Loading...
nl

Heb ik nou helende handen?

Isi
Isi feb 19 '11
Hallo allemaal,

Ik zal vertellen wat er is gebeurt.

Een jaar terug ongeveer was ik met mijn familie aan het eten in een restaurant. Ik zat naast mijn oma en toen ik mijn hand in haar nek legde zei ze ineens: "Wat heb je warme handen". (Iets met energie zei ze), en ze zei erbij dat ik helende handen heb.

Ik heb daar verder niets mee gedaan, maar een paar maanden later gebeurde het volgende: Mijn vader heeft al heel wat jaren last gehad van zijn middelvinger. Hij heeft en al eens verband omheen gekregen en ook een soort plastic houdertje, maar het hielp allemaal niets.

Toen dacht ik: Laat ik eens uitproberen of ik echt helende handen heb omdat mijn oma dat heeft gezegd. Dus ik ging voor mijn vader staan en zijn middelvinger vastpakken. Ik beelde me in dat er energie van de grond afkwam door mij heen in zijn middelvinger. En sinds dat moment heeft hij er nooit meer last van gehad vertelde hij me laatst.

Maar is dit nou speciaal of is dit toeval? Al geloof ik zelf niet zo in toeval. Ik heb het later nog eens bij mezelf geprobeerd maar dat lukte niet.

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen! Ik ben trouwens een jongen van 18 jaar.

Alvast bedankt!!
Delen:
Ariel
Ariel feb 20 '11
Gefeliciteerd jij hebt de natuurlijke gaven om met energie te werken.
Velen leren dit via cursussen zoals reiki ,magnetiseren of quantum touch en jij doet het zo even.
Wees blij ermee.
Ik meen het en gebruik het.

Wat je doet is het volgende:
Je pikt energie op uit het omniversum en je geeft het door aan de " patient".
Vervolgens pikt het lichaam van de persoon het op en heelt zichzelf.

Ik heb het ook altijd al gekund toch heb ik een boek gelezen over quantum touch om het meer onder controle te krijgen.
Dus als je dat prettig vindt raad ik het je aan.
http://www.bol.com/nl/p/nederlandse-boeken/quantum-touch/1001004002732173/index.html
Geen gedoe met inwijdingen of wat ook gewoon lekker lezen en oefenen.
Ik heb zelfs mijn heupen recht kunnen zetten die al mijn hele leven scheef stonden.
Niks hielp en ik had gewoon een been lengte verschil:je moet ermee leven theorie.
Het 1e wat ik deed na het lezen van het boek was mijn heupen rechtzetten.
hahahaha het kan je dwars zitten.
Isi
Isi feb 20 '11
Dankjewel voor je reactie!

Ik zal eens een boek gaan lezen en proberen of ik dit nóg een keer kan doen! Ik ben benieuwd!
Ariel
Ariel feb 20 '11
vast wel dat je het kan ;-)
Mimosa
Mimosa mrt 13 '11
Een tijdje geleden kwam ik in aanraking met Jin Shin Jyutsu. Meteen voelde het heel goed en langzaam aan ben ik mijn weg erin aan het hervinden.
Even later las ik jouw tip over quantum touch en heeft het boek zijn weg naar mij gevonden.
Beiden hebben veel losgemaakt in mij en zijn nu een deel van mijn leven.
Ariel
Ariel mrt 13 '11
oooh wat heerlijk zeg.
Ja je weet dat je iets kan met je handen ,maar hoe..
Dan is zoiets gewoon heerlijk.
Even een beetje een leidraad erin om je gave te verbeteren.
Jin Shin Jyutsu: ken ik niet ,maar ik zal me er eens in gaan verdiepen wink
Mimosa
Mimosa mrt 13 '11
Ja, het is zo mooi en zo simpel en het voelt zo goed. Eigenlijk voelt het als thuiskomen.
Ariel
Ariel mrt 13 '11
Wlek boek heb je erover gelezen?
Ik heb wat gekeken ,maar er zijn zoveel soorten boeken.
Welke beviel jouw het beste?
Mimosa
Mimosa mrt 13 '11
Ik heb de drie boekjes van: Introductie tot Jin Shin Jyutsu.
Mimosa
Mimosa mrt 17 '11
Inmiddels heb ik in de bibliotheek het boek: Handboek Jin Shin Jyutsu van Alice Burmeister en Tom Monte geleend.
Tot nu toe vind ik het een heel verhelderend boek. Op zich handiger dan de drie introductieboekjes. Die zijn zeer beknopt en horen eigenlijk bij de cursus/workshop heb ik begrepen.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki