Loading...
nl

help

Kijo
Kijo feb 14 '11
Hoi allemaal,

Ik heb Reiki, en white time 1 en 2 gedaan.Na de laatste upgrade van white time2 reis ik dwars door de bron heen naar een gouden bol/planeet hier ben ik ingewikkeld in gouddraad en heb gesprekken en informatie gekregen van een hoger wezen. Ook werk ik nu met gouden energie en helo's. Hierna volgde een kristalachtige bol/planeet waarin alle kleuren zitten heb hier een gouden staf ontvangen met alle kleuren van de chakra's in kristal daarboven een gouden bol en daarboven een kristal.
Weet iemand wat dit betekent, niemand schijnt mij te kunnen helpen of weet wat dit is???????????????
Delen:
admin
admin feb 14 '11
Allereerst van harte welkom Kijo op dit forum, wat mooi dat je dit mag mee maken.
Er zijn hier vast mensen die dit in kunnen voelen hoe het zit.

Zelf ben ik erg geintresseerd in de white time healing en heb onlangs een andere inwijding mogen ontvangen.
Van de Muny Ki

De white Time staat nog steeds op mijn verlanglijstje maar helaas zijn de centjes er nog niet, en waarschijnlijk ontvang ik deze inwijdingen via een andere weg als het voor me bestemd is dan komt het vanzelf naar me toe.


Mag ik je vragen waar je de white time hebt ontvangen?

De ervaring die je beschrijft lijkt mij een zielereis geweest en de connectie die is gelegd komt door je inwijding je bent nu in staat om daar kontakt mee te leggen erg mooie ervaring.
Ik zou eerst even de antwoorden afwachten van de anderen het is goed dat meerdere mensen je een antwoord geven

liefs Ajada
Kijo
Kijo feb 14 '11
Hai hai,

Dank je voor je reactie.
Ik heb mijn white time curcus gedaan in Apeldoorn bij Rosalinde Seelig.
www.whitetime-apeldoorn.nl
Ontzettende lieve vrouw zeker een aanrader.

Groetjes Kijo
Ariel
Ariel feb 14 '11
ik heb hier nog nooit van gehoord ,maar interessante site.
Ik ga het op een ander moment rustig bekijken.
Kom jezelf uit Apeldoorn?
Ik ben er geboren en met mijn 20e verhuist vanwege werk.
Kijo
Kijo feb 14 '11
Hoi Hoi,

Ik kom zelf niet uit Apeldoorn maar uit Huissen.
Dit adres hebben we via via gekregen.
groetjes
admin
admin feb 14 '11
Ik woon niet ver van apeldoorn, ik denk ruim een half uurtje

Ben benieuwd wat de toekomst me gaat brengen...
admin
admin feb 14 '11
Hoi Kijo,

Welkom op Merudi. Ik weet niet wat jouw ervaring inhoudt, misschien dat iemand jou hiermee verder kan helpen?!

Groetjes,
Bart
Kijo
Kijo feb 14 '11
Dank je wel Bart
Cialara
Cialara feb 14 '11
Hoi Kijo,

Allereerst welkom hier op Merudi.

Ik heb ook dat het idee dat je een soort van zielenreis hebt gemaakt (zoals ik dat dan noem).

De staf met alle kleuren die dus ook in white time healing worden genoemd, de zeven kleuren. Een connectie met die planeet, het heeft met elkaar te maken. Tijdens zielenreizen ontvang je vaak giften van de spirits die je tegenkomt. Als je met meerderen zou reizen is het eenvoudiger om er achter te komen hoe een spirit heet, als je dat tenminste mag en of wil weten. Afgelopen week waren wij ook met een groep op een gouden planeet, in dit geval die van de zonnegod Ra.

De staf weet ik niet precies wat het betekent, maar het is een soort van werktuig voor je, iets wat belangrijk is voor jou. Maar het kan net zo goed een symbool zijn voor jou om vertrouwen in jezelf en in dit soort reizen te creeëren of om je duidelijk te maken wie je werkelijk bent.

Ik denk dat je nog wel meer van dit soort reizen gaat maken. Je kunt je er op afstemmen en ook aan anderen hier op het forum vragen om met je mee te gaan. Er zijn genoeg mensen die dat kunnen wink

Liefs Cialara.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki