Hallo allemaal,
Ik zal vertellen wat er is gebeurt.
Een jaar terug ongeveer was ik met mijn familie aan het eten in een restaurant. Ik zat naast mijn oma en toen ik mijn hand in haar nek legde zei ze ineens: "Wat heb je warme handen". (Iets met energie zei ze), en ze zei erbij dat ik helende handen heb.
Ik heb daar verder niets mee gedaan, maar een paar maanden later gebeurde het volgende: Mijn vader heeft al heel wat jaren last gehad van zijn middelvinger. Hij heeft en al eens verband omheen gekregen en ook een soort plastic houdertje, maar het hielp allemaal niets.
Toen dacht ik: Laat ik eens uitproberen of ik echt helende handen heb omdat mijn oma dat heeft gezegd. Dus ik ging voor mijn vader staan en zijn middelvinger vastpakken. Ik beelde me in dat er energie van de grond afkwam door mij heen in zijn middelvinger. En sinds dat moment heeft hij er nooit meer last van gehad vertelde hij me laatst.
Maar is dit nou speciaal of is dit toeval? Al geloof ik zelf niet zo in toeval. Ik heb het later nog eens bij mezelf geprobeerd maar dat lukte niet.
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen! Ik ben trouwens een jongen van 18 jaar.
Alvast bedankt!!