Loading...
nl

Wie wilt mijn foto lezen

Jantje
Jantje feb 11 '11
Zou iemand mijn foto willen lezen, alvast bedankt voor de tijd en moeite
Ik krijg hem hier niet rechtstreeks geplaatst dus hier de link.
Foto

Groetjes Jan
Delen:
Cialara
Cialara feb 11 '11


Ik heb hem even hier geplaatst voor je Jan winken niet je zelf kleineren door je Jantje te noemen. Ik zie hier veel meer dan een klein kind laughU mag robuust zijn als u wil.
admin
admin feb 11 '11
Lieve Jan,

Ik zie op deze foto nog erg veel spanningen zitten in je gezicht.
Maar ook daaronder al meer ontspanning ik weet dat dit raar klinkt maar ik krijg de neiging om alle spaningen weg te maseren uit je gezicht.
Dit is raar want ik ben niet iemand die me daar mee bezighoud.
Ik voel in mijn lijf heel veel spanningen bij jou en gek maar ik denk dat dit weg gehaald kan worden door iemand die maseert.
Heb je iemand die dat kan in je omgeving?
Alleen op afstand behandelen is te weinig voor je er moet echt lijfelijke massage aan te pas komen.
En daar zul je je eerst tegen verzetten zie ik maar dan moet je volhouden en door de weerstanden heen gaan breken.

je zult het als een bevrijding ervaren.

liefs Ajada
Jantje
Jantje feb 11 '11
die van cialara begrijp ik niet helemaal maar toch bedankt die van ajada snap ik en ja er is weerstand bedankt ajada dank jullie beide JAN.
Maryssa
Maryssa feb 11 '11
Hallo Jan,

* Ik krijg als eerste mn keel en slokdarm te voelen bij je. Heb je hier last van?

* Gevoelig voor verkoudheden die langzaam genezen.

* Ik krijg wat onbegrip te voelen. Mensen begrijpen jou niet altijd.

* Volgens mij heb je altijd hard moeten werken voor wat je graag wilde; het kwam je allemaal niet aanwaaien.

* Ik krijg ook door dat je iemand hebt verloren wat je nog niet goed hebt verwerkt en neig hierbij naar een vader / vaderfiguur klopt dat? Veel vragen bij jou over waarom dingen destijds zijn gegaan zoals ze zijn gegaan.

* Ik zie steeds een schuur en ruik hout. Ben jij graag bezig in de schuur en met houtbewerking bezig? Volgens mij ben je hier ooit mee begonnen in jouw jeugd.

* In jouw jeugd krijg ik de woorden:"discipline en streng" te horen. Het heeft je gevormd maar was niet makkelijk. Je bent door de opvoeding die je hebt gehad wel iemand geworden die doorzet ook als het moeilijk is. Volgens mij heb je jouw jeugd op het platteland doorgebracht klopt dat?

* Heb jij last van je maag? Die krijg ik nu te voelen bij jou.

* Ontspanning wordt genoemd. Je mag best even lekker uitrusten je hoeft niet altijd hard te werken. Er wordt ook gezegd dat je wel wat langer mag uitslapen. Wees eens lief voor jezelf op dat vlak.

Ik hoor graag wat je van mijn lezing vindt en wat er klopt en wat niet.

Groetjes Maryssa
Jantje
Jantje feb 12 '11
hallo maryssa nee van mijn keel en slokdarm heb ik geen last,ja ik ben zeer gevoelig voor verkoudheid,ja onbegrip is er ook,ik heb altijd hard gewerkt {te koste van},ja het klopt dat ik mijn vader verloren heb,ik was toen nog een kind en hebt dat nog niet helemaal verwerkt, maar dat heeft een andere reden,nee ik ben niet met houtbewerking bezig op school was ik daar wel mee bezig,disciplinie en streng dat klopt voor zeker maar ben niet opgevoed op het platteland,ik heb geen last van mijn maag,ontspanning oke daar probeer ik aan te werken maar is moeilijk groetjes Jan
karda
karda feb 12 '11
Hoi Jan.

sterke persoonlijkheid
Ik voel mijn zonnevlecht
Ligt er bij jou iets zwaars op je maag, iets dat voor jou moeilijk te verteren is, ik krijg namelijk een erge druk in mijn maag te voelen.
Ik krijg ook een man te zien die van humor houdt.
Ben jij niet te streng voor jezelf?
Houd je van tuinieren of van de natuur een natuurmens?

Dit voel ik bij jou als ik naar je foto kijk.

liefs karda
Jantje
Jantje feb 12 '11
hallo karda een sterke persoolijkheid dat zou kunnen maar dat weet ik niet want ik ben nog met me zelf bezig,er ligt iets zwaars op mijn maag,dat is mijn scheiding,niet de scheiding zelf maar hoe het allemaal gegaan is,ja dat is zeker waar ik ben veel te streng voor mij zelf,ik hou van tuinieren en ik hou van de natuur als ik daar ben voel ik me zelf gelukkig.JAN.
karda
karda feb 12 '11
Hoi Jan,

Dan is het vast goed voor jou om lekker vaak de natuur in te gaan, daar kom je vind ik ook altijd, tot rust.
Ik heb nog een affirmatie voor jou Deze is voor iets zwaars op de maag affirmatie van Louise Hay
je zou dit regelmatig kunnen zeggen en ook echt menen.
ik verteer het leven gemakkelijk
Het is goed om een affirmatie te zeggen of op te schrijven

Ik heb net een vorig stukje gelezen daar vertelde je dat je last hebt van verkoudheid.
dit is er een voor verkoudheid.
ik sta mijn gedachten toe te ontspannen en in vrede te zijn. Helderheid en harmonie zijn in me en rondom me.

het zou fijn zijn dat je dan wat minder last van zou krijgen

liefs karda
Jantje
Jantje feb 12 '11
hartelijk dank karda ik ga die affirmaties zeker gebruiken dat ik er minder last van zal krijgen want zover ik weet heb ik het al heel lang JAN.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki