Loading...
nl

21 - 12 - 2012

aquarel
aquarel feb 10 '11
veel mensen onder ons kijken nu al uit naar 2012.
wat er juist gaat gebeuren weten veel mensen nog niet maar ik kan jullie toch al meedelen dat de overgrote meerderheid van de mensheid dan telepathisch contact kan maken met andere mensen.
veel mensen maken nu al telepathisch contact met anderen..
de meeste die dit niet zo goed kennen denken dat ze paranormale zaken meemaken met entiteiten, maar entiteiten laten de mensen met rust, het zijn mensen die dat doen.
dit bestaat al eeuwen, en de kennis om zich met zulke zaken bezig te houden wordt doorgegeven van generatie naar generatie.
als je goed zoekt op het net, kom je meestal zaken tegen en oneindig veel site's die hierover berichten maar de meeste mensen denken nog altijd dat het geesten zijn die dit doen.
dit beste mensen is fantasie, het zijn geen geesten maar mensen die zich bezig houden met paranormale zaken.
wie van ons maakt nu al telepathisch contact met andere mensen ?
en zo ja.. voelen jullie je daar goed bij !?, want dit wordt vaak misbruikt.
Delen:
Sundance
Sundance feb 10 '11
tja 21-12-12 ieder zijn interpretatie hierin.
en ja ik heb telepatische contacten, altijd al gehad ook. om er misbruik van te maken? wat je zelf niet wil dat er gebeurt, doe dat ook een ander niet. gevoel en verstand gebruiken he!
Ariel
Ariel feb 10 '11
ach wat gebeurd er dan.
Mensen willen graag dat de armaggadon komt geloof ik.
Houden aan iedere strohalm vast en pinnen zich dus op een datum.
Tot nog toe onzinnig.
Ik zei al op een ander forum op 21 -12 - 2012 zijn 2 dingen zeker mijn ouders zijn 41 jaar getrouwd en mijn neefje wordt 11
En wat betreft de misbruik op telepathie sluit ik me bij sundance aan
Serenity
Serenity feb 10 '11
Aquaaaaarel, gozerr tijd geleden man!

Geesten zijn mens zielen..en entiteiten kunnen van alles en nog wat zijn, lichtwezens van deze of andere werelden.

Kijk de mensheid zoekt al jaren,decennia,eeuwen en dimensies naar contact met elkaar en zoekend naar meer mensen.

Eerst met de stammen die nomade heten, daarna ging men van vestiging naar vestiging om te handelen en te ruilen in levensmiddelen en kledij later ook luxere artikelen die niet in de omgeving kon worden gevonden zoals medicijnen/kruiden, sierraden en dergelijke.
En daarna ging men op ontdekkingstocht om meer middelen te vinden om te kunnen verhandelen of om land te zoeken voor de middelen te verbouwen.
Ze kwamen altijd nieuwe mensen tegen en samen met de mensen reisden de verhalen , wijsheden en kennis mee en automatisch verspreiden dat.

Het zit in ons bloed om te reizen en te ontdekken om nieuwe manieren van leven te leren .
Uitkijken naar een beter bestaan voor ons zelf en het na geslacht of leefgroep.

Vooruitgang!!

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki