Loading...
nl

Jozef Rulof

admin
admin feb 18 '11
Deze wil ik ook nog even met jullie delen.
Er zijn nog veel meer films van Jozef Rulof te vinden op You tube, vel kijk en luister plezier

Ajada


Delen:
karda
karda feb 18 '11
ik zal ook nog een link geven waar je gratis boeken kan lezen van Jozef Rulof.

http://www.theageofchrist.com/
Beschermengel
Beschermengel feb 19 '11


Het waren een van mijn eerste boeken, ik heb ze zowat allemaal en een hele troost toen ik ze las ...ik ben ze gaan lezen toen mijn jongste zoon 16 jaar geleden overleed. Nu lees ik weer andere boeken maar wat zijn ze mooi de boeken van Jozef Rulof!!
karda
karda feb 19 '11
Heel mooi de boeken van Jozef Rulof, ze zullen zeker een troost voor je zijn geweest toen je zoon overleed, Mag ik vragen of jij nog contact heb met jou zoon? of dat je voelt dat hij om je heen is?
liefs Karda
Beschermengel
Beschermengel feb 19 '11


Ja ik heb nog steeds contact met hem, nu ietsjes minder als al die jaren voorheen maar hij is er nog steeds smileik zie zijn energie soms in de kamer of waar ik ben, ik voel hem op mijn gezicht..dat gevoel heb ik al sinds hij overleed en is nooit meer weggegaan. Ik hoor hem soms ...ook overdags, het is een soort ruis wat ik hoor en overgaat in praten, hij zegt dat hij mijn mentor is en dat herhaald hij steeds. Mooi he smile

Ik heb hier ook bij "mijn verhaal" ervaringen opgeschreven die ik kreeg na zijn dood...ik ben er mee gestopt een poosje geleden maar ga er wel mee verder ...alles op zijn tijd smile

Ik zal de link opzoeken smile
Beschermengel
Beschermengel feb 19 '11

Ik heb hem gevonden smile... dan weet je een beetje waar het over gaat.


http://nlforum.merudi.net/ubbthreads.php/topics/87864/1.html
admin
admin feb 19 '11
Wat mooi om te lezen Bescherm engel,

Ik ben een dertig jaar geleden met lezen van alle boeken van Jozeg Rulof en hij heeft ervoor gezorgd dat mijn spirituele weg begon hij stond aan de wieg van mijn ontwaken.
En nog steeds voel ik me gedragen door zijn woorden.
Woorden van kracht lees ik in zijn boeken.
Het lezen van zijn boeken doet je hart openen en je geest opreizen naar de hemel...
karda
karda feb 19 '11
Lieve beschermengel,

Dat is een hele troost voor je dat je hem om je heen voelt en weet dat hij je begeleidt verder op aarde.
Bedankt voor de link, heel mooi om te lezen.

liefs karda
Beschermengel
Beschermengel feb 19 '11


Ja Ajada, hij heeft voor menigeen gezorgt voor ontwaken ...mooi he smileen wat er ontwaakt is gaat nooit meer weg ..word alleen maar meer en meer!

Dankje Karda, het is ook een hele troost ... ik weet niet of ik het overleefd had zonder dit alles, het was echt mijn overleving de beelden en stemmen die ik doorkreeg ...een soort geestelijke voeding die ik ZO nodig had. Maar daar is voor gezorgt, en ik weet zeker dat mijn zoon daar voor gezorgt heeft. Dat deed hij ook op aarde en nu ook daar, hij gaat er gewoon mee verder.
En nogmaals ik ben daar erg blij mee smile

Ik heb een poosje geleden een foto van hem geplaatst, misschien wil iemand hem lezen? ( wel oftopic he smile)
admin
admin feb 19 '11
Ik ben al jaren lid van de hyves waar ik veel mooie dingen heb gezien


klik
admin
admin feb 19 '11
Lieve White, kijk eens naar je tijd waarop je dit poste

knufff


Ajada
Maryssa
Maryssa feb 19 '11
Een tijdje terug leende ik een boek van Jozef Rulof "Blik op het hiernamaals" uit de bibliotheek. Helaas vergat ik het terug te brengen. De bibliotheek gaf me de mogelijkheid het boek van hen te kopen. En ik ben heel blij dat ik dat gedaan heb. Wat een schitterend boek over het ontwikkelen van paranormale gaven en het hiernamaals...




Bewerkreden:Mutserig taalfoutje
admin
admin feb 20 '11
Ja mooi heh Maryssa,

Een geweldig boek wel ouderwets geschreven maar een prachtige liefdevolle inhoud.

Het moet heel wat geweest zijn voor dit Medium om in die tijd te leven ...

In deze tijd zijn er veel meer mensen met dit onderwerp bekend.

liefs Ajada
Maryssa
Maryssa feb 20 '11
Hey Ajada, Ja het is inderdaad ouderwets qua taalgebruik. Maar dat heeft wel wat.

Het gedeelte over dat ze een crematie bijwonen vond ik heel indrukwekkend. Gelukkig zijn er veel boeken van Jozef Rulof dus ik heb nog genoeg te lezen.

Liefs Maryssa
Beschermengel
Beschermengel nov 24 '13
Josephus Gerhardus Rulof ('s-Heerenberg, 20 februari 1898 - Den Haag, 3 november 1952) was een Nederlands medium, schrijver, schilder, genezer en spreker. Hij schreef ongeveer twintig boeken[1] over leven, dood en het hiernamaals.

Rulof beweerde het grootste medium ooit te zijn; niemand zou hem overtreffen. Het volgende medium zou het Directe-Stem Apparaat zijn, een technisch toestel dat de mensheid in staat zou stellen te communiceren met de geestelijke wereld. Dit apparaat zou gebaseerd zijn op een ander apparaat dat in staat zou zijn om alle ziekten te doen oplossen door de mens te verbinden met de Albron.[2]

Hij beweerde dat hij werd geleid door twee astrale wezens: meester Alcar en meester Zelanus.

Bron: Wikipedia



Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki