Mischien heeeft iemand mijn verhaal gelezen. Ik zal het proberen kort te houden, is wel moeilijk voor mij zoals jullie mischien gemerkt hebben.
Na een aantal therapieen, heb ik de zelfde klachten als ervooor,druk op de borst en buik geen gevoel in buiki, voel me s ochtends alsof ik een berg moet beklimmen die geen einde heeft. Na de ademtherapie werd de druk op borst erger, tijdens verwerking van ik als 4 jarige. Ademtherapie stagneert hierdoor. Het gevoel tijdens de verwerkings tekening is te sterk en mn keel kneep soms dicht.
Besloten regressie therapie te doen.
Vorige week vrijdag geweest.
Voel me niet goed de afgelopen dagen!
Ik mocht de therapeute bellen, maar is afwezig.
Kreeg als opdracht mee. verwerking van mijn broertje die doodgeboren is met de navelstrren om, 3 jaar voor mij.
Ook vanmijzelf, dat ik geincarneerd ben bij mijn ouders en er voor gekozen heb zoveel spanningen en verdriet te kiezen.
S avonds ga ik in gedachte hiermee aan de gang, wat veel emoties losmaakt, die ik als ik het laat komen , nauwelijks aan kan.
Tijdens afgelopen weekend had ik een ervaring;het voelde zo groot en sterk in mn borst, net of ik opgesloten zat. Mn man hield me even vast, nadat ik erg huilde; zei ik een aantal keren achter elkaar;Ik wil er uit! ik wil eruit! het gevoel hierbij was dat ik in gevoel heel hard wilde schreeuwen;Ik wil erui!!
Nu is het zo dat ik emoties het beste kan laten komen zondeer dat ik er bewust mee bezig ben.
Gister dacht ik ik geef mezelf een reiki behandeling kadoo.
Op de website van de mevrouw die reiki geeft, las ik dat zij ook reconective healing geeft. Terwijl ik dit las op de website, raakte het mij en en werd er beetje emotioneen van;"Als je geluk hebt, komt jouw healing in de vorm waar je niet eens van durft te dromen
of je krijgt een healing die het Universum speciaal voor jou in gedachten''
Hoe denken jullie over het feit, als je te veel in je hoofd zit en je moeilijk bewust kunt overgeven aan emoties. Is het dan beter het vanzelf te laten gebeuren,dwz de natuur zn gang laten gaan ipv het te sturen. Pfff weet bijna niet meer hoe ik hiermee verder moet en het te omschrijven. Daarom dacht ik gister mischien wel goed om behandelingen met Reconective te gaan doen, zodat de blokkades ''vanzelf'' oplossen en ik me er aanover geef zonder het bewust te sturen.
Ik mag er niet vanuitgaan dat ik reactie krijg, maar ik hoop het stiekum wel
Lieve groet Amethist