Loading...
nl

Pendelen

Chrisje
Chrisje feb 15 '11
Hoi

Ik heb al meerdere malen te horen gekregen dat ik spirituele gaven heb en er iets zou moeten mee doen. En laatst zei een kaartlegger tegen me dat ik goed zou zijn met mijn handen en pendelen mij wel zou liggen. Hij vertelde me ook dat ik zeker niet speciaal een pendel moest kopen dat dat met een ketting en een ring of hangertje ook gewoon kan.
Dus heb ik nadien een kettinkje weer boven gehaald en een hangertje dat mijn vader ooit meebracht van vakantie voor me (het lijkt op een kristal).
Ik heb dan wat opzoekwerk verricht over hoe beginnen met pendelen en heb getest hoe de pendel reageert op ja en neen, met vragen als bv ben ik een vrouw? ben ik een man? is sneeuw groen? is sneeuw wit? en de ja en nee klopten in deze gevallen steeds.
Nu vraag ik me af dat als ik bv een vraag stel over gevoelens, of relatie, of de pendel dan ook steeds het juiste antwoord geeft, of dat die antwoorden dan niet gestuurd zijn door mijn onderbewustzijn of mijn eigen denkpatroon. Gaat de pendel niet het antwoord geven dat ik zou willen dat hij geeft...
Ik vond het al een hele ontdekking dat de pendel op vragen waar het antwoord duidelijk een ja of een neen is, zo snel reageert. Dat was best wel een unieke ervaring moet ik zeggen, de pendel hangt stil, je stelt een vraag en die begint spontaan te bewegen...
Ik hoop dat jullie me een beetje antwoord kunnen geven en me misschien verder op weg helpen om juiste antwoorden te krijgen van mijn pendel.

Alvast bedankt!

Chrisje
Delen:

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki