Loading...
nl

dromen van ingrid

blue eye witch
blue eye witch aug 21 '06
Ik was met een groep mensen in een gebouw.
En ik was met een persoon vogels aan het doden. ik weet niet wat voor vogels maar we waren hevtig bezig om de vogels kaal te plukken, en overral lagen veren en bloed ik zat hellemaal onder de veren en het bloed en de mensen om heen ook. en iedereen zat te lachen en gek te doen en ik kreeg last van me keel en alles liep uit me mond, want door die veren die in de lucht vloog zat ook in mijn mond en het leek of ik stikte en hoorde raare geluiden buiten het gebouw of ze daar bezig waren.maar toen ik wakker werd was het net echt ik had ook in een keer last van me keel en de speeksel liep ook uit me mond en de geluid wat ik in mijn droom hoorde was precies het zelfde en dat was heel heel vaag
Delen:
LPChip
LPChip aug 22 '06
Ik weet dat invloeden van buitenaf je droom kan beïnvloeden.

Zo heb ik ooit eens gedroomd dat iemand een bal tegen mijn hoofd aanschopte en werdt wakker. Het bleek dat mijn neefje die op bezoek was een plastic globe naar m'n kop had gegooid om me te wekken.
blue eye witch
blue eye witch aug 22 '06
hoi hoi LPChip

hahaha dat is ook wel apart.
ik heb wel meerdere dromen ghad en dan is het niet 1 droom nee twee of drie dromen achter elkaar.
ik heb er paar weken geen last meer van gehad maar nu afgelopen week begint het weer dat ik weer veel droom en de gekste vaagste dromen.
maar als ik het onthoud dan zal je het wel lezen.

groetjes ingrid
LPChip
LPChip aug 22 '06
Zijn het ook vervolg dromen? of steeds anders?

Als ik meerdere dromen achter elkaar heb, zijn het vaak of dezelfde droom met variatie, of een vervolg op.
blue eye witch
blue eye witch aug 22 '06
het zijn steeds andere dromen.
en soms een keer in de zoveel tijd krijg ik de zelfde droom.
of het is over de zelfde onderwerp maar dan gebeurd er wat anders,bv dat ik een ziekenhuis lig en ik had mijn arm gebroken en ik lag er versuft bij en de dokter zegt tegen mij je bent zwanger en ik zo zwanger dat kan niet en de dokter zegt nou gefeliciteerd want je bent echt zwanger en toen werd ik waker.
en paar dagen later kreeg ik weer een droom en dan was ik ook zwanger en er was een meisje en die zei van dat ze me dochter was en ze zei nog wat maar ik kon het niet meer verstaan.
en heb toen nog een keer een droom gehad dat ook weer zwanger was maar die kan ik me niet zo goed herineren.

maar ik heb meer van die vage dromen gehad waar ik geen verklaring voor heb maar goed dan kunnen we hier dagen over lullen hahaha
LPChip
LPChip aug 22 '06
Was er misschien iemand anders in jouw buurt zwanger op dat moment?
blue eye witch
blue eye witch aug 22 '06
Nee, niemand die ik ken.
maar ik hoorde van iemand als je droomd over zwanger zijn dat het te betekenen heeft over wensen die zullen uitkomen.maar daar zet ik mijn vraagtekens achter of dat zo is...
juppie
juppie aug 24 '06
als je vaak dezelfde dingen droomd kan het natuurlijk ook zijn dat je het graag wilt. of er heel veel mee bezig bent.

een vriendin van mij probeert zwanger te worden en ze droomd dan ook regelmatig dat ze zwanger is.

ik denk dat je onderbewuste dat soort dingen dan doet. omdat je er veel mee bezig bent. snappie wat ik bedoel??
blue eye witch
blue eye witch aug 25 '06
hoi juppie..

ik snap wat je bedoel, maar ik ben totaal niet met kinderen bezig omdat ik geen vriend heb en ben meer met werk bezig en ik moet er nu echt niet aan kinderen denken.
Maar ooit zou ik ze wel willen maar nu even niet hahaha.

dank je voor je reactie ;-)
LPChip
LPChip aug 25 '06
Inderdaad. Als je ergens veel mee bezig bent, dan kun je daar over dromen. Deze dromen zijn vaak een teken dat bepaalde problemen/verwachtingen door je onderbewustzijn zijn uitgezocht. Je onderbewustzijn zal via dromen met je communiceren om kenbaar te maken waar je bang voor bent of waar je mee zit, en wat daar een mogelijke uitkomst van kan zijn.

Zo heb ik ooit eens tot diep in de nacht geprogrammeerd aan een programma. Ik kon maar niet vinden waar het fout ging. Ik besloot maar te gaan slapen want ik was te moe om die fout te vinden. Vervolgens droom ik dat ik het probleem oplos en toen ik wakker werdt, wist ik nog hoe ik het opgelost had in mijn droom. Ik heb direct het probleem opgelost. :)
blue eye witch
blue eye witch aug 28 '06
Ik heb vanacht iets apparts gedroomd.
ik was in het oudelijkhuis waar me vader woond.
en ik was als laatste die naar bed ging.
en in de ochtend werd ik wakker en ik dee de beneden deur open en er stond een jongetje in de keuken eten klaar te maken voor hem zelf.
en ik vroeg aan hem wat moet dat hier, hoe kom je hier binnen, waar kom je vandaan, wie ben je..
en hij zei ik kom uit zeist en woon bij de torenlaan (achter waar ik nu woon) en ik tilde hem op en we praten nog wat en even later zag ik nog 3 jongens in de keuken en ik had echt iest van wat is dit en was het zat zat en ik heb ze weg gestuurd.
en die jongetje die ik had opgetilt die had ik eten gegeven..
JulienMoorrees
JulienMoorrees aug 28 '06
Dit is wel apart. Herkende je het jongetje ook? Ik moet meteen denken aan het feit dat jij iets geeft, en er meteen nog meer kinderen zijn die het willen hebben. Een soort van effect. Heb je soms het gevoel dat er teveel mensen iets van je willen, en dat je er eigenlijk maar 1 iemand echt aandacht (voedsel) kunt geven?
blue eye witch
blue eye witch aug 28 '06
zoals je weet heb ik altijd voor mensen klaar gestaan en de meeste hebben een misbruik van gemaakt.
en nu is 1 a 2 die de nodige aandacht krijgen van mij, en als ik het aan kan wat meer.
JulienMoorrees
JulienMoorrees aug 29 '06
Ik weet dat jij dat zeker doet! Goede vrienden laat je niet vallen :).
blue eye witch
blue eye witch aug 29 '06
nee idd maar goed ik zie de droom als een waarschuwing.
jo
jo aug 30 '06
ben je bang dat dat weer gebeurd? dat mensen misbruik van je maken??
JulienMoorrees
JulienMoorrees aug 30 '06
 Quote:
Origineel van ingrid:
nee idd maar goed ik zie de droom als een waarschuwing.
Veel dromen zijn helemaal geen waarschuwing (ja ik heb net een dromen dagboek ;)). Soms zijn het ook gewoon gebeurtenissen van de dag, of een boodschap van iets leuks. Soms krijg je ook bepaalde inzichten in je droom van iets wat je bezighoudt. Dit hoeft dus helemaal niet een waarschuwing te zijn.
blue eye witch
blue eye witch sep 18 '06
dank je nims en heb je plezier van je dromendag boek.haha.
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 19 '06
Ik heb er zeker wel plezier van. Dus als iemand nog een droom wilt laten verklaren, schroom niet ;).
blue eye witch
blue eye witch okt 26 '06
ik heb een vage droom gehad
ik was met mijn vriend op de fiets en we kwamen zijn zus en zijn vader tegen en zijn vader ging bij hem achterop en zijn zus bij mij en we wilde ergens naar toe fietsen maar me vriend en zijn vader gingen een andere kant op en zijn zus en ik de andere kant op en we gingen door het bos maar het ging niet makelijk en erg zwaar.en we kwamen ze later weer tegen maar toen we erwaren waar we moesten zijn was er iets vreemds aan de hand er waren wezens die mensen afslachten echt bizaar.

maar even over die stuk in het bos ik heb wel eens vaker dromen gehad over die bos maar toen was de droom heel anders en ik wist gewoon de weg en alles zag precies zo uit met opstakels en het gevoel was er ook bij dat je het gevoel had dat je niet alleen was.echt vaag...
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki