Loading...
nl

Foto van mijn kat

admin
admin feb 24 '11
Hoi,

Zou iemand de foto van mijn kat willen/kunnen lezen?!

Dank en groetjes,
Bart
Delen:
admin
admin feb 24 '11
Is hij ziek Bart ik voel dat je met hem naar de dokter moet gaan.

liefs Ajada
Tinne
Tinne feb 24 '11
Ja Ajada heeft gelijk, er is wat met hem.
Weet dat katten camouflagers nr één zijn wat betreft pijn hebben en iets mankeren, ze willen dit instinctief niet laten zien omdat ze dan als hulpeloos worden beschouwd dus als mogelijke prooi in de natuur. Ok.. het zijn huiskatten nu, maar instinctief hebben ze die gedragingen nog..
Ik voel hier toch ook duidelijk wat mis met hem, alsof ie krampen heeft. Hoe meer ik op hem instem , hoe meer ik me zorgen baar!
Kan je nog een andere foto laten zien van hem?
admin
admin feb 24 '11
Ja ik ook en er is haast bij geboden vandaag nog gaan...niet uitstellen..
admin
admin feb 24 '11
Mijn eerste ingeving hij heeft iets niet goeds gegeten eerlijk gezegd denk ik aan iets giftigs maar weet het niet zeker.
Je moet er onmiddelijk iets mee gaan doen...
Tinne
Tinne feb 24 '11
ja! mee eens, gaan!
admin
admin feb 24 '11
Sorry voor het woordje moet maar ik kan niet tegen dierenleed en raak een beetje van slag zelf daarom wil ik ze ook niet lezen .
Maar in dit geval kon het niet anders, ik hoop dat je snel anwoord en me laat weten hoe het met poes is...en wat de dokter heeft gezegd.

liefs Ajada
admin
admin feb 24 '11
Ze heeft niets verkeerds gegeten, maar eet sinds een dag of twee slecht. Ze is ook al bijna 19 en dacht eerst dat het met ouderdom te maken had, maar ik heb het gelukkig gevonden. Ze heeft een onsteking/pijnlijke plek aan de huid waar haar voortand op rust, (plooitje onderkant bekje) en dat was bijna niet te zien. Afspraak is al gemaakt!!

Dank jullie voor zover !!! Laat het nog even weten als ik straks bij de dierenarts ben geweest

Bart
admin
admin feb 24 '11
Oke fijn Bart maak me erge zorgen, dit is dus niets voor mij dieren lezen maar ja gelukkig ga je naar de dokter.
Ik blijf nog steeds voelen dat er haast bij is...

liefs Ajada
admin
admin feb 24 '11
Kom net terug van de dierenarts. Ze had een onsteking aan het tandvlees door tandsteen, en door een verkeerde "beet" (omdat ze last had van haar bekje) is een flapje huid losgeraakt, en hier had ze flink last van. Ze heeft antibiotica gekregen en binnen twee weken krijgt ze een "spoedbehandeling" voor haar tandsteen onder een roesje door haar leeftijd. Hopelijk dan weer helemaal op en top!

Dank voor de goede "zorg" smile
admin
admin feb 24 '11
Dank je Bart voor je antwoord, laat me nog even weten hoe het verder gaat met poes..ze zal flink wat pijn hebben drinkt ze wel goed
En ik voel er ook een beetje koorts bij.
Beter om haar niet naar buiten te laten niet eerder voor ze weer beter is...
Liefs Ajada
admin
admin feb 24 '11
Graag gedaan Ajada. Nee, ze blijft ook binnen. Ik laat het zeker nog even weten hoe het verder verloopt!
Tinne
Tinne feb 24 '11
ohh de lieverd.. ja tandsteen, hier onze poepoe heeft daar ook last van! Veel katten..
gelukkig dat hij zo'n goed baasje heeft die uitstekend voor hem zorgt,
komt allemaal goed!
admin
admin feb 24 '11
Dank Tinne laugh
Maryssa
Maryssa feb 24 '11
Hallo Bart,

•Klopt het dat de tandsteen vooral aan de rechterkant zit? Krijg er ook wat pijn aan een kies bij te voelen, dat is rechtsachter onderin.

•Ook gevoelige keel op dit moment. Goed laten drinken. Als je kat niet wil er anders een spel van maken. Mijn kat vond drinken uit een plantengieter het einde kwam ie speciaal voor aanrennen als hij mij er mee zag.

•Krijg nu opgezette lymfeklieren ook te voelen in de nek. Daardoor kan hij ook keelpijn hebben nu.

•Ik krijg ook nog gevoeligheid bij rechter achterpootje te voelen bij een teen. De teen het meest aan de binnenkant zeg maar. Voelt een klein beetje aan alsof hij er te hard op terecht is gekomen.

Dit was wat ik doorkreeg over jouw kat. Het is wel echt een lieverd hoor, ziet er zoooo aaibaar uit! Geef maar een dikke knuffel aan hem namens mij.

Liefs Maryssa
admin
admin feb 25 '11
Hoi Maryssa,

Ja, het tandsteen zit inderdaad vooral aan de rechterkant en heeft met de kiezen te maken.

De lymfeklieren waren inderdaad opgezet door de ontsteking.

Het pootje herken ik niet!

Het is inderdaad een hele lieve kat, heel aanhankelijk en lief smile

Knuffel heb ik doorgegeven, dan je wel voor de goede lezing smile

Groetjes !
Bart
admin
admin feb 26 '11
Hoe is het met poes Bart? gaat het al beter nu?

lies Ajada
admin
admin feb 26 '11
Hoi Ajada !

Ja, de poes gaat al beter. Ik heb heel zacht voer gekocht, en als dat niet opkomt, dan gaat er wat water bij, zodat ze het in ieder geval nog gemakkelijker kan eten. Maandag krijgt ze een tandsteenbehandeling en dan zou het over moeten zijn !

Dank voor je interesse smile

Gr.,
Bart
admin
admin feb 27 '11
Er is bij de dierenarts heel zacht en voedzaam voer te krijgem , toen mijn poes heel ziek was en niet meer at wilde hij dit nog wel eten...er zitten veel meer voedingss stoffen in dus dan krijgt hij met een beetje eten toch genoeg binnen.

liefs Ajada
admin
admin feb 27 '11
Dank voor de tip Ajada! Het gaat steeds beter, hieronder een foto, net gemaakt (niet 100% scherp, maar haar ogen spreken boekdelen wink) Ze "bedelt" weer voor eten, en miauwt je 's ochtends weer uit bed smile

Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki