Loading...
nl

Reis van Witte Maan Witte Spin en Ajada Akasha

admin
admin feb 14 '11
Emmy ,Diana en Bea samen op reis...

Na eerst een tijdje te hebben gesproken met elkaar voelde we toch dat we gingen reizen.
Eerst had emmy gekeken wat voor element Bea had in haar wezen en dit is het aarde element, emmy zag een mooie heldere lichtgroene kleur in Bea haar kern.
Net zoals op de tekening van Bea haar zieletekening.
We bespraken het element aarde met elkaar en voelden dat er een reis aan kwam...

We zagen een pad voor ons en liepen er overheen daarna kwamen we bij een tunnel en voelden dat we door een tunnel moesten, we kropen achter elkaar naar binnen.
Het was er warm en donker, toen we zo verder waren gekropen zag iemand een wat grotere ruimt we konden er staan, 1 van ons botste nog tegen iets op en voelde zo dat we niet alleen waren.
Bea scheen nog even met haar lampje om te kijken wat het was, maar we konden het niet zien.
Opeens zag Bea dat als we verder kropen dat we dan over een tijdje bij een ruimte kwamen in de grot die gevuld was met allemaal kristallen langs de muren en wanden.
Maar we zagen het nog niet.
Eigenlijk wilden we daar wel heen met zijn drieen kropen we verder, en verder, totdat we een lichtje gewaar werden en weldra stonden we in de grot.
Het was er warm en heel mooi erg licht van binnen de wanden waren bezet met allemaal kristallen, ze waren gevormd door het water wat langzaam overde wanden druppelde in het meertjes wat er op de bodem van de grot was.
Er was een plateu om op te zitten en er was dat prachtige heldere water wat veel zwaarder was dan normaal, ik Bea nam een slokje van het water en proefde hoe heerlijk het smaakte zo zuiver en schoon heerlijk verfrissend, Emmy ging in het water en ging iets maken met haar handen.
Diana vond het niet leuk om nat te worden maar ging er toch in ze vond het nu niet zo heel erg om haar kleding nat te laten worden.
Bea gen even bij Emmy kijken wat ze aan het doen was met haar handen in het water, dit ging zo vlug haar handen gingen heel snel.
Emmy wat doe je vroeg Bea?
Kijk ik maak goud met mijn handen en het water.
Emmy had een hele bol met goud gemaakt van het water heel mooi er gaaf en hij glansde en glom zo mooi puur goud.
Diana en Bea gingen het ook doen samen met zijn drieen.
Bij Diana lukte het ook ze had ook een hele mooie bol gemaakt.
Diana was nu ook klaar met haar bol, maar bij bea lukte het niet zo goed, het goud bleef vloeibaar en bleef door haar handen lopen als vloeistof.
Ze pakte een kruikje /kannetje en goot het daarin, hmmm ze pakte een tweede kannetje en goot het iedere keer over in het andere kannetje.
Het bleef vloeibaar..toen pakte ze nog een kannetje en drie dopjes en verdeelde de inhoud in drieen en gaf Emmy en Diana ook een kannetje met een dopje erop, zo konden we het toch alledrie mee nemen.
Bea vond ons net de drie wijze maagden uit het bijbel verhaal, want die hadden ook drie kruikjes met olie.
Opeens voelde Diana en Emmy iemand ik had hem al een tijdje gezien hij was er al een poosje.
Hij tond naar ons te kijken en naar Bea, hij was voor Bea half zichtbaar.
Hij zweefde een beetje over het water.
Het was Marcus Aurelius de Gids van Bea
Hij zag er sterk en krachtig uit, en straalde veel liefde uit.
Diana en Emmy vragen aan hem of ze met hem mochten knuffelen
Hij vond het goed en ze knuffelden elkaar.
Marcus kwam niet voor niets, hij had een boodschap.
Hij vertelde dat het nu tijd was voor hetgeen waarvoor we eigenlijk alles hadden gedaan, alle voorgaande dingen waren afgerond en nu konden we eindelijk het werk doen waarvoor het allemaal nodig was geweest.
Marcus had Bea eerst geleerd op hem te vertrouwen en alles wat er gebeurd was in haar leven had een plekje gekregen.
Na een tijdje vervaagde het beeld en zag Diana een ster kristal ze wilden hem pakken Emmy had hem gepakt uit de wand, en zag dat hij gevuld was met het water van de grot.
We wisten niet wat het was totdat Bea zei dit zijn de levende parels die kunnen gebruikt worden om de zielen te genezen...
We lieten ze daar en besloten om dan weer terug te keren als we ze nodig hadden, we waren diep in de aarde geweest.
In de grot met de kristallen...

Dit is een kort verslagje zoals ik me het herinner het kan zijn dat er nog informatie ontbreekt maar dat komt later erbij als ik de laptop terug heb waarop de reis staat.

Dit heeft zich gisteravond aan ons voltrokken deze reis, en van morgen vond ik bij mijn hyves vriend marcus deze filmpjes deel 1 2 en 3 van Kryon kijk zelf maar en kijk en luister ...


merudi
Delen:
admin
admin feb 14 '11
prachtige filmpjes !! ben bijna op de helft, echt een aanrader
:-)

(Had er al eens eerder een stukje van gezien, maar ben toen vast niet in het begin begonnen, nu is het me heel wat duidelijker :-)


admin
admin feb 14 '11
Als je op wikipedia kijkt kun je zien hoe hij er uit zag zijn beelden zijn ruim vertegen woordigd op googel.

De naam Aurelli en Aurellia betekent in het latijn (zij die van Goud is)


De filosoof-keizer Marcus Aurelius (26 april 121 - 17 maart 180) regeerde over het Romeinse Rijk van 161 tot 180 en was de vijfde en laatste van de adoptiefkeizers. Hij was het toonbeeld van een rechtvaardig en menselijk heerser en belichaamde de voor-christelijke Stoïcijnse deugden van Rome. Marcus Aurelius behoorde tot het geslacht der Aurelii.

) was vanaf ongeveer de 1e eeuw v.Chr. een invloedrijke Romeinse familie van patriciërs, die een groot aantal consuls voortbracht. Drie leden van deze familie werden zelfs tot keizer gekozen. De mannen kregen de naam Aurelius, en de vrouwen de naam Aurelia.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki