarna op school, waar we vooral leren hoe we moeten leven.

Ik vraag me dan ook af of al die hulp uit het universum, werkelijk universele hulp is of dat het een manier is om geld te verdienen door te beweren dat het hulp is van een hogere mach


Bron: Hulp uit het universum | Mens en gezondheid | Spiritueel
http://mens-en-gezondheid.infoyo.nl/spiritueel/17726-hulp-uit-het-universum.html
Tamaartje
Tamaartje apr 4 '11
Ik heb dat boekje van de week toevallig gehaald bij Boekenvoordeel.
Heb het nog niet helemaal uit, maar het leest wel erg gemakkelijk en zorgt wel voor nieuwe inzichten inderdaad.
Ik hoop er nog veel aan te hebben, want hoe mooi zal het zijn om echt contact met je beschermengel of gids te hebben!
Serenity
Serenity apr 4 '11
jaaaaaaa leuk he!!!
Ik ga hem van de zomer weer lezen denk ik, het leest heerlijk makkelijk!
admin
admin apr 4 '11
Ik heb de link nar Nims gestuurd Lily maar dit is al een tijdje geleden.
Ik weet niet of hij hem heeft geplaatst, heb er niets meer over gehoord
Serenity
Serenity apr 4 '11
hummmzzzz oke!
Dank je wel voor toch even te reageren!!
Hoe is het met je lieve Ajâda?
admin
admin apr 4 '11
Ja goed Lily, en hoe is het met jou ik zie dat je heel veel mooie info geeft.

liefs Ajada
Serenity
Serenity apr 5 '11
ja vind ik leuk zo denk ik te helpen ook vind ik informatie of kennis verspreiden leuk omdat ik dat dan kan delen en delen met elkaar vind ik leuk, gezellig!

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki