Dit zijn drie termen die me op dit moment bezig houden.
Sinds kort ben ik begonnen met zielenreizen, ik vind het heel leuk om te doen, en geniet ervan om te laten gebeuren wat er komt.
Nu is me opgevallen dat in iedere reis veel informatie zit.
Maar ook verborgen informatie soms zelfs zo dat ik me af ga vragen wat hoe is het mogelijk bv dit.
Gisteren hadden we een reis gemaakt, en de plek waar we waren geweest kwam vanmorgen via de beelden van een filmpje op you tube weer terug naar mij...
De beelden en wat we mee maakten in de reis leken heel veel op datgene wat in het filmpje van Kryon werd gechanneld
Mijn Gids van een droom van dertig jaar geleden heet Marcus Aurelius, dit weet ik al meer dan dertig jaar.
Hij was er ook bij gisteravond.
Dus heb ik even gegoogled en kwam erachter dat hij nog een naam heeft Antoninus
Een vriend van mij heeft doorgekregen dat hij altijd mijn gids was en nog steeds is op dit moment.
Dit heb ik zelf ook gezien in een lezing, toen zijn gezicht veranderde in het gezicht van mijn gids vanuit de droom..
Ik heb hem dit niet verteld en gewacht op het moment dat hij het zelf zou zien.
3 maal raden hoe hij heet hij heeft dezelfde naam.
Maar nu komt het verhaal, mijn medereizigers in de droom beschreven mijn gids en de beelden die zij zagen komt overeen met de keizer van rome Marcus Aurelius Antoninus
Die leefde zo,n honderd jaar na christus...
Zo kan ik nog legio voorbeelden geven van toevalligheden synchroniteiten of is dit fantasie?
Wie durft het aan om hierop een reactie te geven.
liefs Ajada